دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • بیش از دویست مقاله فارسی در زمینه هوش تجاری بخش دوم
  • بیش از دویست مقاله فارسی در زمینه هوش تجاری بخش دوم

مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال تحقیق در مورد موضوعی هستند بهترین نقطه شروع است. در این مقالات که در کنفرانس ها و مجلات داخلی و به زبان فارسی چاپ شده است موضوعات مختلفی مورد تحقیق قرار گرفته و به چاپ رسیده است. در این مجموعه بیش از  دویست مقاله فارسی در زمینه هوش تجاری جمع آوری شده است.

متن کاوی چیست؟

 مقالات فارسی برای یادگیری متن کاوی  

این مجموعه برای کسانی که در مرحله انتخاب موضوع برای پژوهش خود هستند بسیار مفید است. با خواندن این مقالات بسیاری از کارهای انجام شده و ایده های پیاده سازی شده در اختیار محقق قرار می گیرد. عنوان مقالات به قرار زیر است:

۲۰۱. تدوین چارچوب پیشنهادی در سیاستگذاری بازاریابی با استفاده از تبیین جایگاه هوش تجاری

۲۰۲. نقش هوش تجاری بر بهره وری صنعت بانکداری ایران

۲۰۳. بررسی ارتباط هوش تجاری با چابکی سازمانی با استفاده از شبکه های بیز (شرکت های منتخب صنایع غذایی شهرک صنعتی شیراز)

۲۰۴. ارزیابی اهمیت نسبی بعدآگاهی تجاری هوش رقابتی بر اثربخشی استراتژی های بازاریابی مطالعه موردی شرکت های شهرک صنعتی اردبیل

۲۰۵. رویکردی یکپارچه برای استقرار انبار داده ها در محیط هوش تجاری

۲۰۶. توسعه کاربرد هوش تجاری به عنوان ابزار پشتیبانی تصمیم در نظام بانکی

۲۰۷. ارزیابی و توسعه نقش هوش تجاری در مدیریت ارتباط با مشتری

۲۰۸. قابلیت هوش تجاری در ثبت الکترونیکی سلامت

۲۰۹. تعریف هوش تجاری و بررسی عوامل موثر بر آن در سازمان های ایرانی

۲۱۰. بکارگیری مصالح هوشمند در ساختمان های تجاری و عمومی برای جذب مشتری

۲۱۱. بررسی هوش تجاری

۲۱۲. شناسایی عوامل موثر در انتخاب استراتژی و ساخت موفق سیستمهای هوش تجاری

۲۱۳. شناسائی روابط علی معلولی زیرساختهای لازم استقرار شهرالکترونیک مبتنی بر هوش تجاری در تهران

۲۱۴. اولویت بندی زیرساخت های لازم برای استقرار شهرالکترونیک مبتنی بر هوش تجاری در شهرتهران

۲۱۵. ارزیابی چشم انداز هوش تجاری (BI) در موفقیت مدیریت برند در سازمان ها

۲۱۶. ضرورت ها، پیش نیازها، چالش های استقرار هوش تجاری درسازمان ها

۲۱۷. بررسی راهبرد مناسب برای پیاده سازی هوش تجاری در فدراسیون های ورزشی بر اساس مدل سلسله مراتبی AHP و ارائه مدل مفهومی از آن

۲۱۸. تحلیل اکتشافی پیاده سازی هوش تجاری در وزارت ورزش وجوانان جمهوری اسلامی

۲۱۹. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها

۲۲۰. بهره جویی از هوش تجاری در زیرساخت مراکز مدیریت دانش ابری: داش بورد مدریتی و اطلاعاتی

۲۲۱. مروری از روش های تجزیه و تحلیل متون مرتبط با کاربرد هوش تجاری در بانکداری

۲۲۲. بررسی دورنمای هوش تجاری در دستیابی مدیریت برند در نهادها

۲۲۳. بررسی دورنمای هوش تجاری در دستیابی مدیریت برند در نهادها

۲۲۴. کاربرد هوش مصنوعی و اهمیت آن در هوش تجاری و زندگی انسان ها

۲۲۵. رتبه بندی عوامل موثر در برندسازی کالای صادراتی با تکیه بر هوش تجاری

۲۲۶. نقش هوش تجاری بر مدیریت بهره وری صنعت بانکداری ایران

۲۲۷. هوش تجاری در سازمان ها و بررسی درجه بندی عوامل مؤثر بر آن، مطالعه موردی سازمان تامین اجتماعی

