دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • مجموعه داده هفتصد هزار  توییت در مورد انتخابات سال 88
  • مجموعه داده هفتصد هزار  توییت در مورد انتخابات سال 88
  • مجموعه داده هفتصد هزار  توییت در مورد انتخابات سال 88
کد : 3563

مجموعه داده هفتصد هزار توییت در مورد انتخابات سال 88

Iran's 2009 election tweets dataset

قیمت : 348000 تومان

وقایع سال 1388 یکی از بحث برانگیزترین و تلخ ترین انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود. در این انتخابات بخشی از مردم نسبت به نتایج آن ابزار تردید کردند که این موضوع به اعتراضات چند ماهه در ایران باعث شد. این رویداد در دنیا نیز بسیار مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت. در مورد نقش شبکه های اجتماعی در این وقایع مباحث بسیاری مطرح شده است. 
وظیفه محققین متن کاوی، داده کاوی، شبکه های اجتماعی و هوش مصنوعی و حوزه های مرتبط، کشف دانش از داده های خام مانند توییت هاست. در این مجموعه داده 760.301 هزار توییت در مورد وقایع انتخابات ایران و ایران موجود می باشدکه یک گنج برای علاقه مندان تحقیق در حوزه کشف دانش است. 
این مجموعه داده، توییت هایی است که شامل کلمه ایران هستند. زمان این توییت ها مربوط به دو هفته قبل از انتخابات تا شش ماه بعد از انتخابات را شامل می شود. 2009.06 تا 2009.12
در این مجموعه داده نام کاربر تولید کننده توییت، زمان و محتوای توییت وجود دارد. در این مجموعه داده توییت های به زبان های مختلف وجود دارد که البته اغلب آن ها به زبان فارسی و انگلیسی می باشد. 

2009-06-12 00:31:01 , Who do you think will win the Iranian presidential election? http://poll.fm/10eo3 #iran #iranelection #politics #p2 #tcot #tpot #tlot , http://twitter.com/darrin_bodner
 

اگر در زمینه نحوه استفاده از این دیتاست برای تحقیقات خود ابهاماتی دارید می توانید از آکادمی داده مشاوره بگیرید.

شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی برای یادگیری کشف دانش از شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی و انگلیسی در مورد یادگیری عمیق

مقالات فارسی و انگلیسی برای یادگیری بیگ دیتا(کلان داده)

متن کاوی چیست؟