دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • بیش از چهارصد مقاله فارسی در زمینه هوش تجاری
  • بیش از چهارصد مقاله فارسی در زمینه هوش تجاری

مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال تحقیق در مورد موضوعی هستند بهترین نقطه شروع است.

داده کاوی چیست؟ 

جایگاه مجموعه داده(دیتاست) در داده کاوی 

داده کاوی در حوزه سلامت

مقالات فارسی برای یادگیری داده کاوی

در این مقالات که در کنفرانس ها و مجلات داخلی و به زبان فارسی چاپ شده است موضوعات مختلفی مورد تحقیق قرار گرفته و به چاپ رسیده است. در این مجموعه بیش از  چهارصد مقاله فارسی در زمینه هوش تجاری جمع آوری شده است. این مجموعه برای کسانی که در مرحله انتخاب موضوع برای پژوهش خود هستند بسیار مفید است. با خواندن این مقالات بسیاری از کارهای انجام شده و ایده های پیاده سازی شده در اختیار محقق قرار می گیرد. عنوان مقالات به قرار زیر است:

۱. جایگاه و اهمیت کاربرد هوش تجاری در مدیریت و معرفی نرم افزار QlikView به عنوان یک ابزار هوش تجاری

۲. نقش هوش تجاری در ارزیابی عملکرد سازمان ها با رویکرد کارت امتیاز متوازن (بررسی موردی راهکار نرم افزاری شرکت نظم آران)

۳. هوش تجاری یک راهبرد مزیت رقابتی پایدار در بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی

۴. معماری هوش تجاری بانکی و عوامل موفقیت آن

۵. بررسی عوامل موثر بر شکست استقرار نظام هوش تجاری با استفاده از روش AHP

۶. بررسی تاثیر هوش تجاری و بازاریابی مبتنی بر دانش اثربخشی فعالیت های بازاریابی سازمان

۷. عوامل بازدارنده در اجرایی شدن هوش تجاری

۸. بررسی تاثیر ابعاد مختلف هوشمندی تجاری در ایجاد مزیت رقابتی برای اپراتورهای تلفن همراه

۹. نقش هوش تجاری در بازاریابی صنعت بیمه الکترونیک، با رویکرد توسعه مدار

۱۰. به کارگیری امکانات تعبیه شده در نرم افزار هوش تجاری Tableau به منظور داده کاوی

۱۱. تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مدیریتی شرکت های هلدینگ تخصصی مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری صدرتامین

۱۲. ارایه یک مدل ترکیبی جدید برای شناسایی سطح بلوغ هوش تجاری سازمان ها

۱۳. بررسی تاثیر هوش تجاری در برقراری ارتباط با مشتریان بانکی

۱۴. بررسی کاربرد تکنیک های داده کاوی و هوش تجاری در افزایش عملکرد مبادلات تجاری بازارچه های مرزی

۱۵. هوش تجاری و بررسی الزام به کارگیری آن در شرایط کنونی شبکه بانکی کشور

۱۶. شناسایی عوامل موثر بر اجرای موفق سیستمهای هوش تجاری در شرکتهای تولیدی

۱۷. بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرتبریز

۱۸. بررسی تاثیر هوش تجاری بر کسب مزیت رقابتی پایدار در بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی

۱۹. تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی به روش کیو (یک مطالعه کیفی)

۲۰. رابطه هوش تجاری و مدیریت دانش کارشناسان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش استان کرمان

۲۱. ارایه مدلی برای بررسی نقش داده های هوش تجاری بر استقرار نظام جامع مدیریت دانش در شرکت های خدماتی دولتی

۲۲. هوشمندی تجاری، کلید موفقیت و بقا

۲۳. تاثیر هوش تجاری بر تصمیم گیری مدیران منابع اطلاعاتی

۲۴. بررسی تاثیر هوش تجاری بر ارتباط با مشتریان با واسطه بهره وری کارکنان (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت)

۲۵. رایانش ابری و تاثیر آن بر هوش تجاری در سازمان ها

۲۶. بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران دربانک صادرات

۲۷. کاربردپذیری هوش تجاری درصنعت بانکداری ( مطالعه موردی بانک ملی ایران )

۲۸. بررسی تاثیر هوش تجاری در صنعت بانکداری کشور مطالعه موردی بانک ملی

۲۹. طراحی معماری هوش تجاری در بستر رایانش ابری درآموزش و پرورش ایران

۳۰. تحلیلی بر اهمیت هوش تجاری در سازمان صنایع بنیاد مستضعفان

۳۱. کاربرد هوش تجاری در منابع انسانی

۳۲. هوش تجاری به عنوان یک سرویس در ابر

۳۳. اهمیت هوش تجاری در سازمان های امروزی

۳۴. رویکرد مرحله مرحله به موفقیت سیستم های هوش تجاری

۳۵. بررسی ارتباط پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی با میزان رضایتمندی مشتریان در بانک های شهر اصفهان

۳۶. هوش تجاری به عنوان یک راهبرد بهینه در بهبود تصمیم گیری های مدیران

۳۷. بررسی تاثیر هوش تجاری در بهبود تصمیم گیری های مدیران

۳۸. بررسی هوش تجاری و تاثیر آن بر بهبود عملکرد مدیریت نوسازی و بهسازی با تاکید بر بکارگیری مصالح و سازه های نوین (مطالعه موردی: وزارت راه و شهرسازی)

۳۹. رویکردی به لزوم پیاده سازی سیستم هوش تجاری در چابکی سازمان ها

۴۰. ارایه راهکارهای لازم در برابر چالش های نظام بانکی کشور در تعامل با مقررات بانکداری بین الملل با استفاده از سیستم هوش تجاری (BI)

۴۱. بررسی عوامل موثر بر وفاداری به نام و نشان تجاری و تاثیر آنها بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: مصرف کنندگان جوان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر اهواز)

۴۲. بررسی تاثیر هوش تجاری بر یادگیری سازمانی

۴۳. تاثیر سیستم های اطلاعات مبتنی بر هوش تجاری با توجه به شرایط محیطی و عملکرد مدیران (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی بانوان حجاب شیراز)
۴۴. نقش سطوح هوش تجاری در بهبود عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط

۴۵. ارایه یک معماری برای بکارگیری هوش تجاری در بستر رایانش ابری درآموزش و پرورش ایران

۴۶. بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی ؛ مطالعه ای در شعب بانک تجارت استان کرمانشاه

۴۷. تاثیر هوش تجاری بر افزایش مشتری مداری در سیستم بانکی

۴۸. اولویت بندی کاربردهای هوش تجاری در تجارت الکترونیک به روش FAHP: مطالعه موردی وبسایت یاتا

