دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • حدود 35 مقاله فارسی در مورد شبکه اجتماعی اینستاگرام

مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال تحقیق در مورد موضوعی هستند بهترین نقطه شروع است. در این مقالات که در کنفرانس ها و مجلات داخلی و به زبان فارسی چاپ شده است موضوعات مختلفی مورد تحقیق قرار گرفته و به چاپ رسیده است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی ایرانیان شناخته می شود زیرا به دیگر شبکه های اجتماعی دسترسی ندارند. روزانه میلیون ها ساعت وقت در این شبکه اجتماعی گزرانده می گردد. در این مجموعه بیش از  سی مقاله فارسی در مورد شبکه اجتماعی اینستاگرام جمع آوری شده است. این مجموعه برای کسانی که در مرحله انتخاب موضوع برای پژوهش د رحوزه شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند بسیار مفید است.

عناوین مقاله های فارسی در مورد شبکه اجتماعی اینستاگرام

عنوان مقالات  فارسی در مورد اینستاگرام به قرار زیر است:

۱. تبیین اثر جنسیت برند بر رفتار مصرف کننده در بستر رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: سایت شبکه اجتماعی اینستاگرام)
۲. مزاحمت سایبری در بین زنان و مردان:بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام
۳. نقش خودافشایی متنی و تصویری در پیش بینی میزان محبوبیت کاربران اینستاگرام
۴. ارزیابی مزاحمت سایبری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
۵. پیش بینی اعتیاد به شبکه اجتماعی اینستاگرام بر اساس احساس تنهایی و سبک های دلبستگی در دانش آموزان دختر
۶. ارزیابی مزاحمت سایبری در شبکه اجتماعی اینستاگرام
۷. بازنمایی هویت مجازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی : کاربران اینستاگرام )
۸. بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و لاین) با تعلقات ملی
۹. تحلیل نشانه شناختی صفحات فروش کالای مردانه در شبکه اجتماعی اینستاگرام
۱۰. گونه شناسی الگوهای بازنمایی بدن رسانه ای کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام
۱۱. تحلیل کیفی روابط هواداران پرسپولیس و استقلال در اینستاگرام
۱۲. بازنمایی هویت مجازی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در شبکه های اجتماعی مطالعه موردی : کاربران اینستاگرام
۱۳. بررسی اثرگذاری پست های تبلیغاتی اینفلوینسرهای ایرانی اینستاگرام بر میزان اعتماد به برند در میان مخاطبان منطقه 5 تهران
۱۴. تحلیل پدیدار شناختی یک تجربه زیسته کاربران شبکه اجتماعی تاثیری اینستاگرام در ایران
۱۵. بخش بندی مشتریان بر اساس واکنش آنها به بازاریابی شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: اینستاگرام)
۱۶. تاثیر عوامل موقعیتی و تاثیر عوامل فردی و سازمانی در استفاده از رسانه اجتماعی در فروش (مطالعه موردی: فروشگاه های طلا و جواهر در شبکه اجتماعی اینستاگرام
۱۷. بررسی اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی در بین دانشجویان شهر اردبیل: مطالعه موردی شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
۱۸. بررسی ارتباط میزان استفاده از رسانه های جدید ارتباطی (لاین، تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام) و میزان دینداری جوانان 29-18 سال شهر مشهد
۱۹. بررسی تاثیر اینستاگرام بر کارآفرینی جوانان
۲۰. تحلیل تأثیر نظرات و شاخص های شبکه ای در مطالعه ای بر بازتاب مطالبات حقوق قومی در اینستاگرام
۲۱. شناسایی میزان رضایت مشتریان در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل احساسات
۲۲. دلبستگی مصرف کننده ایرانی به برند در اینستاگرام؛ محرک ها و پیامدها
۲۳. رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در عصر حاضر(مطالعه موردی:اینستاگرام
۲۴. شهر مجازی و نمایش هویت فردی دختران: مطالعه موردی اینستاگرام
۲۵. بررسی تاکتیک های رسانه ای ترغیب جوانان به مصرف مواد مخدر خانواده گیاه شاهدانه در محتوای منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام
۲۶. شناسایی عوامل موثر بر جذب مشتری در بازاریابی از طریق اینستاگرام
۲۷. بررسی عوامل موثر بر توسعه تجارت اجتماعی مطالعه موردی: شبکه اینستاگرام
۲۸. رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات رابطه استفاده از فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394
۲۹. بررسی محتوای کاربر تولید شده صفحه ایرانسل در کلوب، اینستاگرام و لینکداین
۳۰. بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام و کارکردهای آن اینستاگرام شبکه اجتماعی یا تجاری؟
۳۱. شبکه های اجتماعی لاین ،گوگل پلاس ،اینستاگرام ونقش آن بر فرهنگ شهروندی وقانون مداری
۳۲. درگیری ذهنی با برند در رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر اعتماد و وفاداری به برندمطالعه موردی: کابران شبکه اجتماعی اینستاگرام
۳۳. تاثیر خصوصیات مختلف تجارت اجتماعی بر اعتماد مشتریان و عملکرد اعتماد(مورد مطالعه: کاربران شبکه اینستاگرام در استان مازندران)
۳۴. رابطه استفاده از نرم افزارهای وایبر، لاین و اینستاگرام با سواد زیست محیطی دانشجویان
۳۵. بررسی شبکه های اجتماعی موبایلی مطالعه موردی وایبر، اینستاگرام و کیک

با خرید این مجموعه پی دی اف مقالات برای محقق و پژوهشگر گرامی ارسال می گردد.

شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی برای یادگیری کشف دانش از شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی و انگلیسی در مورد یادگیری عمیق

مقالات فارسی و انگلیسی برای یادگیری بیگ دیتا(کلان داده)