۲۲۸. هوش تجاری و ارتباط آن با سیستم های اطلاعاتی و نقش آن در تصمیم گیری

۲۲۹. هوش تجاری در بانک کشاورزی

۲۳۰. اثر تعالی سیستم هوش تجاری بر فرایندهای داخلی کسب و کارو نقش فرهنگتصمیم گیری تحلیلی در این مورد (مورد مطالعه: بیمه آسیا استان زنجان)

۲۳۱. بررسی تاثیر هوش تجاری بر عملکرد سازمان مناطق ازاد

۲۳۲. تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی شرکتهای تجاری مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی

۲۳۳. مدیریت همزمان سمت مصرف بارهای مسکونی، تجاری و صنعتی در یک شبکه هوشمند مستقل از شبکه سراسری

۲۳۴. ارایه چارچوبی جهت همسویی هوش تجاری با کسب وکار الکترونیک بر پایهITIL

۲۳۵. منابع انسانی در یک محیط غنی از هوش تجاری

۲۳۶. رتبه بندی اعتباری مشتریان حقیقی در بانکهای تجاری با رویکرد هوش مصنوعی

۲۳۷. تأثیرات هوش تجاری در سیستم های اطلاعات سازمانی (مطالعه مروری)

۲۳۸. ارائه ی کاربردی از داده های عظیم در هوش تجاری

۲۳۹. تاثیرات هوش تجاری در مدیریت استراتژیک بازاریابی با رویکرد ایجاد برتری رقابتی در ترفیع محصولات (آمیخته بازاریابی)
۲۴۰. نقش هوش تجاری در سازمان (محل کار: بانک رفاه استان گلستان)

۲۴۱. ارایه راه کارهای موفقیت آمیز هوش تجاری به عنوان ابزار قوی در کارآفرینی سازمانی

۲۴۲. کاربرد رهیافت های هوش تجاری در بهبود تصمیم گیری مدیران بانکی (مطالعه موردی موسسه اعتباری ثامن)

۲۴۳. بررسی چالش های هوش تجاری و استفاده از رایانش ابری برای رفع آن

۲۴۴. ابعاد هوش تجاری و عملکرد مدیران اجرایی مراکز بهداشتی

۲۴۵. کاربرد هوش کسب وکار در موفقیت پرتالهای تجاری(مطالعه موردی سازمان بورس واوراق بهادار)

۲۴۶. بررسی هوش تجاری و نقش آن در تصمیم گیری های کلان سازمان ها

۲۴۷. مدیریت فرآیند تجاری هوشمند و به کارگیری هوش تجاری برای خلق ارزش تجاری

۲۴۸. هوش تجاری و تاثیر آن بر سازمان

۲۴۹. بررسی موردی ابعاد هوش تجاری

۲۵۰. بررسی عوامل موثر در موفقیت هوش تجاری در سازمان

۲۵۱. چه رابطه ای بین قابلیت های سازمانی سیستم های اطلاعاتی و موفقیت هوش تجاری وجوددارد؟

۲۵۲. بررسی تاثیرات هوش تجاری در تصمیمات کلان سازمانی

۲۵۳. بررسی ویژگی های هوش تجاری در دانشگاه الکترونیکی

۲۵۴. بررسی رابطه هوش تجاری مدیریت شکایت مشتریان مطالعه موردی اداره کل منابع طبیعیاستاى کردستان

۲۵۵. بررسی رابطه بین استقرار سیستم هوش تجاری و اثربخشی سازمانی (مطالعه موردی)

۲۵۶. استقرار هوش تجاری در سازمان های هوشمند

۲۵۷. هوش تجاری ، کاربردها و لزوم استفاده از آن در سازمان ها

۲۵۸. کارآفرینی استراتژیک با رویکردی بر هوش تجاری و مزیت رقابتی پایدار

۲۵۹. کاربرد رهیافت های هوش تجاری در بهبود تصمیم گیری مدیران بانکی(مطالعه موردی موسسه اعتباری ثامن)

۲۶۰. هوش تجاری مبتنی بر سیستم برنامه ریزی منابع بنگاه

۲۶۱. نقش هوش تجاری در مدیریت زنجیره تامین نهاده ها

۲۶۲. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر در شکست پروژه های هوش تجاری در سازمان ها

