دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • بیش از دویست مقاله فارسی در زمینه هوش تجاری
  • بیش از دویست مقاله فارسی در زمینه هوش تجاری

مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال تحقیق در مورد موضوعی هستند بهترین نقطه شروع است. در این مقالات که در کنفرانس ها و مجلات داخلی و به زبان فارسی چاپ شده است موضوعات مختلفی مورد تحقیق قرار گرفته و به چاپ رسیده است. در این مجموعه بیش از  دویست مقاله فارسی در زمینه هوش تجاری جمع آوری شده است. این مجموعه برای کسانی که در مرحله انتخاب موضوع برای پژوهش خود هستند بسیار مفید است. با خواندن این مقالات بسیاری از کارهای انجام شده و ایده های پیاده سازی شده در اختیار محقق قرار می گیرد.

متن کاوی چیست؟

 مقالات فارسی برای یادگیری متن کاوی  

عنوان مقالات به قرار زیر است:

۱. جایگاه و اهمیت کاربرد هوش تجاری در مدیریت و معرفی نرم افزار QlikView به عنوان یک ابزار هوش تجاری

۲. نقش هوش تجاری در ارزیابی عملکرد سازمان ها با رویکرد کارت امتیاز متوازن (بررسی موردی راهکار نرم افزاری شرکت نظم آران)

۳. هوش تجاری یک راهبرد مزیت رقابتی پایدار در بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی

۴. معماری هوش تجاری بانکی و عوامل موفقیت آن

۵. بررسی عوامل موثر بر شکست استقرار نظام هوش تجاری با استفاده از روش AHP

۶. بررسی تاثیر هوش تجاری و بازاریابی مبتنی بر دانش اثربخشی فعالیت های بازاریابی سازمان

۷. عوامل بازدارنده در اجرایی شدن هوش تجاری

۸. بررسی تاثیر ابعاد مختلف هوشمندی تجاری در ایجاد مزیت رقابتی برای اپراتورهای تلفن همراه

۹. نقش هوش تجاری در بازاریابی صنعت بیمه الکترونیک، با رویکرد توسعه مدار

۱۰. به کارگیری امکانات تعبیه شده در نرم افزار هوش تجاری Tableau به منظور داده کاوی

۱۱. تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مدیریتی شرکت های هلدینگ تخصصی مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری صدرتامین

۱۲. ارایه یک مدل ترکیبی جدید برای شناسایی سطح بلوغ هوش تجاری سازمان ها

۱۳. بررسی تاثیر هوش تجاری در برقراری ارتباط با مشتریان بانکی

۱۴. بررسی کاربرد تکنیک های داده کاوی و هوش تجاری در افزایش عملکرد مبادلات تجاری بازارچه های مرزی

۱۵. هوش تجاری و بررسی الزام به کارگیری آن در شرایط کنونی شبکه بانکی کشور

۱۶. شناسایی عوامل موثر بر اجرای موفق سیستمهای هوش تجاری در شرکتهای تولیدی

۱۷. بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران مطالعه موردی: شعب بانک ملی شهرتبریز

۱۸. بررسی تاثیر هوش تجاری بر کسب مزیت رقابتی پایدار در بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی

۱۹. تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی به روش کیو (یک مطالعه کیفی)

۲۰. رابطه هوش تجاری و مدیریت دانش کارشناسان تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش استان کرمان

۲۱. ارایه مدلی برای بررسی نقش داده های هوش تجاری بر استقرار نظام جامع مدیریت دانش در شرکت های خدماتی دولتی

۲۲. هوشمندی تجاری، کلید موفقیت و بقا

۲۳. تاثیر هوش تجاری بر تصمیم گیری مدیران منابع اطلاعاتی

۲۴. بررسی تاثیر هوش تجاری بر ارتباط با مشتریان با واسطه بهره وری کارکنان (مطالعه موردی: شعب بانک تجارت)