۴۹. بررسی تاثیر مدیریت عالی بر مشارکت کارکنان و قابلیت های هوش تجاری در شرکت ایران خودرو دیزل

۵۰. بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم های هوش تجاری با توجه به نقش میانجی سودمندی ادارک شده

۵۱. راهبری داده، بسترساز موفقیت هوش تجاری در عصر کلان-داده

۵۲. مفهوم هوش تجاری و معرفی نسل های آن چالش ها و راهکارها و تاثیر آن در تصمیم گیری های کلان

۵۳. ارزیابی تطبیقی بلوغ سیستم های هوش تجاری (مطالعه موردی :مرکزآمارایران –سازمان مخابراتی)

۵۴. گسترش فناوری هوش تجاری با اقتصاد مقاومتی

۵۵. کاربرد هوش تجاری در صنعت پرداخت به منظور کسب مزیت رقابتی

۵۶. تاثیر استفاده از سیستم های هوش تجاری بر رضایت و عملکرد کارکنان مطالعه موردی کارخانه روغن نباتی لادن و شرکت های پخش و توزیع وابسته

۵۷. بررسی اثر ابرداده بر هوش تجاری از منظر بازاریابی

۵۸. تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر هوش تجاری با نقش واسطه ای چابکی سازمان دربیمارستان شهیدچمران شیراز

۵۹. بکارگیری هوش تجاری در کسب و کارها: بررسی عوامل موثر و ارایه مدل

۶۰. هوش تجاری یک راهبرد بهینه در کسب مزیت رقابتی پایدار در بانک

۶۱. بررسی تاثیر هوش تجاری برکسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی)

۶۲. بررسی تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی خدمات بانکی مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک کوثراستان های مازندران و گیلان

۶۳. کاربرد اینترنت در هوش تجاری

۶۴. تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران بانک مورد مطالعه : مدیران شعب بانک صادرات خوزستان

۶۵. بررسی تاثیراستقرار هوش تجاری برشاخص های کلیدی عملکرد شرکت پخش دارو فردوس

۶۶. بررسی رابطه سرمایه فکری با هوش تجاری در حوزه مالی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گلستان

۶۷. مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر بررسی رابطه سرمایه فکری با هوش تجاری در حوزه مالی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گلستان

۶۸. تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مدیریتی هلدینگ های تخصصی (مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری صدر تامین)

۶۹. تاثیر هوش تجاری بر توانمندسازی نیروی انسانی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا استان اصفهان)

۷۰. پیاده سازی هوش تجاری در بستر رایانش ابری

۷۱. محدودیت ها، چالش ها و عوامل موفقیت هوش تجاری موبایل

۷۲. چرا هوش تجاری برای سازماى ها اهمیت دارد

۷۳. تاثیر هوش تجاری بر تغییر پذیری تقاضا در زنجیره تامین محصولات ارگانیک

۷۴. ارایه چارچوبی جهت رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت هوش تجاری با استفاده از رویکرد معماری سازمانی

۷۵. بررسی راهکارها و چالش های به کارگیری هوش تجاری در حوزه ی پزشکی و صنایع بهداشتی

۷۶. اهمیت هوش تجاری و داده های کلان در مدیریت شباهت ها و تفاوت ها

۷۷. بررسی رابطه بین هوش تجاری مدیران و مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی: شرکت کاله آمل)

۷۸. رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با هدف هوش تجاری در شرکت های بزرگ صادر کننده ایران

۷۹. بررسی رابطه بین هوش رقابتی مدیران با تجاری سازی نوآوری در واحدهای پژوهشی

۸۰. بررسی نقش هوش تجاری برای دستیابی به بنگاه های اقتصادی در کلاس جهانی مورد مطالعه بانک پارسیان

۸۱. نقش هوش تجاری بر عملکرد موثر بانک ها

۸۲. هبود اطلاعات مدیریتی در سیستم هایERPبا بهره گیری از هوش تجاری

۸۳. بررسی تاثیر قابلیت های هوش تجاری بر تعالی سازمانی مبتنی بر مدل EFQM مطالعه موردی: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

۸۴. بررسی هوش تجاری و لزوم کاربردی کردن آن در سازمان ها

۸۵. سیستم یکپارچه پرداخت الکترونیک شهرداری ها، تلفیق پرداخت الکترونیک و هوش تجاری

۸۶. پیاده سازی هوش تجاری در بستر رایانش ابری و تأثیر آن بر سازمان های معاصر

۸۷. کشف صورتهای مالی متقلبانه شرکت ها بوسیله رگرسیون لجستیک و کاربرد هوش تجاری در آن بررسی نمونه ای شرکت های وابسته به صنایع فلزی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

۸۸. بررسی نقش و کاربرد مولفه های هوش تجاری در مدیریت منابع انسانی مورد مطالعه بانک صادرات ایران

۸۹. بررسی تاثیر هوش تجاری بر مزیت های رقابتی سازمانی مورد مطالعه شرکت بیمه پارسیان در سطح شهر تهران

۹۰. بکارگیری روش های هوش تجاری و داده کاوی در سیستمهای اطلاعات مدیریت مطالعه موردی:پیاده سازی مفاهیم و کاربردهای هوش تجاری در بانک مسکن

۹۱. مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش تجاری با عملکرد سازمانی مدیران شرکت های مستقر در مراکز رشد فناوری دانشگاه های دولتی تهران

۹۲. کاربرد هوش تجاری در تجارت الکترونیک

۹۳. هوش فرهنگی در مذاکرات تجاری

۹۴. بررسی تاثیر کیفیت مولفه های داشبورد مدیریتی بر کیفیت هوش تجاری مطالعه موردی: معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار

۹۵. اثر هوش تجاری بر چابکی و عملکرد سازمان از طریق تکنولوژی های نوین در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک کشاورزی

۹۶. شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری با استفاده از روش AHP مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی

۹۷. اهمیت هوش تجاری درایجادمزیت رقابتی پایدار:نقش تعدیل کننده فرهنگ، استفاده ازابزارهای هوش تجاری و استراتژی

۹۸. هوش تجاری و تأثیرات آن بر تصمیمات کلان سازمانی

۹۹. هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری مبنایی نوین برای مزیت رقابتی

۱۰۰. تاثیر شاخص آمادگی فناورانه بر استقرار هوش تجاری در صنعت بانکداری ایران

۱۰۱. بررسی تاثیر ابعاد استراتژیک و تکنولوژی سازمان بر پیاده سازی موفق هوش تجاری سازمان با توجه به رویکرد مدیریت دانش در صنعت بانکداری

۱۰۲. شناسایی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی سازمانی با رویکرد هوش تجاری اجتماعی