۲۶۳. رویکردی نو برای یکپارچه سازی راهکارهای مدیریت دانش و هوش تجاری باآموزش الکترونیکی درشرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

۲۶۴. مروری برمطالعات انجام شده درحوزه یکپارچه سازی هوش تجاری BI و برنامه ریزی منابع سازمانی ERP

۲۶۵. تاثیر هوش تجاری برعملکرد بازاریابی همراه با نقش تعدیل گر آشفتگی محیطی (مورد مطالعه : شرکتهای داروسازی)

۲۶۶. رتبه بندی عوامل موثر در برندسازی کالای صادراتی با تکیه بر هوش تجاری

۲۶۷. بررسی تأثیر قابلیت های هوش تجاری بر موفقیت هوش تجاری (مورد مطالعه: شرکت فولاد سیرجان ایرانیان)

۲۶۸. هوش تجاری و بکارگیری آن در صنعت بانکداری

۲۶۹. قابلیت های سیستم های هوش تجاری و ابزارهای پشتیبان آن در صنعت بانکداری

۲۷۰. چارچوبی برای هوش تجاری - معماری سازگار و توانمند با بنگاه

۲۷۱. استفاده از موبایل برای بهبود کارایی هوش تجاری در سازمان ها
۲۷۲. بررسی رابطه هوش تجاری و مهارت های کارآفرینی مخترعین غرب کشور

۲۷۳. بررسی نقش راهبردی و توانایی هوش تجاری نرم افزارهای سازمانی درشرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه

۲۷۴. آینده هوش تجاری در بستر محاسبات ابری

۲۷۵. بکارگیری هوش تجاری در سیستم مدیریت منابع انسانی

۲۷۶. بررسی بازار برای بدست آوردى سهم سود بیشتر به کمک استراتژی اقیانوس آبی با نوآوری هوش تجاری

۲۷۷. سنجش تاثیر استقرار مدیریت دانش بر هوش تجاری: شرکت متانیر

۲۷۸. شناسایی تأثیرات هوش تجاری از طریق فرایند تجاری بر عملکرد بانک ملی ایران

۲۷۹. تاثیر شیشه های هوشمند بر ساختمان های بلند شهر رشت (نمونه موردی: مجتمع اداری تجاری توسکا)

۲۸۰. بررسی تاثیر استفاده از هوش تجاری در موفقیت صنعت بیمه مطالعه ی نمونه ی کاربردی هوش تجاری در صنعت بیمه عمر چین

۲۸۱. تاثیر بهره برداری از ابزارهای هوش تجاری در تصمیم گیری سازمانی

۲۸۲. متن کاوی در هوش تجاری

۲۸۳. توسعه سیستمهای مدیریتی با استفاده از سیستم هوش تجاری

۲۸۴. هوش تجاری
۲۸۵. واکاوی هوش تجاری در دفاتر خدمات گردشگری با رویکرد فازی

۲۸۶. یک شیوه هوشمند تجاری برای ارزیابی احتمالات بررسی محصولات توسط مشتریان در کسب و کار اینترنتی

۲۸۷. ارزیابی سطح آمادگی عوامل استراتژیک کسب و کار در بانک صادرات جهت پیاده سازی هوش تجاری

۲۸۸. هوش رقابتی مدیران به عنوان بخشی از هوش تجاری سازمان

۲۸۹. اولین همایش ملی مهندسی رایانه و مدیریت فناوری اطلاعات تاثیرات دادهکاوی در حوزه هوش تجاری

۲۹۰. نقش هوش تجاری در کسب و کار نوین

۲۹۱. پیشنهاد مدلی برای ادغام هوش تجاری و مدیریت دانش با بهره گیری از چرخه خودتطبیقی

۲۹۲. ارائه روش ترکیبی جدید از هوش مصنوعی و الگوریتم ژنتیک برای کشف تقلب و تصمیم گیری بهینه و افزایش امنیت در تجارت الکترونیکی (هوش تجاری)

۲۹۳. مطالعه مروری بر هوش تجاری در سیستمهای اطلاعات سازمانی

۲۹۴. هوش تجاری ابزاری جهت چابک سازی سازمان

۲۹۵. هوش تجاری در رایانش ابری

۲۹۶. هوش تجاری و تاثیر آن در بهبود عملکرد سازمان

۲۹۷. بررسی رابطه بین استراتژی و تکنولوژی سازمانی با اثر بخشی هوش تجاری (مطالعه موردی بانک مسکن استان گلستان)