۲۵. رایانش ابری و تاثیر آن بر هوش تجاری در سازمان ها

۲۶. بررسی تاثیر فن آوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران دربانک صادرات

۲۷. کاربردپذیری هوش تجاری درصنعت بانکداری ( مطالعه موردی بانک ملی ایران )

۲۸. بررسی تاثیر هوش تجاری در صنعت بانکداری کشور مطالعه موردی بانک ملی

۲۹. طراحی معماری هوش تجاری در بستر رایانش ابری درآموزش و پرورش ایران

۳۰. تحلیلی بر اهمیت هوش تجاری در سازمان صنایع بنیاد مستضعفان

۳۱. کاربرد هوش تجاری در منابع انسانی

۳۲. هوش تجاری به عنوان یک سرویس در ابر

۳۳. اهمیت هوش تجاری در سازمان های امروزی

۳۴. رویکرد مرحله مرحله به موفقیت سیستم های هوش تجاری

۳۵. بررسی ارتباط پیاده سازی هوش تجاری و الگوی استراتژی رقابتی با میزان رضایتمندی مشتریان در بانک های شهر اصفهان

۳۶. هوش تجاری به عنوان یک راهبرد بهینه در بهبود تصمیم گیری های مدیران

۳۷. بررسی تاثیر هوش تجاری در بهبود تصمیم گیری های مدیران

۳۸. بررسی هوش تجاری و تاثیر آن بر بهبود عملکرد مدیریت نوسازی و بهسازی با تاکید بر بکارگیری مصالح و سازه های نوین (مطالعه موردی: وزارت راه و شهرسازی)

۳۹. رویکردی به لزوم پیاده سازی سیستم هوش تجاری در چابکی سازمان ها

۴۰. ارایه راهکارهای لازم در برابر چالش های نظام بانکی کشور در تعامل با مقررات بانکداری بین الملل با استفاده از سیستم هوش تجاری (BI)

۴۱. بررسی عوامل موثر بر وفاداری به نام و نشان تجاری و تاثیر آنها بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیل گر جنسیت (مورد مطالعه: مصرف کنندگان جوان گوشی های هوشمند سامسونگ در شهر اهواز)

۴۲. بررسی تاثیر هوش تجاری بر یادگیری سازمانی

۴۳. تاثیر سیستم های اطلاعات مبتنی بر هوش تجاری با توجه به شرایط محیطی و عملکرد مدیران (مطالعه موردی: باشگاه ورزشی بانوان حجاب شیراز)
۴۴. نقش سطوح هوش تجاری در بهبود عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط

۴۵. ارایه یک معماری برای بکارگیری هوش تجاری در بستر رایانش ابری درآموزش و پرورش ایران

۴۶. بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی ؛ مطالعه ای در شعب بانک تجارت استان کرمانشاه

۴۷. تاثیر هوش تجاری بر افزایش مشتری مداری در سیستم بانکی

۴۸. اولویت بندی کاربردهای هوش تجاری در تجارت الکترونیک به روش FAHP: مطالعه موردی وبسایت یاتا

۴۹. بررسی تاثیر مدیریت عالی بر مشارکت کارکنان و قابلیت های هوش تجاری در شرکت ایران خودرو دیزل

۵۰. بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم های هوش تجاری با توجه به نقش میانجی سودمندی ادارک شده

۵۱. راهبری داده، بسترساز موفقیت هوش تجاری در عصر کلان-داده

۵۲. مفهوم هوش تجاری و معرفی نسل های آن چالش ها و راهکارها و تاثیر آن در تصمیم گیری های کلان

۵۳. ارزیابی تطبیقی بلوغ سیستم های هوش تجاری (مطالعه موردی :مرکزآمارایران –سازمان مخابراتی)

۵۴. گسترش فناوری هوش تجاری با اقتصاد مقاومتی

۵۵. کاربرد هوش تجاری در صنعت پرداخت به منظور کسب مزیت رقابتی

۵۶. تاثیر استفاده از سیستم های هوش تجاری بر رضایت و عملکرد کارکنان مطالعه موردی کارخانه روغن نباتی لادن و شرکت های پخش و توزیع وابسته