۱۰۳. مروری بر عملکرد هوش تجاری BI در سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان ERP

۱۰۴. بررسی هوش تجاری و هوش هیجانی بر عملکرد سازمانی

۱۰۵. بررسی تاثیربکارگیری هوش تجاری برمدیریت داده و اطلاعات درشرکت توزیع نیروی برق مشهد و مقایسه آن باسایرروشهای گرداوری و مدیریت اطلاعات

۱۰۶. الگویی برای سنجش هوش تجاری در صنعت برق

۱۰۷. شناسایی نهاد رگولاتوری در کشورهای توسعهیافته و در حال توسعه، چالشهای پیش رو و راهبرد مناسب جهت پیادهسازی هوش تجاری در این نهاد

۱۰۸. شناسایی شاخصهای ارزیابی عملکردوطراحی داشبورد مدیریتی برمبنای هوش تجاری مطالعه ی موردی اداره ی ثبت احوال استان مرکزی

۱۰۹. هوش تجاری و اهمیت آن در سازمان ها مطالعه موردی : سازمان صنایع بنیاد مستضعفان

۱۱۰. تعیین تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی مورد مطالعه: شعب بانک آینده درشهر تهران

۱۱۱. هوش تجاری تطبیق پذیز

۱۱۲. بررسی تأثیر هوش تجاری بر تصمیم گیری مدیران مورد مطالعه شرکتهای پیمانکاری نفت و گاز

۱۱۳. بررسی تاثیر هوش تجاری در ارتقاء برند (مطالعه موردی محصولات موبایل سونی در شهر عسلویه)

۱۱۴. نقش استراتژی های مدیریت دانش در هوش تجاری سازمان

۱۱۵. نقش هوش تجاری (کسب و کار) بر رفتار شهروندی در سازمان ها

۱۱۶. بررسی ابعاد عوامل حیاتی موثر در موفقیت سیستم های هوش تجاری

۱۱۷. نقش هوش تجاری به عنوان یک سیستم اطلاعاتی در بهبود استراتژی سازمان ها

۱۱۸. ارائه مدلی برای تحلیل دادههای مرکز آمار مبتنی بر هوش تجاری در بستر رایانش ابری

۱۱۹. بررسی نقش هوش تجاری در بهره وری سازمان

۱۲۰. ارزیابی سیستم های هوش تجاری شرکت های آب منطقه ای مطالعه موردی شرکت آب منطقه ای یزد

۱۲۱. یکپارچه سازی هوش تجاری و برنامه ریزی منابع سازمان

۱۲۲. بهبود تجربه مشتری با بهره گیری از هوش تجاری

۱۲۳. بررسی تاثیر هوش تجاری بر مدیریت منابع انسانی و ارتقای سازمان

۱۲۴. رابطه هوش تجاری و مزیت رقابتی شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی

۱۲۵. هوش تجاری و سیستم های اطلاعاتی حسابداری

۱۲۶. تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری

۱۲۷. هوش تجاری و مدیریت ریسک

۱۲۸. هوش تجاری و فناوری های اطلاعات و دستاوردهای ناشی از پیاده سازی آن در شهرداری ها

۱۲۹. هوش تجاری و بازاریابی تعاملی آینده سازمانها وابسته به استفاده بهتر از هوش تجاری است

۱۳۰. هوش تجاری سنتی و چابک به عنوان آینده سیستم های هوش تجاری در سازمان ها

۱۳۱. نقش هوش تجاری در تحول صنعت ساخت و ساز

۱۳۲. نقش هوش تجاری بر استراتژی های تامین در بازارهای بین الملل

۱۳۳. مروری بر هوش تجاری و کاربرد آن در حوزه مخابرات

۱۳۴. مدلی به منظور ارائه سرویس های هوش تجاری در ابر

۱۳۵. رویکردی به روند پیاده سازی هوش تجاری در مناطق آزاد ایران

۱۳۶. تاثیر هوش تجاری بر صنعت بانکداری

۱۳۷. بررسی نقش سیستم هوش تجاری در تسهیم دانش مطالعه موردی: شرکت همکاران سیستم

۱۳۸. بررسی و دسته بندی عوامل کلیدی مؤثر بر پیاده سازی هوش تجاری

۱۳۹. آنالیز مدلهای بلوغ سازمانی سیستم های هوش تجاری

۱۴۰. الزامات پیاده سازی مناسب سامانه هوش تجاری در شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت PSP

۱۴۱. ارزیابی آمادگی یک هلدینگ ریلی جهت پیاده سازی هوش تجاری: مطالعه موردی شرکت ارزش آفرینان فدک

۱۴۲. تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی همراه با نقش تعدیل گر آشفتگی محیطی. مورد مطالعه: مدیران شرکتهای داروسازی و پتروشیمی

۱۴۳. اثر هوش تجاری بر بازاریابی گردشگری ورزشی(مطالعه موردی: مدیران و مارشناسان گردشگری و آشانس های مسافرتی در زمینه تورهای ورزشی در استان سیستان و بلوچستان )

۱۴۴. بررسی تاثیر مولفه های هوش سازمانی و هوش تجاری بر تعالی سازمانی، رتبه بندی مولفه های تعالی سازمانی مطالعه موردی: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

۱۴۵. بررسی مزایای اقتصادی استفاده از هوش تجاری در بستر رایانش ابری

۱۴۶. قیمت گذاری محصولات به کمک هوش تجاری

۱۴۷. بررسی و توصیف رابطه بین هوش تجاری و عملکرد نسبی مطالعه موردی :شعب بانک کشاورزی استان کرمان

۱۴۸. بررسی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر عملکرد شرکت های بین المللی داخلی

۱۴۹. جذب مشتریان سودآور با استفاده از هوش تجاری اجتماعی مطالعه موردی روی بانک

۱۵۰. ارتباط بین بکارگیری هوش تجاری و بازده بانک ها بر عملکرد بانک های پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران

۱۵۱. جداره هوشمند در ساختمان های تجاری
۱۵۲. بررسی روابط علت و معلولی عوامل موثر بر موفقیت هوش تجاری با استفاده از ترکیب تحلیل عاملی تأییدی و دیمتل فازی

۱۵۳. مدل هوش تجاری برای مدیریت سیستم های سلامت با استفاده از شبکه ارتباطی کاربران

۱۵۴. تبیین راهکارهای هوشمند سازی مجتمع های تجاری

۱۵۵. ارتقاء مفهوم حرکت و پویایی در مجتمع های تجاری هوشمند

۱۵۶. بررسی تاثیر هوش تجاری در ارتقاء برند(مطالعه موردی محصولات موبایل سونی در شهر عسلویه)