۲۹۸. بررسی رابطه هوش تجاری با مدیریت ارتباط بامشتری

۲۹۹. نقش مدیریت دانش در تصمیم سازیهای هوشمند فضای کسب وکار برپایه ی هوش تجاری

۳۰۰. ارائه مدلی به منظور بررسی تأثیر روش‏های آموزش ضمن‏خدمت بر هوش‏تجاری

۳۰۱. مدیریت تولید زنجیره ی تامین ناب چابک بر اساس هوش تجاری

۳۰۲. مطالعه تطبیقی هوش تجاری به عنوان یک نوآوری در مدیریت سازمان

۳۰۳. بررسی وضعیت هوش تجاری در گمرکات استان خراسان رضوی

۳۰۴. بررسی تأثیر هوش هیجانی و هوش تجاری بر بازاریابی خدمات بانکی

۳۰۵. بررسی کاربرد هوش تجاری بر مدیریت فن آوری

۳۰۶. تجربه به کارگیری رویکرد هوش تجاری در حوزه صنعت قطعه سازی خودرو مطالعه موردی شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو IKID

۳۰۷. ارزیابی عملکرد هوش تجاری برمبنای فرایندتحلیل شبکه مطالعه موردی: بانک توسعه تعاون

۳۰۸. هوش تجاری و نقش آن درتصمیم گیری های سازمانی

۳۰۹. مروری برمطالعات انجام شده درحوزه یکپارچه سازی هوش تجاری BI و برنامه ریزی منابع سازمانی ERP

۳۱۰. ارتباط مفهومی تکنیک های هوش تجاری با مدل های کاربردی مدیریت استراتژیک

۳۱۱. بررسی رابطه بین هوش تجاری و فناوری اطلاعات در شبکه ی بانکی

۳۱۲. آنالیز اثر هوش تجاری مدیران بر نوآوری در مدیریت بازار در شعب بانک کشاورزی

۳۱۳. بررسی اثرات بکارگیری هوش تجاری برعملکرد کسب و کاردرشرکت ذوب آهن اصفهان

۳۱۴. بهبود کسبوکار به کمک یکپارچگی مدلهای اینترنتی از اشیا و هوش تجاری

۳۱۵. استراتژی های مدیریت دانش و تاثیر آن بر هوش تجاری سازمان ها

۳۱۶. بکارگیری مصالح هوشمند در ساختمان های تجاری و عمومی برای جذب مشتری

۳۱۷. هوش تجاری با رویکرد سرویس گرایی

۳۱۸. بکارگیری مصالح هوشمنددرساختمان های تجاری و عمومی برای جذب مشتری

۳۱۹. تببین گام های اصلی پیاده سازی هوش تجاری در Sharepoint براساس مدلهای بلوغ در یک شرکت تولیدی

۳۲۰. بررسی اثرگذاری هوش تجاری بر بهبود بهره وری و عملکرد سازمانی

۳۲۱. بررسی رابطه بین مزایای هوش تجاری و استفاده از اطلاعات درفرآیند تجاری در تعاونی ها

۳۲۲. سیستم های هوش تجاری روشی برای هوشمند سازی سازمانها

۳۲۳. ارائه مدل مفهومی جهت شناسایی عوامل حیاتی موفقیت هوش تجاری در صنعت خودرو سازی ایران

۳۲۴. بررسی پیشنه هوش تجاری در شرکتها و سازمانها

۳۲۵. کاربرد هوش تجاری و تکنیک های داده کاوی در استخراج و تحلیل داده های سازمان (مورد مطالعه: سامانه همراه اول)

۳۲۶. سازمان های مجازی در ابر با رویکرد هوش تجاری ابری

۳۲۷. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت (KSF) در پیاده سازی هوش تجاری (BI) (مورد مطالعه بانک صادرات ایران)

۳۲۸. تأثیر هوش تجاری بر عملکرد مدیریت منابع انسانی مورد پژوهش:کانون های آگهی و تبلیغات شهر اصفهان