۵۷. بررسی اثر ابرداده بر هوش تجاری از منظر بازاریابی

۵۸. تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر هوش تجاری با نقش واسطه ای چابکی سازمان دربیمارستان شهیدچمران شیراز

۵۹. بکارگیری هوش تجاری در کسب و کارها: بررسی عوامل موثر و ارایه مدل

۶۰. هوش تجاری یک راهبرد بهینه در کسب مزیت رقابتی پایدار در بانک

۶۱. بررسی تاثیر هوش تجاری برکسب مزیت رقابتی پایدار(مطالعه موردی: شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان آذربایجان غربی)

۶۲. بررسی تاثیر هوش تجاری بر بازاریابی خدمات بانکی مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک کوثراستان های مازندران و گیلان

۶۳. کاربرد اینترنت در هوش تجاری

۶۴. تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری مدیران بانک مورد مطالعه : مدیران شعب بانک صادرات خوزستان

۶۵. بررسی تاثیراستقرار هوش تجاری برشاخص های کلیدی عملکرد شرکت پخش دارو فردوس

۶۶. بررسی رابطه سرمایه فکری با هوش تجاری در حوزه مالی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گلستان

۶۷. مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر بررسی رابطه سرمایه فکری با هوش تجاری در حوزه مالی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گلستان

۶۸. تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مدیریتی هلدینگ های تخصصی (مورد مطالعه: شرکت سرمایه گذاری صدر تامین)

۶۹. تاثیر هوش تجاری بر توانمندسازی نیروی انسانی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا استان اصفهان)

۷۰. پیاده سازی هوش تجاری در بستر رایانش ابری

۷۱. محدودیت ها، چالش ها و عوامل موفقیت هوش تجاری موبایل

۷۲. چرا هوش تجاری برای سازماى ها اهمیت دارد

۷۳. تاثیر هوش تجاری بر تغییر پذیری تقاضا در زنجیره تامین محصولات ارگانیک

۷۴. ارایه چارچوبی جهت رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت هوش تجاری با استفاده از رویکرد معماری سازمانی

۷۵. بررسی راهکارها و چالش های به کارگیری هوش تجاری در حوزه ی پزشکی و صنایع بهداشتی

۷۶. اهمیت هوش تجاری و داده های کلان در مدیریت شباهت ها و تفاوت ها

۷۷. بررسی رابطه بین هوش تجاری مدیران و مدیریت ارتباط با مشتریان (مطالعه موردی: شرکت کاله آمل)

۷۸. رتبه بندی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با هدف هوش تجاری در شرکت های بزرگ صادر کننده ایران

۷۹. بررسی رابطه بین هوش رقابتی مدیران با تجاری سازی نوآوری در واحدهای پژوهشی

۸۰. بررسی نقش هوش تجاری برای دستیابی به بنگاه های اقتصادی در کلاس جهانی مورد مطالعه بانک پارسیان

۸۱. نقش هوش تجاری بر عملکرد موثر بانک ها

۸۲. هبود اطلاعات مدیریتی در سیستم هایERPبا بهره گیری از هوش تجاری

۸۳. بررسی تاثیر قابلیت های هوش تجاری بر تعالی سازمانی مبتنی بر مدل EFQM مطالعه موردی: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

۸۴. بررسی هوش تجاری و لزوم کاربردی کردن آن در سازمان ها

۸۵. سیستم یکپارچه پرداخت الکترونیک شهرداری ها، تلفیق پرداخت الکترونیک و هوش تجاری

۸۶. پیاده سازی هوش تجاری در بستر رایانش ابری و تأثیر آن بر سازمان های معاصر

۸۷. کشف صورتهای مالی متقلبانه شرکت ها بوسیله رگرسیون لجستیک و کاربرد هوش تجاری در آن بررسی نمونه ای شرکت های وابسته به صنایع فلزی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