۱۵۷. ادغام هوش تجاری و برنامه ریزی منابع سازمانی در سازمان ها

۱۵۸. ارایه مدل پذیرش هوش تجاری در صنعت گردشگری در ایران

۱۵۹. بررسی رابطه بین ساختار هوش تجاری و مدیریت تقلب در صنعت بیمه با تمرکز بر بیمه حوادث مطالعه ای بر شعب بیمه ایران شهر مشهد

۱۶۰. ارزیابی وضعیت هوش تجاری شرکت بیمه ایران با تمرکز بر بیمه حوادث مطالعه موردی: شعب شرکت بیمه ایران شهر مشهد

۱۶۱. رابطه بین هوش تجاری و عملکرد سازمانی

۱۶۲. رابطه بین هوش تجاری و تفکر راهبردی

۱۶۳. رابطه بین هوش تجاری و موفقیت سازمانی

۱۶۴. رابطه بین هوش تجاری و مدیریت کیفیت جامع

۱۶۵. مروری بر هوش تجاری در سازمانها

۱۶۶. مطالعه نقش و تاثیر هوش تجاری در خلق ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری مورد مطالعه: شرکت آذرنوش شکوفه

۱۶۷. ارتباط بین بکارگیری هوش تجاری و سودآوری بانکها بر عملکرد بانکهای پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران

۱۶۸. هوش تجاری و هوش رقابتی در مدیریت سازمان های تجاری

۱۶۹. بررسی تاثیر فنآوری اطلاعات بر هوش تجاری از دیدگاه مدیران بانک های خصوصی شهر زنجان

۱۷۰. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر اثر بخشی هوش تجاری

۱۷۱. بررسی راهکارهای هوش تجاری در مدیریت هوشمند

۱۷۲. ارتباط هوش تجاری و مزیت رقابتی در سازمان

۱۷۳. بررسی ساختار مناسب پیاده سازی هوش تجاری مبتنی بر ابر

۱۷۴. چالش های تحلیل نرم افزار هوش تجاری در زمینه ی دیتای حجیم

۱۷۵. بررسی و تحلیل رابطه هوش اخلاقی و اخلاق حرفه ای مدیران با اعتبار نام و نشان تجاری شرکتها از دیدگاه کارکنان

۱۷۶. بررسی عوامل تاثیرگذار هوش تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت پتروشیمی ایلام

۱۷۷. استفاده از تکنولوژی هوش تجاری ( BI ) در سیستم های ERP شرکت های نوپا ( Startup ) در حوزه خدمات الکترونیک مدیریت شهری

۱۷۸. بررسی تاثیر آگاهی و تصویر نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری گوشی هوشمند سامسونگ در شهر مشهد

۱۷۹. بررسی تاثیر تداعی و وفاداری نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: جوانان خریدار گوشی هوشمند سامسون گدر شهر مشهد)

۱۸۰. هوش تجاری در مدیریت منابع انسانی

۱۸۱. بررسی اثر هوش تجاری بر ابعاد عملکرد سازمانی بااستفاده از مدل تعالی سازمان (EFQM)

۱۸۲. شبیه سازی کاربرد تکنولوژی RFID و هوش تجاری دربهبود مدیریت زنجیره تامین صنایع خودرو

۱۸۳. تعیین عوامل موثر بر اجرای سیستم هوش تجاری از دیدگاه مدیریت منابع سازمانی

۱۸۴. ارایه چارچوبی امن جهت همسویی هوش تجاری و کسب و کارالکترونیکی بر پایه کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات

۱۸۵. به کارگیری هوش تجاری به منظور کشف فساد اداری

۱۸۶. تصمیمات بازاریابی بر اساس هوش تجاری مشتری با استفاده از درخت تصمیم

۱۸۷. پیاده سازی هوشمندی کسب و کار در بانک های تجاری مورد مطالعه: شعب منتخب بانک تجارت در شهر اصفهان

۱۸۸. بررسی و تبیین استفاده از هوش تجاری ابری در پردازش اطلاعات در شرکت های ایرانی برای دومین همایش چشم انداز تکنولوژی کامپیوتر وشبکه در2030

۱۸۹. بررسی و تحلیل رابطه بین استفاده از هوش تجاری ابری و کارایی شرکت ها برای دومین همایش چشم انداز تکنولوژی کامپیوتر وشبکه در2030

۱۹۰. تحلیلی بر هوش تجاری و فراهم کنندگان آن در سرویس ابری

۱۹۱. تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: اداره پست منطقه 14 پستی تهران)

۱۹۲. ارایه یک مدل مفهومی بر ارتباط بین هوش تجاری، چابکی سازمانی و مزیت رقابتی

۱۹۳. نقش انباره داده و هوش تجاری در خدمات رسانی بهتر به بیماران (مورد کاوی: دانشکده توانبخشی)

۱۹۴. بررسی میزان بلوغ هوش تجاری در مدارس هوشمند

۱۹۵. استفاده از تکنولوژی هوش تجاری BI در سیستم های ERP شرکت های نوپا Startup در حوزه خدمات الکترونیک مدیریت شهری

۱۹۶. شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش تجاری در صنعت بازارایابی و تبلیغات بر مبنای متدولوژی تصمیم گیری چندمعیاره MCDM

۱۹۷. بررسی رابطه بین هوش سازمانی و هوش تجاری با مدیریت (مطالعه مورد شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری)

۱۹۸. بررسی تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی مطالعه موردی: شعب بانک های خصوصی استان گیلان

۱۹۹. تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار با توجه به فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی در بین مدیران (مطالعه موردی: مدیران بانک صادرات استان آذربایجان شرقی)

۲۰۰. بررسی تأثیر بلوغ سیستم های هوش تجاری بر کیفیت اطلاعات و استفاده از اطلاعات در فرآیندهای تجاری

۲۰۱. تدوین چارچوب پیشنهادی در سیاستگذاری بازاریابی با استفاده از تبیین جایگاه هوش تجاری

۲۰۲. نقش هوش تجاری بر بهره وری صنعت بانکداری ایران

۲۰۳. بررسی ارتباط هوش تجاری با چابکی سازمانی با استفاده از شبکه های بیز (شرکت های منتخب صنایع غذایی شهرک صنعتی شیراز)

۲۰۴. ارزیابی اهمیت نسبی بعدآگاهی تجاری هوش رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی مطالعه موردی شرکت های شهرک صنعتی اردبیل

۲۰۵. رویکردی یکپارچه برای استقرار انبار داده ها در محیط هوش تجاری

۲۰۶. توسعه کاربرد هوش تجاری به عنوان ابزار پشتیبانی تصمیم در نظام بانکی

۲۰۷. ارزیابی و توسعه نقش هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری

۲۰۸. قابلیت هوش تجاری در ثبت الکترونیکی سلامت

۲۰۹. تعریف هوش تجاری و بررسی عوامل موثر بر آن در سازمان های ایرانی

۲۱۰. بکارگیری مصالح هوشمند در ساختمان های تجاری و عمومی برای جذب مشتری

۲۱۱. بررسی هوش تجاری

۲۱۲. شناسایی عوامل موثر در انتخاب استراتژی و ساخت موفق سیستمهای هوش تجاری

۲۱۳. شناسائی روابط علی معلولی زیرساختهای لازم استقرار شهرالکترونیک مبتنی بر هوش تجاری در تهران

۲۱۴. اولویت بندی زیرساخت های لازم برای استقرار شهرالکترونیک مبتنی بر هوش تجاری در شهرتهران

۲۱۵. ارزیابی چشم انداز هوش تجاری (BI) در موفقیت مدیریت برند در سازمان ها

۲۱۶. ضرورت ها، پیش نیازها، چالش های استقرار هوش تجاری درسازمان ها

۲۱۷. بررسی راهبرد مناسب برای پیاده سازی هوش تجاری در فدراسیون های ورزشی بر اساس مدل سلسله مراتبی AHP و ارائه مدل مفهومی از آن

۲۱۸. تحلیل اکتشافی پیاده سازی هوش تجاری در وزارت ورزش وجوانان جمهوری اسلامی

۲۱۹. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها

۲۲۰. بهره جویی از هوش تجاری در زیرساخت مراکز مدیریت دانش ابری: داش بورد مدریتی و اطلاعاتی

۲۲۱. مروری از روش های تجزیه و تحلیل متون مرتبط با کاربرد هوش تجاری در بانکداری

۲۲۲. بررسی دورنمای هوش تجاری در دستیابی مدیریت برند در نهادها

۲۲۳. بررسی دورنمای هوش تجاری در دستیابی مدیریت برند در نهادها

۲۲۴. کاربرد هوش مصنوعی و اهمیت آن در هوش تجاری و زندگی انسان ها

۲۲۵. رتبه بندی عوامل موثر در برندسازی کالای صادراتی با تکیه بر هوش تجاری

۲۲۶. نقش هوش تجاری بر مدیریت بهره وری صنعت بانکداری ایران

۲۲۷. هوش تجاری در سازمان ها و بررسی درجه بندی عوامل مؤثر بر آن، مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی

۲۲۸. هوش تجاری و ارتباط آن با سیستم های اطلاعاتی و نقش آن در تصمیم گیری

۲۲۹. هوش تجاری در بانک کشاورزی

۲۳۰. اثر تعالی سیستم هوش تجاری بر فرایندهای داخلی کسب و کارو نقش فرهنگتصمیم گیری تحلیلی در این مورد (مورد مطالعه: بیمه آسیا استان زنجان)

۲۳۱. بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد سازمان مناطق ازاد

۲۳۲. تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی شرکتهای تجاری مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی

۲۳۳. مدیریت همزمان سمت مصرف بارهای مسکونی، تجاری و صنعتی در یک شبکه هوشمند مستقل از شبکه سراسری

۲۳۴. ارایه چارچوبی جهت همسویی هوش تجاری با کسب وکار الکترونیک بر پایهITIL

۲۳۵. منابع انسانی در یک محیط غنی از هوش تجاری

۲۳۶. رتبه بندی اعتباری مشتریان حقیقی در بانکهای تجاری با رویکرد هوش مصنوعی

۲۳۷. تأثیرات هوش تجاری در سیستم های اطلاعات سازمانی (مطالعه مروری)

۲۳۸. ارائه ی کاربردی از داده های عظیم در هوش تجاری

۲۳۹. تاثیرات هوش تجاری در مدیریت استراتژیک بازاریابی با رویکرد ایجاد برتری رقابتی در ترفیع محصولات (آمیخته بازاریابی)
۲۴۰. نقش هوش تجاری در سازمان (محل کار: بانک رفاه استان گلستان)

۲۴۱. ارایه راه کارهای موفقیت آمیز هوش تجاری به عنوان ابزار قوی در کارآفرینی سازمانی

۲۴۲. کاربرد رهیافت های هوش تجاری در بهبود تصمیم گیری مدیران بانکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری ثامن)

۲۴۳. بررسی چالش های هوش تجاری و استفاده از رایانش ابری برای رفع آن

۲۴۴. ابعاد هوش تجاری و عملکرد مدیران اجرایی مراکز بهداشتی

۲۴۵. کاربرد هوش کسب وکار در موفقیت پرتالهای تجاری(مطالعه موردی سازمان بورس واوراق بهادار)

۲۴۶. بررسی هوش تجاری و نقش آن در تصمیم گیری های کلان سازمان ها

۲۴۷. مدیریت فرآیند تجاری هوشمند و به کارگیری هوش تجاری برای خلق ارزش تجاری

۲۴۸. هوش تجاری و تاثیر آن بر سازمان

۲۴۹. بررسی موردی ابعاد هوش تجاری

۲۵۰. بررسی عوامل موثر در موفقیت هوش تجاری در سازمان

۲۵۱. چه رابطه ای بین قابلیت های سازمانی سیستم های اطلاعاتی و موفقیت هوش تجاری وجوددارد؟

۲۵۲. بررسی تاثیرات هوش تجاری در تصمیمات کلان سازمانی

۲۵۳. بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی

۲۵۴. بررسی رابطه هوش تجاری مدیریت شکایت مشتریان مطالعه موردی اداره کل منابع طبیعیاستاى کردستان

۲۵۵. بررسی رابطه بین استقرار سیستم هوش تجاری و اثربخشی سازمانی (مطالعه موردی)

۲۵۶. استقرار هوش تجاری در سازمان های هوشمند

۲۵۷. هوش تجاری ، کاربردها و لزوم استفاده از آن در سازمان ها

۲۵۸. کارآفرینی استراتژیک با رویکردی بر هوش تجاری و مزیت رقابتی پایدار

۲۵۹. کاربرد رهیافت های هوش تجاری در بهبود تصمیم گیری مدیران بانکی(مطالعه موردی موسسه اعتباری ثامن)

۲۶۰. هوش تجاری مبتنی بر سیستم برنامه ریزی منابع بنگاه

۲۶۱. نقش هوش تجاری در مدیریت زنجیره تامین نهاده ها

۲۶۲. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها

۲۶۳. رویکردی نو برای یکپارچه سازی راهکارهای مدیریت دانش و هوش تجاری باآموزش الکترونیکی درشرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

۲۶۴. مروری برمطالعات انجام شده درحوزه یکپارچه سازی هوش تجاری BI و برنامه ریزی منابع سازمانی ERP

