دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • مجموعه داده رفتار کاربران آمریکایی در توییتر در اعتراضات وال استریت
  • مجموعه داده رفتار کاربران آمریکایی در توییتر در اعتراضات وال استریت
کد : 3560

مجموعه داده رفتار کاربران آمریکایی در توییتر در اعتراضات وال استریت

قیمت : 139000 تومان

امروزه شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین ابزارهای انتقال و اشتراک اطلاعات هستند. کاربران این شبکه ها اقدام به تولید و اشتراک نظرات، عقاید و موضوعات مورد علاقه خود می‌کنند. بدین ترتیب فیلد مطالعاتی در این حوزه ایجاد شده است به نام تحلیل رفتاری کاربران شبکه های اجتماعی. هدف از تحلیل رفتار کاربران تحلیل فعالیت های کاربران مانند تولید محتوا، پست مطلب، توییت کردن، لایک مطلب، نظر دادن، فالو کردن و  فعالیت‌های دیگر است.

شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی برای یادگیری کشف دانش از شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی و انگلیسی در مورد یادگیری عمیق

مقالات فارسی و انگلیسی برای یادگیری بیگ دیتا(کلان داده)

متن کاوی چیست؟

در این دیتاست 830 توییت در مورد اعتراضات وال استریت در ایالات متحده آمریکا و رفتارهای چهارگانه کاربران آمریکایی ارائه شده است. در این دیتاست از چهار رفتار انتشار اطلاعات، انتشار رخداد، نظر دادن و خواست کمک به ترتیب 318، 159، 257 و 93 توییت وجود دارد. تعریف دقیق تر رفتارهای چهارگانه در شکل مجموعه داده وجود دارد. اگر علاقه مند به تحقیق در حوزه جدید تحلیل رفتاری شبکه های اجتماعی هستید می توانید از این دیتاست بهره ببرید. مقاله اصلی این دیتاست به همراه دیتاست پیش پردازش شده و تمیز شده برای خریدار ارسال خواهد شد. 

اگر در زمینه نحوه استفاده از این دیتاست برای تحقیقات خود ابهاماتی دارید می توانید از آکادمی داده مشاوره بگیرید. برای آگاهی از دیتاست های منتشر شده توسط دیتاهارت می توانید به کانال تلگرامی ما بپیوندید.