۸۸. بررسی نقش و کاربرد مولفه های هوش تجاری در مدیریت منابع انسانی مورد مطالعه بانک صادرات ایران

۸۹. بررسی تاثیر هوش تجاری بر مزیت های رقابتی سازمانی مورد مطالعه شرکت بیمه پارسیان در سطح شهر تهران

۹۰. بکارگیری روش های هوش تجاری و داده کاوی در سیستمهای اطلاعات مدیریت مطالعه موردی:پیاده سازی مفاهیم و کاربردهای هوش تجاری در بانک مسکن

۹۱. مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش تجاری با عملکرد سازمانی مدیران شرکت های مستقر در مراکز رشد فناوری دانشگاه های دولتی تهران

۹۲. کاربرد هوش تجاری در تجارت الکترونیک

۹۳. هوش فرهنگی در مذاکرات تجاری

۹۴. بررسی تاثیر کیفیت مولفه های داشبورد مدیریتی بر کیفیت هوش تجاری مطالعه موردی: معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار

۹۵. اثر هوش تجاری بر چابکی و عملکرد سازمان از طریق تکنولوژی های نوین در صنعت بانکداری مورد مطالعه: بانک کشاورزی

۹۶. شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت در پیادهسازی سیستمهای هوش تجاری با استفاده از روش AHP مطالعه موردی: شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی

۹۷. اهمیت هوش تجاری درایجادمزیت رقابتی پایدار:نقش تعدیل کننده فرهنگ، استفاده ازابزارهای هوش تجاری و استراتژی

۹۸. هوش تجاری و تأثیرات آن بر تصمیمات کلان سازمانی

۹۹. هوش تجاری و مدیریت ارتباط با مشتری مبنایی نوین برای مزیت رقابتی

۱۰۰. تاثیر شاخص آمادگی فناورانه بر استقرار هوش تجاری در صنعت بانکداری ایران

۱۰۱. بررسی تاثیر ابعاد استراتژیک و تکنولوژی سازمان بر پیاده سازی موفق هوش تجاری سازمان با توجه به رویکرد مدیریت دانش در صنعت بانکداری

۱۰۲. شناسایی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی سازمانی با رویکرد هوش تجاری اجتماعی

۱۰۳. مروری بر عملکرد هوش تجاری BI در سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان ERP

۱۰۴. بررسی هوش تجاری و هوش هیجانی بر عملکرد سازمانی

۱۰۵. بررسی تاثیربکارگیری هوش تجاری برمدیریت داده و اطلاعات درشرکت توزیع نیروی برق مشهد و مقایسه آن باسایرروشهای گرداوری و مدیریت اطلاعات

۱۰۶. الگویی برای سنجش هوش تجاری در صنعت برق

۱۰۷. شناسایی نهاد رگولاتوری در کشورهای توسعهیافته و در حال توسعه، چالشهای پیش رو و راهبرد مناسب جهت پیادهسازی هوش تجاری در این نهاد

۱۰۸. شناسایی شاخصهای ارزیابی عملکردوطراحی داشبورد مدیریتی برمبنای هوش تجاری مطالعه ی موردی اداره ی ثبت احوال استان مرکزی

۱۰۹. هوش تجاری و اهمیت آن در سازمان ها مطالعه موردی : سازمان صنایع بنیاد مستضعفان

۱۱۰. تعیین تاثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی مورد مطالعه: شعب بانک آینده درشهر تهران

۱۱۱. هوش تجاری تطبیق پذیز

۱۱۲. بررسی تأثیر هوش تجاری بر تصمیم گیری مدیران مورد مطالعه شرکتهای پیمانکاری نفت و گاز

۱۱۳. بررسی تاثیر هوش تجاری در ارتقاء برند (مطالعه موردی محصولات موبایل سونی در شهر عسلویه)