۲۶۵. تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی همراه با نقش تعدیل گر آشفتگی محیطی (مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی)

۲۶۶. رتبه بندی عوامل موثر در برندسازی کالای صادراتی با تکیه بر هوش تجاری

۲۶۷. بررسی تأثیر قابلیت های هوش تجاری بر موفقیت هوش تجاری (مورد مطالعه: شرکت فولاد سیرجان ایرانیان)

۲۶۸. هوش تجاری و بکارگیری آن در صنعت بانکداری

۲۶۹. قابلیت های سیستم های هوش تجاری و ابزارهای پشتیبان آن در صنعت بانکداری

۲۷۰. چارچوبی برای هوش تجاری - معماری سازگار و توانمند با بنگاه

۲۷۱. استفاده از موبایل برای بهبود کارایی هوش تجاری در سازمان ها
۲۷۲. بررسی رابطه هوش تجاری و مهارت های کارآفرینی مخترعین غرب کشور

۲۷۳. بررسی نقش راهبردی و توانایی هوش تجاری نرم افزارهای سازمانی درشرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

۲۷۴. آینده هوش تجاری در بستر محاسبات ابری

۲۷۵. بکارگیری هوش تجاری در سیستم مدیریت منابع انسانی

۲۷۶. بررسی بازار برای بدست آوردى سهم سود بیشتر به کمک استراتژی اقیانوس آبی با نوآوری هوش تجاری

۲۷۷. سنجش تاثیر استقرار مدیریت دانش بر هوش تجاری: شرکت متانیر

۲۷۸. شناسایی تأثیرات هوش تجاری از طریق فرایند تجاری بر عملکرد بانک ملی ایران

۲۷۹. تاثیر شیشه های هوشمند بر ساختمان های بلند شهر رشت (نمونه موردی: مجتمع اداری تجاری توسکا)

۲۸۰. بررسی تاثیر استفاده از هوش تجاری در موفقیت صنعت بیمه مطالعه ی نمونه ی کاربردی هوش تجاری در صنعت بیمه عمر چین

۲۸۱. تاثیر بهره برداری از ابزارهای هوش تجاری در تصمیم گیری سازمانی

۲۸۲. متن کاوی در هوش تجاری

۲۸۳. توسعه سیستمهای مدیریتی با استفاده از سیستم هوش تجاری

۲۸۴. هوش تجاری
۲۸۵. واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی

۲۸۶. یک شیوه هوشمند تجاری برای ارزیابی احتمالات بررسی محصولات توسط مشتریان در کسب و کار اینترنتی

۲۸۷. ارزیابی سطح آمادگی عوامل استراتژیک کسب و کار در بانک صادرات جهت پیاده سازی هوش تجاری

۲۸۸. هوش رقابتی مدیران به عنوان بخشی از هوش تجاری سازمان

۲۸۹. اولین همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات تاثیرات دادهکاوی در حوزه هوش تجاری

۲۹۰. نقش هوش تجاری در کسب و کار نوین

۲۹۱. پیشنهاد مدلی برای ادغام هوش تجاری و مدیریت دانش با بهره گیری از چرخه خودتطبیقی

۲۹۲. ارائه روش ترکیبی جدید از هوش مصنوعی و الگوریتم ژنتیک برای کشف تقلب و تصمیم گیری بهینه و افزایش امنیت در تجارت الکترونیکی (هوش تجاری)

۲۹۳. مطالعه مروری بر هوش تجاری در سیستمهای اطلاعات سازمانی

۲۹۴. هوش تجاری ابزاری جهت چابک سازی سازمان

۲۹۵. هوش تجاری در رایانش ابری

۲۹۶. هوش تجاری و تاثیر آن در بهبود عملکرد سازمان

۲۹۷. بررسی رابطه بین استراتژی و تکنولوژی سازمانی با اثر بخشی هوش تجاری (مطالعه موردی بانک مسکن استان گلستان)

۲۹۸. بررسی رابطه هوش تجاری با مدیریت ارتباط بامشتری

۲۹۹. نقش مدیریت دانش در تصمیم سازیهای هوشمند فضای کسب وکار برپایه ی هوش تجاری

۳۰۰. ارائه مدلی به منظور بررسی تأثیر روش‏های آموزش ضمن‏خدمت بر هوش‏تجاری

۳۰۱. مدیریت تولید زنجیره ی تامین ناب چابک بر اساس هوش تجاری

۳۰۲. مطالعه تطبیقی هوش تجاری به عنوان یک نوآوری در مدیریت سازمان

۳۰۳. بررسی وضعیت هوش تجاری در گمرکات استان خراسان رضوی

۳۰۴. بررسی تأثیر هوش هیجانی و هوش تجاری بر بازاریابی خدمات بانکی

۳۰۵. بررسی کاربرد هوش تجاری بر مدیریت فن آوری

۳۰۶. تجربه به کارگیری رویکرد هوش تجاری در حوزه صنعت قطعه سازی خودرو مطالعه موردی شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو IKID

۳۰۷. ارزیابی عملکرد هوش تجاری برمبنای فرایندتحلیل شبکه مطالعه موردی: بانک توسعه تعاون

۳۰۸. هوش تجاری و نقش آن درتصمیم گیری های سازمانی

۳۰۹. مروری برمطالعات انجام شده درحوزه یکپارچه سازی هوش تجاری BI و برنامه ریزی منابع سازمانی ERP

۳۱۰. ارتباط مفهومی تکنیک های هوش تجاری با مدل های کاربردی مدیریت استراتژیک

۳۱۱. بررسی رابطه بین هوش تجاری و فناوری اطلاعات در شبکه ی بانکی

۳۱۲. آنالیز اثر هوش تجاری مدیران بر نوآوری در مدیریت بازار در شعب بانک کشاورزی

۳۱۳. بررسی اثرات بکارگیری هوش تجاری برعملکرد کسب و کاردرشرکت ذوب آهن اصفهان

۳۱۴. بهبود کسبوکار به کمک یکپارچگی مدلهای اینترنتی از اشیا و هوش تجاری

۳۱۵. استراتژی های مدیریت دانش و تاثیر آن بر هوش تجاری سازمان ها

۳۱۶. بکارگیری مصالح هوشمند در ساختمان های تجاری و عمومی برای جذب مشتری

۳۱۷. هوش تجاری با رویکرد سرویس گرایی

۳۱۸. بکارگیری مصالح هوشمنددرساختمان های تجاری و عمومی برای جذب مشتری

۳۱۹. تببین گام های اصلی پیاده سازی هوش تجاری در Sharepoint براساس مدلهای بلوغ در یک شرکت تولیدی

۳۲۰. بررسی اثرگذاری هوش تجاری بر بهبود بهره وری و عملکرد سازمانی

۳۲۱. بررسی رابطه بین مزایای هوش تجاری و استفاده از اطلاعات درفرآیند تجاری در تعاونی ها

