دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها در تمامی رشته ها

  • مجموعه داده بازاریابی یک وب سایت اینترنتی
  • مجموعه داده بازاریابی یک وب سایت اینترنتی
کد : 3500

مجموعه داده بازاریابی یک وب سایت اینترنتی

قیمت : 9900 تومان

این دیتاست حاوی اطلاعاتی مرتبط به بازاریابی مستقیم در یک وب سایت اینترنتی است. بازاریابی مستقیم یکی از استراتژی های بازاریابی در اینترنت است. بازاریابی مستقیم یعنی فرستادن و ارایه محصول جدید همراه با اطلاعات آن برای مشتری که میتواند با پست،پیام کوتاه ،پست الکترونیک و یا تماس تلفنی انجام شود. ویژگی این دیتاست بر اساس بازاریابی مستقیم با تماس تلفنی است که در نهایت بر مبنای شناخت مشتری هدف با توجه به اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده با ابزارهای پیش بینی در داده کاوی عمل میکند.( وب سایت دیتاهارت نیز یک مجموعه داده برای اینکار تهیه کرده است که شامل مشتریان فروشگاهی در خیابان پاسداران است) به این صورت که تایید مشتری هدف با توجه به ویژگی هر متغیر(مشتری) که در ادامه بیان می شود  انجام می شود .یعنی با روشهای پیش بینی و رده بندی در داده کاوی تایید میشود که آیا این مشتری قابلیت خرید از وب سایت را دارد یا خیر ؟ و اینکه میتوان با این روش بازاریابی(تلفنی) روی این مشتری موفق شد یا خیر؟

 تعداد رکوردها: 1000 رکورد       تعداد متغیرها: 12       

ویژگی های این دیتاست به قرار زیر است:

نام کاربر - سن کاربر - جنسیت کاربر - منطقه زندگی ( شهر یا روستا) - نوع اکانت ایمیل ( رایگان یا پولی) - ارائه شماره موبایل به فروشگاه (بلی یا خیر) - تعداد ورود به وب سایت فروشگاه در 4 هفته - تعداد ورود به وب سایت فروشگاه در 6 ماه - تعداد خرید از وب سایت فروشگاه در 4 هفته - تعداد خرید از وب سایت فروشگاه در 6 ماه - تعدا خرید کل کاربر از فروشگاه - فیلد پایانی و هدف نیز Response هست که مشخص می کند مشتری به بازاریابی پاسخ مثبت داده یا خیر؟

اگر در زمینه نحوه استفاده از این دیتاست برای تحقیقات خود ابهاماتی دارید می توانید از آکادمی داده مشاوره بگیرید.