۱۱۴. نقش استراتژی های مدیریت دانش در هوش تجاری سازمان

۱۱۵. نقش هوش تجاری (کسب و کار) بر رفتار شهروندی در سازمان ها

۱۱۶. بررسی ابعاد عوامل حیاتی موثر در موفقیت سیستم های هوش تجاری

۱۱۷. نقش هوش تجاری به عنوان یک سیستم اطلاعاتی در بهبود استراتژی سازمان ها

۱۱۸. ارائه مدلی برای تحلیل دادههای مرکز آمار مبتنی بر هوش تجاری در بستر رایانش ابری

۱۱۹. بررسی نقش هوش تجاری در بهره وری سازمان

۱۲۰. ارزیابی سیستم های هوش تجاری شرکت های آب منطقه ای مطالعه موردی شرکت آب منطقه ای یزد

۱۲۱. یکپارچه سازی هوش تجاری و برنامه ریزی منابع سازمان

۱۲۲. بهبود تجربه مشتری با بهره گیری از هوش تجاری

۱۲۳. بررسی تاثیر هوش تجاری بر مدیریت منابع انسانی و ارتقای سازمان

۱۲۴. رابطه هوش تجاری و مزیت رقابتی شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی

۱۲۵. هوش تجاری و سیستم های اطلاعاتی حسابداری

۱۲۶. تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری

۱۲۷. هوش تجاری و مدیریت ریسک

۱۲۸. هوش تجاری و فناوری های اطلاعات و دستاوردهای ناشی از پیاده سازی آن در شهرداری ها

۱۲۹. هوش تجاری و بازاریابی تعاملی آینده سازمانها وابسته به استفاده بهتر از هوش تجاری است

۱۳۰. هوش تجاری سنتی و چابک به عنوان آینده سیستم های هوش تجاری در سازمان ها

۱۳۱. نقش هوش تجاری در تحول صنعت ساخت و ساز

۱۳۲. نقش هوش تجاری بر استراتژی های تامین در بازارهای بین الملل

۱۳۳. مروری بر هوش تجاری و کاربرد آن در حوزه مخابرات

۱۳۴. مدلی به منظور ارائه سرویس های هوش تجاری در ابر

۱۳۵. رویکردی به روند پیاده سازی هوش تجاری در مناطق آزاد ایران

۱۳۶. تاثیر هوش تجاری بر صنعت بانکداری

۱۳۷. بررسی نقش سیستم هوش تجاری در تسهیم دانش مطالعه موردی: شرکت همکاران سیستم

۱۳۸. بررسی و دسته بندی عوامل کلیدی مؤثر بر پیاده سازی هوش تجاری

۱۳۹. آنالیز مدلهای بلوغ سازمانی سیستم های هوش تجاری

۱۴۰. الزامات پیاده سازی مناسب سامانه هوش تجاری در شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت PSP

۱۴۱. ارزیابی آمادگی یک هلدینگ ریلی جهت پیاده سازی هوش تجاری: مطالعه موردی شرکت ارزش آفرینان فدک

۱۴۲. تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی همراه با نقش تعدیل گر آشفتگی محیطی. مورد مطالعه: مدیران شرکتهای داروسازی و پتروشیمی

۱۴۳. اثر هوش تجاری بر بازاریابی گردشگری ورزشی(مطالعه موردی: مدیران و مارشناسان گردشگری و آشانس های مسافرتی در زمینه تورهای ورزشی در استان سیستان و بلوچستان )

۱۴۴. بررسی تاثیر مولفه های هوش سازمانی و هوش تجاری بر تعالی سازمانی، رتبه بندی مولفه های تعالی سازمانی مطالعه موردی: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

۱۴۵. بررسی مزایای اقتصادی استفاده از هوش تجاری در بستر رایانش ابری

۱۴۶. قیمت گذاری محصولات به کمک هوش تجاری

۱۴۷. بررسی و توصیف رابطه بین هوش تجاری و عملکرد نسبی مطالعه موردی :شعب بانک کشاورزی استان کرمان

