دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • در حدود شصت مقاله فارسی در مورد شبکه اجتماعی تلگرام
  • در حدود شصت مقاله فارسی در مورد شبکه اجتماعی تلگرام

مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال تحقیق در مورد موضوعی هستند بهترین نقطه شروع است. در این مقالات که در کنفرانس ها و مجلات داخلی و به زبان فارسی چاپ شده است موضوعات مختلفی مورد تحقیق قرار گرفته و به چاپ رسیده است.

شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی برای یادگیری کشف دانش از شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی و انگلیسی در مورد یادگیری عمیق

مقالات فارسی و انگلیسی برای یادگیری بیگ دیتا(کلان داده)

تلگرام در دوره ای محبوب ترین شبکه اجتماعی ایرانیان شناخته می شد روزانه میلیون ها ساعت وقت در این شبکه اجتماعی گزرانده می گردید. در این مجموعه در حدود شصت مقاله فارسی در مورد شبکه اجتماعی تلگرام جمع آوری شده است. این مجموعه برای کسانی که در مرحله انتخاب موضوع برای پژوهش د رحوزه شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی تلگرام هستند بسیار مفید است. عنوان مقالات به قرار زیر است:

۱. نقاط قوت و ضعف استفاده از پیام رسان تلگرام برای آموزش کارکنان سازمانهای مرتبط با سلامت: گزارش مورد
۲. مطالعه و بررسی سه فضای حسینیه ارشاد، کافه نادری و نرم افزار تلگرام به مثابه حوزه های عمومی
۳. بررسی میزان تاثیر عضویت در گروه های تخصصی کتابداری و اطلاع رسانی در تلگرام بر توامندی متخصصان عضو این گروه ها در سال 1394
۴. بررسی تاثیر شبکه ی اجتماعی تلگرام بر ارزشهای اجتماعی و مذهبی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان)
۵. روش های حفظ امنیت و حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی آنلاین مانند تلگرام، وایبر، واتس اپ، لاین و ...
۶. تاثیر پذیری سلامت اجتماعی از شبکه اجتماعی تلگرام در بین دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قوچان
۷. بررسی میزان تاثیر استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام بر سلامت اجتماعی در بین دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان
۸. نقش شبکه های اجتماعی ( تلگرام ) در شکل گیری سبک زندگی دانشجویان مورد مطالعه : (دانشجویان گروه علوم انسانی دانشگاه پیام نور مرکز شهرضا )
۹. غربالگری بیماران مبتلا به افسردگی به وسیله ربات تلگرامی
۱۰. عوامل موثر بر اعتماد مشتریان در خرید از کانال های تلگرامی
۱۱. خوشه بندی نحوه استفاده کاربران ایرانی از تلگرام با استفاده از تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری
۱۲. بررسی رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و لاین) با تعلقات ملی
۱۳. نقش نرم افزار اجتماعی تلگرام در تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از منظر رای دهندگان
۱۴. رابطه تلگرام با هوش هیجانی
۱۵. نقش شبکه های اجتماعی موبایلی در فعالیت های زیست محیطی مطالعه موردی گروههای تلگرام
۱۶. رابطه تلگرام با هوش هیجانی
۱۷. نقش شبکه های اجتماعی موبایلی در فعالیت های زیست محیطی مطالعه موردی گروههای تلگرام
۱۸. عزت نفس، کمال گرایی و اضطراب اجتماعی در مخاطبین کانال های تلگرام
۱۹. تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر روابط زوج های جوان ( مورد مطالعه: منطقه 3 تهران )
۲۰. بازتاب تبلیغات در فضای مجازی تلگرام در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران
۲۱. تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر میزان سرمایه اجتماعی دانشجویان مورد مطالعه:دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک
۲۲. تاثیر شبکه اجتماعی تلگرام بر میزان سرمایه اجتماعی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک)
۲۳. شبکه اجتماعی تلگرام و هویت ملی جوانان
۲۴. بررسی اعتیاد به شبکه های اجتماعی مجازی در بین دانشجویان شهر اردبیل: مطالعه موردی شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام
۲۵. بررسی نقش سیاسی فضای مجازی با تاکید بر تلگرام و تاثیر آن بر آگاهی، شناخت و مشارکت سیاسی دانشجویان(مطالعه موردی: دانشجویان واحدآیت اله آملی، بین سالهای 1396-1395)
۲۶. بررسی ارتباط میزان استفاده از رسانه های جدید ارتباطی (لاین، تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام) و میزان دینداری جوانان 29-18 سال شهر مشهد
۲۷. بررسی رابطه میزان استفاده از رسانه های نوین (تلگرام) با عملکرد تحصیلی دانش آموزان منطقه نمین
۲۸. بررسی رابطه میزان استفاده از رسانه های نوین (تلگرام) با عوامل جمعیت شناختی)مورد مطالعه: دانش آموزان منطقه نمین
۲۹. تاثیر تبادل اطلاعات شبکه های اجتماعی مجازی با تاکید بر تلگرام بر شکل گیری و توسعه بعد فرهنگی سرمایه اجتماعی
۳۰. بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی شبکه های اجتماعی ( اینترنت، فیس بوک، تلگرام، یوتیوب و ... )
۳۱. بررسی میزان اضطراب و رابطه آن با استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی تلگرام در زنان متاهل 20 تا 40 سال منطقه 14 شهرتهران
۳۲. نقش شبکه های اجتماعی تلفن همراه تلگرام در تسهیم دانش
۳۳. مطالعه میزان تسهیم دانش خبرگان در شبکه های اجتماعی با استفاده از نتونوگرافی موردی پیام رسان تلگرام
۳۴. بررسی نقش شبکه ی اجتماعی ( تلگرام ) در جذب مخاطبان و هنرمندان نقاش
۳۵. بررسی تاثیرعضویت در شبکه های اجتماعی (تلگرام) برعملکرد هنرمندان نقاش
۳۶. بررسی جامعه شناختی تاثیر استفاده از شبکه های مجازی تلفن همراه بر کیفیت روابط خانوادگی (مطالعه موردی: تلگرام و وایبر)
۳۷. بررسی آسیب های شبکه های اجتماعی(واتس آپ- تلگرام -فیس بوک -وایبر و...) بر رابطه عاطفی میان دانش آموزان و اعضای خانواده
۳۸. تحلیل محتوای 5 سوپر گروه تخصصی ورزش در شبکه اجتماعی تلگرام
۳۹. کاربرد شبکه های اجتماعی (کانال تلگرام) در آموزش فیزیک
۴۰. مشاهده مشارکتی درگروه های تلگرامی؛راهنمای عمل و نمونه موردی
۴۱. تحلیل رفتار رایدهندگی کاربران تلگرام در انتخابات مجلس دهم (مطالعه موردی: دانشجویان شهر رشت)
۴۲. جستاری بر کاربرد شبکه های اجتماعی آنلاین (تلگرام، اینستگرام و ...) بر بازار پژوهی
۴۳. بررسی تاثیر نقش شبکه های اجتماعی در تلفن همراه (وایبر، لاین، تلگرام، واتس آپ و...) بر آسیب های اجتماعی و جرایم
۴۴. دلایل انگیزشی رفتار مصرفی رابطه مند کاربران تلفن همراه و نرم افزار تلگرام
۴۵. شبکه اجتماعی تلگرام و امنیت فرهنگی
۴۶. ارزیابی اثر خودکارآمدی مدیران گروه های شبکه ی اجتماعی مجازی(تلگرام) در رضایت کاربران
۴۷. تاثیر عضویت زوجین در شبکه مجازی تلگرام بر میزان همراهی عاطفی و نقشها در خانواده
۴۸. گونه شناسی ماهیت امور خیریه در شبکه های مجازی (با تاکید بر پیام رسان تلگرام)
۴۹. بررسی رابطه استفاده از کانال های آموزشی تلگرام بر کارایی معلمان ابتدایی شهرستان نهاوند
۵۰. تحلیل محتوای جوکهای جنسیتی درشبکه موبایلی تلگرام
۵۱. رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات رابطه استفاده از فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394
۵۲. تحلیل کنش های ارتباطی و مدیریت تاثیر در گروه های تلگرام
۵۳. تحلیل ساختاری تصاویر پروفایل دختران قهرمان ورزشی دانشگاه مازندران در تلگرام (پژوهش مقطعی)
۵۴. رابطه میزان استفاده از تلگرام و گرایش به مواد مخدر و عملکرد تحصیلی
۵۵. بررسی تاثیر استفاده از شبکه اجتماعی تلگرام بر تغییرات اجتماعی کاربران
۵۶. بررسی سلامت روانی، فراشناخت، صداقت راستگویی بین کاربران فضای مجازی (تلگرام) و کاربران (عادی)
۵۷. بررسی رابطه عوامل جمعیت شناختی و متغیرهای انگیزشی بر مقبولیت استفاده از فعالیت هایتجارت همراه ( مورد مطالعه : کاربران شبکه اجتماعی تلگرام در استان مازندران)
۵۸. دسته بندی کاربران شبکه اجتماعی تلگرام با تاکید بر فرهنگ معاشرت
۵۹. مدیریت فرصت های کار آفرینی آنلاین: بررسی آموزش انگلیسی به بزرگسالان در تلگرام®
با خرید این مقالات، فایل پی دی اف این مقالات برای شما ارسال می گردد.