دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • دو هزار توییت برچسب گزاری شده در مورد انتخابات مجلس ایران
  • دو هزار توییت برچسب گزاری شده در مورد انتخابات مجلس ایران
کد : 3504

دو هزار توییت برچسب گزاری شده در مورد انتخابات مجلس ایران

قیمت : 59000 تومان

امروزه کاربران فضای وب به راحتی درباره موضوعات مختلف ابراز نظر می کنند. نظر دادن و صحبت کردن درباره وقایع دنیای واقعی مثل سابق سخت نیست. این موضوع با ظهور شبکه های اجتماعی بیشتر شدت یافت. در این مجموعه داده شبکه اجتماعی توییتر و کاربران ایرانی آن مورد توجه قرار گرفته است. کاربران ایرانی شبکه اجتماعی توییتر به راحتی درباره موضوعات مختلف از جمله درباره انتخابات اظهار نظر می کنند. دیتاهارت این دیتاست را برای علاقه مندان این حوزه ارائه داده است. در این دیتاست توییت های انداخته شده توسط کاربران ایرانی در مورد انتخاب خبرگان و مجلس جمع آوری شده و به احساسات مثبت و منفی برچسب خورده است. اگر در زمینه نحوه استفاده از این دیتاست برای تحقیقات خود ابهاماتی دارید می توانید از آکادمی داده مشاوره بگیرید. برای آگاهی از دیتاست های منتشر شده توسط دیتاهارت می توانید به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

مجموعه داده برچسب گزاری شده شامل دو هزار توییت. از مجموعه داده برچسب گزاری شده می توان برای ایجاد مدل طبقه بندی احساسات نهفته در توییت ها بهره برد.

احساسات

اصول گرا

اصلاح طلب

منفی

490

467

مثبت

410

497

 

 

 

 

 

این مجموعه داده یا دیتاست در فرمت csv آماده شده است و برای محققین حوزه شبکه های اجتماعی و متن کاوی بسیار مفید و سودمند است. پژوهشگرانی که در مورد سیاست در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند می توانند از این دیتاست برای تحقیقات خود بهره ببرند.