۱۴۸. بررسی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر عملکرد شرکت های بین المللی داخلی

۱۴۹. جذب مشتریان سودآور با استفاده از هوش تجاری اجتماعی مطالعه موردی روی بانک

۱۵۰. ارتباط بین بکارگیری هوش تجاری و بازده بانک ها بر عملکرد بانک های پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران

۱۵۱. جداره هوشمند در ساختمان های تجاری
۱۵۲. بررسی روابط علت و معلولی عوامل موثر بر موفقیت هوش تجاری با استفاده از ترکیب تحلیل عاملی تأییدی و دیمتل فازی

۱۵۳. مدل هوش تجاری برای مدیریت سیستم های سلامت با استفاده از شبکه ارتباطی کاربران

۱۵۴. تبیین راهکارهای هوشمند سازی مجتمع های تجاری

۱۵۵. ارتقاء مفهوم حرکت و پویایی در مجتمع های تجاری هوشمند

۱۵۶. بررسی تاثیر هوش تجاری در ارتقاء برند(مطالعه موردی محصولات موبایل سونی در شهر عسلویه)

۱۵۷. ادغام هوش تجاری و برنامه ریزی منابع سازمانی در سازمان ها

۱۵۸. ارایه مدل پذیرش هوش تجاری در صنعت گردشگری در ایران

۱۵۹. بررسی رابطه بین ساختار هوش تجاری و مدیریت تقلب در صنعت بیمه با تمرکز بر بیمه حوادث مطالعه ای بر شعب بیمه ایران شهر مشهد

۱۶۰. ارزیابی وضعیت هوش تجاری شرکت بیمه ایران با تمرکز بر بیمه حوادث مطالعه موردی: شعب شرکت بیمه ایران شهر مشهد

۱۶۱. رابطه بین هوش تجاری و عملکرد سازمانی

۱۶۲. رابطه بین هوش تجاری و تفکر راهبردی

۱۶۳. رابطه بین هوش تجاری و موفقیت سازمانی

۱۶۴. رابطه بین هوش تجاری و مدیریت کیفیت جامع

۱۶۵. مروری بر هوش تجاری در سازمانها

۱۶۶. مطالعه نقش و تاثیر هوش تجاری در خلق ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری مورد مطالعه: شرکت آذرنوش شکوفه

۱۶۷. ارتباط بین بکارگیری هوش تجاری و سودآوری بانکها بر عملکرد بانکهای پذیرفته شده در بازار سرمایه ایران

۱۶۸. هوش تجاری و هوش رقابتی در مدیریت سازمان های تجاری

۱۶۹. بررسی تاثیر فنآوری اطلاعات بر هوش تجاری از دیدگاه مدیران بانک های خصوصی شهر زنجان

۱۷۰. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر اثر بخشی هوش تجاری

۱۷۱. بررسی راهکارهای هوش تجاری در مدیریت هوشمند

۱۷۲. ارتباط هوش تجاری و مزیت رقابتی در سازمان

۱۷۳. بررسی ساختار مناسب پیاده سازی هوش تجاری مبتنی بر ابر

۱۷۴. چالش های تحلیل نرم افزار هوش تجاری در زمینه ی دیتای حجیم

۱۷۵. بررسی و تحلیل رابطه هوش اخلاقی و اخلاق حرفه ای مدیران با اعتبار نام و نشان تجاری شرکتها از دیدگاه کارکنان

۱۷۶. بررسی عوامل تاثیرگذار هوش تجاری بر عملکرد صادراتی شرکت پتروشیمی ایلام

۱۷۷. استفاده از تکنولوژی هوش تجاری ( BI ) در سیستم های ERP شرکت های نوپا ( Startup ) در حوزه خدمات الکترونیک مدیریت شهری

۱۷۸. بررسی تاثیر آگاهی و تصویر نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری گوشی هوشمند سامسونگ در شهر مشهد

