دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • در حدود هفتاد مقاله فارسی در مورد استفاده از داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری
کد : 3590

در حدود هفتاد مقاله فارسی در مورد استفاده از داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری

قیمت : 69800 تومان

مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال تحقیق در مورد موضوعی هستند بهترین نقطه شروع است برای کسانی که در این زمینه می خواهند تحقیقات یا پایان نامه ای انجام دهند. در این مقالات که در کنفرانس ها و مجلات داخلی چاپ شده است موضوعات مختلفی مورد تحقیق قرار گرفته و به چاپ رسیده است در این مجموعه در حدود 70 مقاله فارسی درباره استفاده از داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری ارائه شده است.اگر در آغاز راه برای انجام پایان نامه یا پروژه تجاری در موضوع استفاده از داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری هستید خرید این مقالات را اکیدا توصیه می کنیم. عناوین این مقالات در لیست زیر مورد اشاره قرار گرفته است. 

متن کاوی چیست؟

 مقالات فارسی برای یادگیری متن کاوی  

۱. داده کاوی اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین جهت افزایش رضایت مندی مشتریان

۲. بررسی نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۳. بهبود فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از رویکرد مهندسی نیازمندی ها و روش داده کاوی

۴. ارزیابی کارآمد و موثر وفاداری مشتری برای توسعه مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از روش داده کاوی

۵. داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری

۶. مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری با استفاده از داده کاوی الگوریتم شبکه عصبی وازدحام ذرات

۷. استفاده از داده کاوی در مدیریت ریسک مشتریان بانک ها

۸. مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از تکنیک داده کاوی

۹. بررسی نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران)

۱۰. مدیریت دانش مشتری در بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین با نگاه داده کاوی
۱۱. مدیریت دانش مشتری در مدیریت زنجیره تأمین : یک رویکرد داده کاوی

۱۲. مدیریت ارتباط با مشتری توسط زنجیره تامین وتکنیک های داده کاوی

۱۳. کاربرد و تکنیک های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۱۴. نقش داده کاوی در بازاریابی و مدیریت دانش مشتری و مدیریت زنجیره تامین

۱۵. ترکیب داده کاوی و مدیریت دانش در مدیریت ارتباط با مشتری

۱۶. بررسی تکنیکهای داده کاوی بمنظور مدیریت ارتباط با مشتریان

۱۷. داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۱۸. تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر تکرار خرید مورد کاوی: رستوران های زنجیره ای پدرخوب درشهر تهران

۱۹. ارایه یک راهکار جدید مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد داده کاوی

۲۰. بررسی تکنیک های داده کاوی در جهت مدیریت بهتر ارتباط با مشتریان

۲۱. داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۲۲. داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۲۳. داده کاوی مشترکین شرکت مخابرات برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتری

۲۴. بهبود مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر داده کاوی

۲۵. مدیریت منسجم خدمات بانکی و رضایت مشتری موردی کاوی:بانک ملت حافظ شهرکرد

۲۶. رابطه بین داده کاوی، مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری جهت کسب مزیت رقابتی سازمانها در تجارت الکترونیکی

۲۷. کاربرد و تاثیر روش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۲۸. تلفیق داده کاوی و AHP برای بهبود مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک ها

۲۹. مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از داده کاوی در سیستم بانکداری

۳۰. نقش انباره داده و داده کاوی در مدیریت روابط مشتری

۳۱. داده کاوی ابزار جذاب رتبه سنجی اعتباری مشتریان جهت ارتقاء مدیریت روابط مشتریان سازمان ها

۳۲. استفاده از تکنیک های داده کاوی در استخراج الگوهای پنهان وبهبود مدیریت روابط مشتریان ومراجعین شعب سازمان تأمین اجتماعی

۳۳. آنالیز مطالعه موردی استفاده ازمدل کانو و مدیریت دانش درخصوص داده کاوی پارامترهای موثربروفادارسازی و رضایت مشتری و اندازه گیری و ارزیابی آن درصنعت سیمان

۳۴. نقش داده کاوی در مدیریت روابط مشتری (سیستم بانکداری)

۳۵. اعمال داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۳۶. شناسایی و الویت بندی شاخص های موثر بر پیاده سازی بهینه مدیریت ارتباط با مشتری با به کارگیری روش های TOPSIS و AHP (مورد کاوی : بانک پاسارگاد)