۳۲۲. سیستم های هوش تجاری روشی برای هوشمند سازی سازمانها

۳۲۳. ارائه مدل مفهومی جهت شناسایی عوامل حیاتی موفقیت هوش تجاری در صنعت خودرو سازی ایران

۳۲۴. بررسی پیشنه هوش تجاری در شرکتها و سازمانها

۳۲۵. کاربرد هوش تجاری و تکنیک های داده کاوی در استخراج و تحلیل داده های سازمان (مورد مطالعه: سامانه همراه اول)

۳۲۶. سازمان های مجازی در ابر با رویکرد هوش تجاری ابری

۳۲۷. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت (KSF) در پیاده سازی هوش تجاری (BI) (مورد مطالعه بانک صادرات ایران)

۳۲۸. تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مدیریت منابع انسانی مورد پژوهش:کانون های آگهی و تبلیغات شهر اصفهان

۳۲۹. بررسی رابطه بین هوش تجاری و توانمندسازی روانشناختی

۳۳۰. رایانش ابری رویکردی نوین در هوش تجاری

۳۳۱. جایگاه هوش تجاری در صنعت بانکداری و تأثیر آن در بهینه نمودن ارائه خدمات به مشتریان
۳۳۲. تلاقی هوش تجاری عملیاتی با فرآیند تجارت

۳۳۳. طراحی الگوی مدیریت دانش با استفاده از سیستم هوش تجاری

۳۳۴. ارائه یک راه حل برای مدیریت زیرساخت رایانش ابری با بکارگیری هوش تجاری

۳۳۵. ابزارهای هوش تجاری در خدمت رهبری کارآفرینانه

۳۳۶. نقش هوش تجاری در کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک

۳۳۷. سنجش میزان پذیرش هوش تجاری در سازمان بر پایه مدل پذیرش فناوری

۳۳۸. شناسائی راهکار مناسب بکارگیری هوش تجاری با استفاده از مدل QFD موردمطالعه: بانک ملت

۳۳۹. یکپارچه سازی اطلاعات در بستر هوش تجاری مطالعه موردی پیاده سازی داشبورد مدیریتی شرکت پارس خودرو

۳۴۰. کاربرد فرایند تحلیل شبکه جهت ارزیابی عملکرد هوش تجاری

۳۴۱. بکارگیری تکنیک های داده کاوی جهت پیاده سازی سیستم های هوش تجاری درکاوش وب

۳۴۲. بررسی نقش هوش تجاری برافزایش میزان بهره وری سیستم های سازمانی

۳۴۳. قضایایی از ضرورت و اهمیت پیاده سازی هوش تجاری در سازمان ها

۳۴۴. رابطه بین هوش هیجانی مدیران فروش با مدیریت شکایات مشتریان شرکتهای تجاری(مطالعه موردی: صنایع غذایی شهرستان تبریز)

۳۴۵. بررسی تکنیک های مدلسازی چابک در هوش تجاری

۳۴۶. بکارگیری تکنیک های هوش تجاری در ایجاد سیستم های مدیریت منابع

۳۴۷. هوش تجاری ضرورتی اثر گذار برای راهبرد چابک سازی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت فولاد خوزستان)

۳۴۸. بررسی رابطه هوش اجتماعی مدیران فروش با مدیریت شکایات مشتریان شرکت های تجاری مطالعه موردی: صنایع غذایی شهرستان ارومیه

۳۴۹. بررسی رابطه میان هوش تجاری و مدیریت فرایندهای کسب و کار و ارائه راهکار

۳۵۰. استفاده از تکنیکهای داده کاوی در هوش تجاری

۳۵۱. استقرار نظام جامع آماری از طریق ابزار هوش تجاری ماکروسافت ( Sharepoint ) (مطالعه موردی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس )

۳۵۲. بررسی ارتباط بین هوش تجاری و مزیت رقابتی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : بانک ملی شهرستان سنندج)

۳۵۳. شناسائی استقرار بکارگیری هوش تجاری با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره و گسترش کارکرد کیفیت

۳۵۴. بکارگیری تکنیک های هوش تجاری در ایجاد سیستم مدیریت منابع

۳۵۵. هوشمندی رقابتی، مزیت رقابتی در موفقیت سازمان های تجاری

۳۵۶. مقایسه فناوری های هوش تجاری برای تصمیم گیری در شعب بانک تجارت شهرستان اهواز توسط مدل CMMI

۳۵۷. بررسی و تحلیل اثر هوش تجاری بر تصمیم گیری استراتژیک

۳۵۸. ارایه مدل پیشنهادی جهت سیستم مدیریتی یکپارچه جهت چابک سازی سیستم حمل بار در حمل و نقل ریلی با استفاده از تکنولوژی RFID و هوش تجاری

۳۵۹. هوش تجاری ابری ، معماری هوشمندی کسب و کار در ابر
۳۶۰. کاربرد تصمیم گیری چند معیاره فازی جهت ارزیابی عملکرد هوش تجاری

۳۶۱. طراحی، تدوین و ارزیابی سامانه تصمیم ساز بر پایه هوش تجاری به منظورکاربرد در کشاورزی دقیق
۳۶۲. قابلیت سرعت عمل در راهبرد چابک سازی سازمانی با استفاده از هوش تجاری

۳۶۳. تاثیر هوش تجاری بر شایستگی سازمانی گامی در جهت چابک سازی سازمانی

۳۶۴. تاثیر هوش تجاری بر بعد انعطاف پذیری سازمانی راهی به سوی چابک سازی

۳۶۵. تعامل بین هوش تجاری و مدیریت دانش در تصمیم گیری سازمانی

۳۶۶. بررسی تأثیر هوش تجاری ( BI )بر مزیت رقابتی مورد مطالعه :بانک آینده منطقه غرب

۳۶۷. بررسی تاثیرمدیریت دانش برکسب مزیت رقابتی بااثرمیانجی هوش تجاری موردمطالعه شرکت های شهرک صنعتی شهرسمنان

۳۶۸. در یک سازمان با بهره گیری از (BI) تحلیل ابعاد پیاده سازی هوشمندی تجاری (FAHP) رویکرد فرآیند سلسله مراتبی فازی

۳۶۹. ارایه رویکرد تصمیم گیری برای انتخاب سیستم های اطلاعاتی: مورد مطالعه انتخاب هوش تجاری برای شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا)

۳۷۰. یک پروتکل انتقال مکعب داده برای کاربردهای هوش تجاری سیار

۳۷۱. مدلی جهت ارتقای هوش تجاری شرکت ها با رویکرد مدیریت دانش (ارائه مورد مطالعه: شرکت های دان شمحور پارک علم و فناوری استان یزد)

