دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • مجموعه داده اطلاعات مشتریان یک بانک
  • مجموعه داده اطلاعات مشتریان یک بانک
  • مجموعه داده اطلاعات مشتریان یک بانک
  • مجموعه داده اطلاعات مشتریان یک بانک
کد : 3472

مجموعه داده اطلاعات مشتریان یک بانک

قیمت : 49900 تومان

این دیتاست حاوی اطلاعاتی مرتبط به بازاریابی مستقیم در یک موسسه بانکی در کشور پرتغال است. بازاریابی مستقیم یکی از استراتژی های بازاریابی در صنعت بانکداری است. بازاریابی مستقیم یعنی فرستادن و ارایه محصول جدید همراه با اطلاعات آن برای مشتری که میتواند با پست،پیام کوتاه ،پست الکترونیک و یا تماس تلفنی انجام شود. ویژگی این دیتاست بر اساس بازریابی مستقیم با تماس تلفنی است که در نهایت بر مبنای شناخت مشتری هدف با توجه به اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده با ابزارهای پیش بینی در داده کاوی عمل میکند. به این صورت که تایید مشتری هدف با توجه به ویژگی هر متغیر(مشتری) که در ادامه بیان میشود انجام میشود. در واقع در این دیتاست که اطلاعات 4500 مشتری جمع آوری شده است بر اساس ویژگی های مشتری تعیین می گردد که او می تواند مشتری هدف بانک باشد یا خیر؟ 

داده کاوی چیست؟ 

جایگاه مجموعه داده(دیتاست) در داده کاوی 

داده کاوی در حوزه سلامت

مقالات فارسی برای یادگیری داده کاوی

این دیتاست در فرمت اکسل و csv ارائه شده است. توضیحات هر ستون به زبان فارسی نیز در فایل ورد ارسال می گردد. اگر در زمینه نحوه استفاده از این دیتاست برای تحقیقات خود ابهاماتی دارید می توانید از آکادمی داده مشاوره بگیرید. برای آگاهی از دیتاست های منتشر شده توسط دیتاهارت می توانید به کانال تلگرامی ما بپیوندید.