۱۷۹. بررسی تاثیر تداعی و وفاداری نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: جوانان خریدار گوشی هوشمند سامسون گدر شهر مشهد)

۱۸۰. هوش تجاری در مدیریت منابع انسانی

۱۸۱. بررسی اثر هوش تجاری بر ابعاد عملکرد سازمانی بااستفاده از مدل تعالی سازمان (EFQM)

۱۸۲. شبیه سازی کاربرد تکنولوژی RFID و هوش تجاری دربهبود مدیریت زنجیره تامین صنایع خودرو

۱۸۳. تعیین عوامل موثر بر اجرای سیستم هوش تجاری از دیدگاه مدیریت منابع سازمانی

۱۸۴. ارایه چارچوبی امن جهت همسویی هوش تجاری و کسب و کارالکترونیکی بر پایه کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات

۱۸۵. به کارگیری هوش تجاری به منظور کشف فساد اداری

۱۸۶. تصمیمات بازاریابی بر اساس هوش تجاری مشتری با استفاده از درخت تصمیم

۱۸۷. پیاده سازی هوشمندی کسب و کار در بانک های تجاری مورد مطالعه: شعب منتخب بانک تجارت در شهر اصفهان

۱۸۸. بررسی و تبیین استفاده از هوش تجاری ابری در پردازش اطلاعات در شرکت های ایرانی برای دومین همایش چشم انداز تکنولوژی کامپیوتر وشبکه در2030

۱۸۹. بررسی و تحلیل رابطه بین استفاده از هوش تجاری ابری و کارایی شرکت ها برای دومین همایش چشم انداز تکنولوژی کامپیوتر وشبکه در2030

۱۹۰. تحلیلی بر هوش تجاری و فراهم کنندگان آن در سرویس ابری

۱۹۱. تاثیر هوش تجاری بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی: اداره پست منطقه 14 پستی تهران)

۱۹۲. ارایه یک مدل مفهومی بر ارتباط بین هوش تجاری، چابکی سازمانی و مزیت رقابتی

۱۹۳. نقش انباره داده و هوش تجاری در خدمات رسانی بهتر به بیماران (مورد کاوی: دانشکده توانبخشی)

۱۹۴. بررسی میزان بلوغ هوش تجاری در مدارس هوشمند

۱۹۵. استفاده از تکنولوژی هوش تجاری BI در سیستم های ERP شرکت های نوپا Startup در حوزه خدمات الکترونیک مدیریت شهری

۱۹۶. شناسایی و رتبه بندی شاخص های هوش تجاری در صنعت بازارایابی و تبلیغات بر مبنای متدولوژی تصمیم گیری چندمعیاره MCDM

۱۹۷. بررسی رابطه بین هوش سازمانی و هوش تجاری با مدیریت (مطالعه مورد شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری)

۱۹۸. بررسی تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مالی مطالعه موردی: شعب بانک های خصوصی استان گیلان

۱۹۹. تاثیر بلوغ سیستم هوش تجاری بر استفاده از اطلاعات در فرآیند کسب و کار با توجه به فرهنگ تصمیم گیری تحلیلی در بین مدیران (مطالعه موردی: مدیران بانک صادرات استان آذربایجان شرقی)

۲۰۰. بررسی تأثیر بلوغ سیستم های هوش تجاری بر کیفیت اطلاعات و استفاده از اطلاعات در فرآیندهای تجاری

با خرید این مجموعه، پی دی اف مقالات برای محقق و پژوهشگر گرامی در حوزه هوش تجاری ارسال می گردد.

اگر در زمینه هوش تجاری در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه تجاری یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید.  آکادمی داده در تلگرام، واتزآپ و تمامی پیام رسان های ایرانی(سروش، آی گپ، بله، گپ و ویسپی) با شماره 09120637751 حضور دارد برای ارتباط از طریق ایمیل آدرس جیمیل: dataacademyir@gmail.com می باشد.