۳۷۲. مطالعه تئوریکی تجربی سیستم هوش تجاری از سیستمهای هوشمند سازمانی

۳۷۳. مطالعه ی تئوریکی تجربی هوش تجاری

۳۷۴. رهیافت های نوین در هوش تجاری

۳۷۵. پیاده سازی هوش تجاری دربستر رایانش ابری

۳۷۶. تدوین مدل برنامه ریزی استراتژیک با تلفیق متدلوژی شش سیگمای ناب رهیافت هوش تجاری و کارت امتیازی متوازن

۳۷۷. کاربرد رهیافت هوش تجاری و کارت امتیازی متوازن برای ایجاد یک سازمان کارآفرین

۳۷۸. آماده سازی داده های آماری مرکز آمار جهت استفاده درسیستم های هوش تجاری

۳۷۹. تبیین و سنجش شاخصهای هوش تجاری جهت پیاده سازی درسیستم پولی و مالی مورد کاوی: بانک صادرات نوشهر

۳۸۰. تعیین شاخصهای هوش تجاری درسیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۳۸۱. هوش تجاری و مدیریت فرایند کسب وکاردرعملیات بانکی

۳۸۲. امکان سنجی پیاده سازی سیستم هوش تجاری درسازمان های دولتی موردکاوی: شهرداری ساری

۳۸۳. تحلیل نقش هوش تجاری در رویکردهای سازمانها

۳۸۴. برّرسی چگونگی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر موفقیت مدیریت بازار (ارائه ی چارچوب مفهومی پیشنهادی)

۳۸۵. مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم های سازمانی

۳۸۶. داده کاوی در هوش تجاری
۳۸۷. رویکردی نوین در تجاری سازی هوش تجاری Business Intelligence

۳۸۸. طراحی عامل هوشمند تجاری در مدیریت زنجیره تامین در تجارت الکترونیک

۳۸۹. کاربرد هوش تجاری درسیستمهای پشتیبان تصمیم گیری

۳۹۰. سیستمهای هوش تجاری و کاربردهای آن

۳۹۱. بررسی کاربرد سیستم هوش تجاری در صنعت بانکداری؛ مورد کاوی بانک سامان

۳۹۲. روشهای جدید مبتنی بر هوش تجاری با استفاده از همسان سازی رفتار سازمانی

۳۹۳. بررسی هوش تجاری و تعیین عوامل موثربرآن

۳۹۴. ضرورت به کارگیری هوش تجاری درسازمان ها

۳۹۵. ارایه مدل مفهومی به منظور اثربخشی هوش تجاری برارتقای مدیریت عملکرد سازمانی EPM با هدف بیشینه سازی ROI

۳۹۶. استفادهاز ابزارهای هوش تجاری برای ارتقای سطح کیفی سازمان با رویکرد به استراتژی کایزن

۳۹۷. مدلی برای ارزیابی بلوغ هوش تجاری درسازمان منطبق با مدل بلوغ قابلیت CMM

۳۹۸. هوش تجاری همراه، الزامات و کاربردها

۳۹۹. توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی

۴۰۰. نقش هوش تجاری در کسب مزیت رقابتی و سودآوری در صنعت بیمه

۴۰۱. قالب راهبردی بنگاههای مالی زنجیره محور الکترونیک با رویکرد هوش تجاری

۴۰۲. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری

۴۰۳. کاربرد هوش تجاری در صنعت بانکداری به منظور کسب مزیت رقابتی

۴۰۴. هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی

۴۰۵. الگویی برای مدیریت ارتباط با مشتری و سیستم های هوشمند تجاری جهت تهیه کاتالوگ وخرده فروشهای شبکه ای (آنلاین)

۴۰۶. گامهای اجرایی هوش تجاری در سازمان ها

۴۰۷. بکارگیری سیستم هوش تجاری جهت حمایت از بازار شکر

۴۰۸. روش شناسی ساخت سیستم های هوش تجاری

۴۰۹. جایگاه هوشمندی تجاری دررقابت پذیری وجهانی شدن

۴۱۰. هوش تجاری ابزاری قدرتمند در خدمت سازمان های کارآفرین

۴۱۱. کاربرد هوش تجاری در بخش بهداشت و درمان

۴۱۲. بررسی تاثیر هوشمندی تجاری در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها

۴۱۳. بررسی ضرورت و ارائه الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت

۴۱۴. مدیریت نوآوری با استفاده از هوش تجاری

۴۱۵. بررسی رابطه میان هوش تجاری و هوش رقابتی در اثربخشی فرایند نوآوری

۴۱۶. هوش تجاری عنصری حیاتی در اثربخشی استراتژی های کسب و کار

۴۱۷. بررسی میزان موفقیت راه کارهای هوش تجاری مستقر در سازمان ها

۴۱۸. جایگاه هوش تجاری در شهرداری الکترونیک

۴۱۹. نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی

۴۲۰. ارزیابی تاثیر هوشمندی رقابتی با پشتوانه اطلاعاتی بر سازمانهای تجاری کوچک و متوسط در حال تغییر

۴۲۱. نقش هوشمندی رقابتی در ارتقا مزیت رقابتی سازمانهای تجاری

۴۲۲. طراحی چهارچوب برنامه ریزی راهبردی جهت توسعه هوش تجاری در بنگاههای تجاری

۴۲۳. ارائه مدلی جهت برقراری ارتباط بازارهای اینترنتی بر مبنای عامل های هوشمند تجاری

۴۲۴. آسیب شناسی پروژه های هوش تجاری و پایگاه داده تحلیلی

۴۲۵. امکان سنجی برپائی سامانه پاسخگوی هوشمنددر نقطه تجاری ایران برای کمک به صادرکنندگان و واردکنندگان کالا و خدمات

۴۲۶. نقطه تجاری هوشمند راه حلی برای تسریع تبادل فرصت های تجاری و افزایش میزان معاملات الکترونیکی

۴۲۷. ارائه مدلی جهت افزایش رضایتمندی مشتری با رویکرد هوش تجاری و شش سیگما در سازمان ها

۴۲۸. طراحی مفهومی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه پاسخگوی هوشمند نقطه تجاری ایران

۴۲۹. استخراج اتوماتیک داده ازوب برای کاربرد سیستمهای هوشمندی تجاری

با خرید این مقالات، فایل پی دی اف این مقالات برای شما ارسال می گردد. 

اگر در زمینه هوش تجاری در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه تجاری یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید.  آکادمی داده در تلگرام، واتزآپ و تمامی پیام رسان های ایرانی(سروش، آی گپ، بله، گپ و ویسپی) با شماره 09120637751 حضور دارد برای ارتباط&