دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • مجموعه داده نظرات محصول سامسونگ شامل 38 هزار نظر فارسی
  • مجموعه داده نظرات محصول سامسونگ شامل 38 هزار نظر فارسی
  • مجموعه داده نظرات محصول سامسونگ شامل 38 هزار نظر فارسی
  • مجموعه داده نظرات محصول سامسونگ شامل 38 هزار نظر فارسی
کد : 3378

مجموعه داده نظرات محصول سامسونگ شامل 38 هزار نظر فارسی

گروه : نظرکاوی
قیمت : 149000 تومان

پیشرفت روزافزون شبکه جهانی وب، باعث شده افراد برای خرید کالاهای مورد نیاز خود و یا آگاهی از موضوعات پیرامون محصول مورد نظر خود به وب سایت‌ها مراجعه کنند. همچنین اینترنت به مشتریان این امکان را می‌دهد که نطرات و عقاید خود را در مورد سازمان‌ها و محصولات بیان کنند. بدین ترتیب تاثیر نظرات مشتریان بر موفیقیت کسب و کارهای مختلف غیرقابل چشم پوشی است. تمام دلایل فوق سبب شده است که تحلیل نظرات، عقاید و احساسات کاربران و ارائه سیستم‌های پیشنهاد دهنده موضوع جذابی برای محققان و پژوهشگران باشد. به همین دلیل سامانه‌ی "دیتاهارت" مجموعه داده‌ای غنی در این حوزه را پژوهشگران عزیز فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: مقالات فارسی برای یادگیری نظرکاوی(تحلیل احساسات یا عقیده کاوی) || درباره نظرکاوی(عقیده کاوی) یا تحلیل احساسات

در این مجموعه داده تعداد 38 هزار نظر فارسی درباره محصولات سامسونگ جمع‌آوری‌شده است. دیتاهارت این مجموعه داده را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. در این مجموعه داده می‌توان نظرات 38028 کاربر که درباره محصولات متنوع سامسونگ به زبان فارسی اظهارنظر کرده‌اند را مشاهده کرد. سامسونگ به همراه اپل غول‌های دنیای دیجیتال هستند که محصولات متنوع و گسترده‌ای تولید می‌کنند. این تولیدات بازخوردهای مختلفی در فضای مجازی دارد و کاربران انتقادات یا پیشنهاد‌ها خود را از این طریق منتشر می‌کنند این نظرات برای کاربران دیگر یا صاحبان صنایع دارای ارزش‌افزوده است. این مجموعه داده می‌تواند برای متن کاوان و نظرکاوان کاربردهای گسترده داشته باشد.

این مجموعه داده در سال های 2015 و 2016 جمع آوری شده است. نظرات از سایت مرجع موبایل ایران گردآوری شده است. ویژگی هایی مانند نام محصول، سال ارائه، مشخصات محصول و قیمت آن در بازار در این مجموعه داده وجود دارد. تمامی نظرات این مجموعه داده به زبان فارسی است. 

این مجموعه داده از ویژگی های زیر تشکیل شده است:

1- نام محصول

2- سال عرضه

3-وزن محصول

4-ابعاد

5-دوربین جلو(مگا پیکسل)

6-دوربین پشت(مگا پیکسل)

7-سیستم عامل

8-حافظه داخلی

9-اندازه صفحه نمایش

10-ارزیابی کاربر

11-قیمت حدودی

12-شناسه کاربر

13-تاریخ درج نظر

14-در پاسخ به نظر

15- محتوای نظر نوشته شده توسط کاربر

 اگر در زمینه نحوه استفاده از این دیتاست برای تحقیقات خود ابهاماتی دارید می توانید از آکادمی داده مشاوره بگیرید. برای آگاهی از دیتاست ها و مجموعه مقالات فارسی منتشر شده توسط دیتاهارت می توانید به کانال تلگرامی ما بپیوندید. 

بیشتر بخوانید: مجموعه داده های فارسی برای نظرکاوی(عقیده کاوی) یا تحلیل احساسات