۳۲۹. بررسی رابطه بین هوش تجاری و توانمندسازی روانشناختی

۳۳۰. رایانش ابری رویکردی نوین در هوش تجاری

۳۳۱. جایگاه هوش تجاری در صنعت بانکداری و تأثیر آن در بهینه نمودن ارائه خدمات به مشتریان
۳۳۲. تلاقی هوش تجاری عملیاتی با فرآیند تجارت

۳۳۳. طراحی الگوی مدیریت دانش با استفاده از سیستم هوش تجاری

۳۳۴. ارائه یک راه حل برای مدیریت زیرساخت رایانش ابری با بکارگیری هوش تجاری

۳۳۵. ابزارهای هوش تجاری در خدمت رهبری کارآفرینانه

۳۳۶. نقش هوش تجاری در کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک

۳۳۷. سنجش میزان پذیرش هوش تجاری در سازمان بر پایه مدل پذیرش فناوری

۳۳۸. شناسائی راهکار مناسب بکارگیری هوش تجاری با استفاده از مدل QFD موردمطالعه: بانک ملت

۳۳۹. یکپارچه سازی اطلاعات در بستر هوش تجاری مطالعه موردی پیاده سازی داشبورد مدیریتی شرکت پارس خودرو

۳۴۰. کاربرد فرایند تحلیل شبکه جهت ارزیابی عملکرد هوش تجاری

۳۴۱. بکارگیری تکنیک های داده کاوی جهت پیاده سازی سیستم های هوش تجاری درکاوش وب

۳۴۲. بررسی نقش هوش تجاری برافزایش میزان بهره وری سیستم های سازمانی

۳۴۳. قضایایی از ضرورت و اهمیت پیاده سازی هوش تجاری در سازمان ها

۳۴۴. رابطه بین هوش هیجانی مدیران فروش با مدیریت شکایات مشتریان شرکتهای تجاری(مطالعه موردی: صنایع غذایی شهرستان تبریز)

۳۴۵. بررسی تکنیک های مدلسازی چابک در هوش تجاری

۳۴۶. بکارگیری تکنیک های هوش تجاری در ایجاد سیستم های مدیریت منابع

۳۴۷. هوش تجاری ضرورتی اثر گذار برای راهبرد چابک سازی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت فولاد خوزستان)

۳۴۸. بررسی رابطه هوش اجتماعی مدیران فروش با مدیریت شکایات مشتریان شرکت های تجاری مطالعه موردی: صنایع غذایی شهرستان ارومیه

۳۴۹. بررسی رابطه میان هوش تجاری و مدیریت فرایندهای کسب و کار و ارائه راهکار

۳۵۰. استفاده از تکنیکهای داده کاوی در هوش تجاری

۳۵۱. استقرار نظام جامع آماری از طریق ابزار هوش تجاری ماکروسافت ( Sharepoint ) (مطالعه موردی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس )

۳۵۲. بررسی ارتباط بین هوش تجاری و مزیت رقابتی در صنعت بانکداری (مطالعه موردی : بانک ملی شهرستان سنندج)

۳۵۳. شناسائی استقرار بکارگیری هوش تجاری با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره و گسترش کارکرد کیفیت

۳۵۴. بکارگیری تکنیک های هوش تجاری در ایجاد سیستم مدیریت منابع

۳۵۵. هوشمندی رقابتی، مزیت رقابتی در موفقیت سازمان های تجاری

۳۵۶. مقایسه فناوری های هوش تجاری برای تصمیم گیری در شعب بانک تجارت شهرستان اهواز توسط مدل CMMI

۳۵۷. بررسی و تحلیل اثر هوش تجاری بر تصمیم گیری استراتژیک

۳۵۸. ارایه مدل پیشنهادی جهت سیستم مدیریتی یکپارچه جهت چابک سازی سیستم حمل بار در حمل و نقل ریلی با استفاده از تکنولوژی RFID و هوش تجاری

۳۵۹. هوش تجاری ابری ، معماری هوشمندی کسب و کار در ابر
۳۶۰. کاربرد تصمیم گیری چند معیاره فازی جهت ارزیابی عملکرد هوش تجاری

۳۶۱. طراحی، تدوین و ارزیابی سامانه تصمیم ساز بر پایه هوش تجاری به منظورکاربرد در کشاورزی دقیق
۳۶۲. قابلیت سرعت عمل در راهبرد چابک سازی سازمانی با استفاده از هوش تجاری