۳۷. آگاهی از رفتار و احساس مشتریان برای تصمیم گیری و مدیریت سازمان، با رویکرد نرمال در آنالیز احساس و استفاده از معنا شناسی متنی (متن کاوی) در شبکه های اجتماعی

۳۸. بررسی تکنیکهای داده کاوی بمنظور مدیریت ارتباط با مشتریان
۳۹. داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۴۰. داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۴۱. کاربردهای داده کاوی در تجزیه و تحلیل مدیریت ریسک مشتریان بانک ها

۴۲. به کارگیری روش های داده کاوی جهت مدیریت دانش مشتریان:رویکردی جهت صرفه جویی در زمان و هزینه(مطالعه موردی:بانک مهر اقتصاد)

۴۳. طراحی مدل کاربرد داده کاوی در مدیریت دانش مشتری

۴۴. کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۴۵. کاربرد تکىیک داد کاوی در مدیریت روابط مشتری

۴۶. استفاده ازداده کاوی در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شرکت های بیمه مطالعه موردی در زمینه شناسایی مشتری

۴۷. مطالعه ی داده کاوی براساس مدیریت مشتری در تجارت الکترونیک

۴۸. مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از داده کاوی در سیستم بانکداری

۴۹. کاربرد تکنیک های داده کاوی در مدیریت ریزش مشتری

۵۰. مدلی برای تحلیل رفتار مشتریان الکترونیک طب سنتی با استفاده از الگوریتم داده کاوی به منظور بهبود مدیریت ارتباط با مشتری(مطالعه موردی:عسل درمانی)

۵۱. کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۵۲. طراحی ساختار مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر داده کاوی

۵۳. تعیین تکنیک های مناسب داده کاوی جهت شناسایی مشتریان ترجیحی در یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۵۴. مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی توسط تکنیک های داده کاوی

۵۵. استفاده از تکنیک داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۵۶. بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری مبتنی بر تکنیک های داده کاوی

۵۷. بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری، داده کاوی و مدیریت دانش جهت دستیابی و ایجاد مدیریت دانش مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی

۵۸. رتبه بندی ارزش مشتری و تدوین برنامه های استراتژیکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی جهت توسعه مدیریت ارتباط با مشتری

۵۹. کاربرد تکنیک های داده کاوی در مدیریت ریزش مشتری

۶۰. ارائه روشی برای تعیین الزامات پیاده سازی مدیریت دانش مشتری CKM مورد کاوی: گروه خودرو سازی بهمن

۶۱. داد کاوی در بانکداری و مدیریت مشتریان

۶۲. داده کاوی و مدیریت ارتباط با مشتری در ارتباطات
۶۳. کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری

۶۴. کاربردهای داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان

۶۵. اسیب شناسی مدیریت ارتباط با مشتری: مورد کاوی یک شرکت خودروسازی

۶۶. بررسی فاکتورهای رضایتمندی از سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری مورد کاوی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس

۶۷. بررسی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری بر رضایت مشتریان مورد کاوی شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس

۶۸. داده کاوی به منظور مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت سایپا یدک

۶۹. بکارگیری تکنیکهای داده کاوی جهت بهبود مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

۷۰. دسته بندی تطبیقی روشهای وب کاوی و حوزه مدیریت ارتباط با مشتری

۷۱. داده کاوی جهت مدیریت ارتباط با مشتری برروی داده های حجیم و نامتوازن شرکتهای مخابرات

۷۲. داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری در یک شرکت هواپیمایی

۷۳. مدیریت بر اطلاعات مشتری در مدیریت زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد داده کاوی

۷۴. مدیریت دانش مشتری در مدیریت زنجیره تامین : یک رویکرد داده کاوی

۷۵. کاربرد تکنیک داده کاوی در مدیریت روابط مشتری

۷۶. کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری

۷۷. نقش مدیریت روابط مشتریان الکترونیکی در بازاریابی اینترنتی مورد کاوی شرکتها و سازمانهای ایرانی

۷۸. کاربرد متن کاوی (Text Mining) در مدیریت رابطه با مشتری - معرفی نرم افزار کاوشگر

با خرید این مجموعه پی دی اف مقالات برای محقق و پژوهشگر گرامی ارسال می گردد.

اگر در زمینه استفاده از داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه تجاری یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید.  آکادمی داده در تلگرام، واتزآپ و تمامی پیام رسان های ایرانی(سروش، آی گپ، بله، گپ و ویسپی) با شماره 09120637751 حضور دارد برای ارتباط از طریق ایمیل آدرس جیمیل: dataacademyir@gmail.com می باشد.