۳۶۳. تاثیر هوش تجاری بر شایستگی سازمانی گامی در جهت چابک سازی سازمانی

۳۶۴. تاثیر هوش تجاری بر بعد انعطاف پذیری سازمانی راهی به سوی چابک سازی

۳۶۵. تعامل بین هوش تجاری و مدیریت دانش در تصمیم گیری سازمانی

۳۶۶. بررسی تأثیر هوش تجاری ( BI )بر مزیت رقابتی مورد مطالعه :بانک آینده منطقه غرب

۳۶۷. بررسی تاثیرمدیریت دانش برکسب مزیت رقابتی بااثرمیانجی هوش تجاری موردمطالعه شرکت های شهرک صنعتی شهرسمنان

۳۶۸. در یک سازمان با بهره گیری از (BI) تحلیل ابعاد پیاده سازی هوشمندی تجاری (FAHP) رویکرد فرآیند سلسله مراتبی فازی

۳۶۹. ارایه رویکرد تصمیم گیری برای انتخاب سیستم های اطلاعاتی: مورد مطالعه انتخاب هوش تجاری برای شرکت مدیریت پروژه های نیروگاهی ایران (مپنا)

۳۷۰. یک پروتکل انتقال مکعب داده برای کاربردهای هوش تجاری سیار

۳۷۱. مدلی جهت ارتقای هوش تجاری شرکت ها با رویکرد مدیریت دانش (ارائه مورد مطالعه: شرکت های دان شمحور پارک علم و فناوری استان یزد)

۳۷۲. مطالعه تئوریکی تجربی سیستم هوش تجاری از سیستمهای هوشمند سازمانی

۳۷۳. مطالعه ی تئوریکی تجربی هوش تجاری

۳۷۴. رهیافت های نوین در هوش تجاری

۳۷۵. پیاده سازی هوش تجاری دربستر رایانش ابری

۳۷۶. تدوین مدل برنامه ریزی استراتژیک با تلفیق متدلوژی شش سیگمای ناب رهیافت هوش تجاری و کارت امتیازی متوازن

۳۷۷. کاربرد رهیافت هوش تجاری و کارت امتیازی متوازن برای ایجاد یک سازمان کارآفرین

۳۷۸. آماده سازی داده های آماری مرکز آمار جهت استفاده درسیستم های هوش تجاری

۳۷۹. تبیین و سنجش شاخصهای هوش تجاری جهت پیاده سازی درسیستم پولی و مالی مورد کاوی: بانک صادرات نوشهر

۳۸۰. تعیین شاخصهای هوش تجاری درسیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۳۸۱. هوش تجاری و مدیریت فرایند کسب وکاردرعملیات بانکی

۳۸۲. امکان سنجی پیاده سازی سیستم هوش تجاری درسازمان های دولتی موردکاوی: شهرداری ساری

۳۸۳. تحلیل نقش هوش تجاری در رویکردهای سازمانها

۳۸۴. برّرسی چگونگی تأثیر بکارگیری هوش تجاری بر موفقیت مدیریت بازار (ارائه ی چارچوب مفهومی پیشنهادی)

۳۸۵. مدل ارزیابی سطح هوش تجاری در سیستم های سازمانی

۳۸۶. داده کاوی در هوش تجاری
۳۸۷. رویکردی نوین در تجاری سازی هوش تجاری Business Intelligence

۳۸۸. طراحی عامل هوشمند تجاری در مدیریت زنجیره تامین در تجارت الکترونیک

۳۸۹. کاربرد هوش تجاری درسیستمهای پشتیبان تصمیم گیری

۳۹۰. سیستمهای هوش تجاری و کاربردهای آن

۳۹۱. بررسی کاربرد سیستم هوش تجاری در صنعت بانکداری؛ مورد کاوی بانک سامان

۳۹۲. روشهای جدید مبتنی بر هوش تجاری با استفاده از همسان سازی رفتار سازمانی

۳۹۳. بررسی هوش تجاری و تعیین عوامل موثربرآن

۳۹۴. ضرورت به کارگیری هوش تجاری درسازمان ها

۳۹۵. ارایه مدل مفهومی به منظور اثربخشی هوش تجاری برارتقای مدیریت عملکرد سازمانی EPM با هدف بیشینه سازی ROI

۳۹۶. استفادهاز ابزارهای هوش تجاری برای ارتقای سطح کیفی سازمان با رویکرد به استراتژی کایزن

۳۹۷. مدلی برای ارزیابی بلوغ هوش تجاری درسازمان منطبق با مدل بلوغ قابلیت CMM

۳۹۸. هوش تجاری همراه، الزامات و کاربردها

۳۹۹. توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی

۴۰۰. نقش هوش تجاری در کسب مزیت رقابتی و سودآوری در صنعت بیمه

۴۰۱. قالب راهبردی بنگاههای مالی زنجیره محور الکترونیک با رویکرد هوش تجاری

۴۰۲. بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر هوش تجاری

۴۰۳. کاربرد هوش تجاری در صنعت بانکداری به منظور کسب مزیت رقابتی

۴۰۴. هوش تجاری و تصمیمات کلان سازمانی

۴۰۵. الگویی برای مدیریت ارتباط با مشتری و سیستم های هوشمند تجاری جهت تهیه کاتالوگ وخرده فروشهای شبکه ای (آنلاین)

۴۰۶. گامهای اجرایی هوش تجاری در سازمان ها

۴۰۷. بکارگیری سیستم هوش تجاری جهت حمایت از بازار شکر

۴۰۸. روش شناسی ساخت سیستم های هوش تجاری

۴۰۹. جایگاه هوشمندی تجاری دررقابت پذیری وجهانی شدن

۴۱۰. هوش تجاری ابزاری قدرتمند در خدمت سازمان های کارآفرین

۴۱۱. کاربرد هوش تجاری در بخش بهداشت و درمان

۴۱۲. بررسی تاثیر هوشمندی تجاری در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها

۴۱۳. بررسی ضرورت و ارائه الگوی هوش تجاری در سیستم اطلاعات حسابداری مدیریت

۴۱۴. مدیریت نوآوری با استفاده از هوش تجاری

۴۱۵. بررسی رابطه میان هوش تجاری و هوش رقابتی در اثربخشی فرایند نوآوری

۴۱۶. هوش تجاری عنصری حیاتی در اثربخشی استراتژی های کسب و کار

۴۱۷. بررسی میزان موفقیت راه کارهای هوش تجاری مستقر در سازمان ها

۴۱۸. جایگاه هوش تجاری در شهرداری الکترونیک

۴۱۹. نقش هوش تجاری در بازاریابی خدمات بانکی

۴۲۰. ارزیابی تاثیر هوشمندی رقابتی با پشتوانه اطلاعاتی بر سازمانهای تجاری کوچک و متوسط در حال تغییر

۴۲۱. نقش هوشمندی رقابتی در ارتقا مزیت رقابتی سازمانهای تجاری

۴۲۲. طراحی چهارچوب برنامه ریزی راهبردی جهت توسعه هوش تجاری در بنگاههای تجاری

۴۲۳. ارائه مدلی جهت برقراری ارتباط بازارهای اینترنتی بر مبنای عامل های هوشمند تجاری

۴۲۴. آسیب شناسی پروژه های هوش تجاری و پایگاه داده تحلیلی

۴۲۵. امکان سنجی برپائی سامانه پاسخگوی هوشمنددر نقطه تجاری ایران برای کمک به صادرکنندگان و واردکنندگان کالا و خدمات

۴۲۶. نقطه تجاری هوشمند راه حلی برای تسریع تبادل فرصت های تجاری و افزایش میزان معاملات الکترونیکی

۴۲۷. ارائه مدلی جهت افزایش رضایتمندی مشتری با رویکرد هوش تجاری و شش سیگما در سازمان ها

۴۲۸. طراحی مفهومی و امکان سنجی پیاده سازی سامانه پاسخگوی هوشمند نقطه تجاری ایران

۴۲۹. استخراج اتوماتیک داده ازوب برای کاربرد سیستمهای هوشمندی تجاری

با خرید این مقالات، فایل پی دی اف این مقالات برای شما ارسال می گردد. 

اگر در زمینه هوش تجاری در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه تجاری یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید.  آکادمی داده در تلگرام، واتزآپ و تمامی پیام رسان های ایرانی(سروش، آی گپ، بله، گپ و ویسپی) با شماره 09120637751 حضور دارد برای ارتباط از طریق ایمیل آدرس جیمیل: dataacademyir@gmail.com می باشد.