دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • در حدود شصت مقاله فارسی در مورد شبکه اجتماعی فیس بوک
  • در حدود شصت مقاله فارسی در مورد شبکه اجتماعی فیس بوک

مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال تحقیق در مورد موضوعی هستند بهترین نقطه شروع است. در این مقالات که در کنفرانس ها و مجلات داخلی و به زبان فارسی چاپ شده است موضوعات مختلفی مورد تحقیق قرار گرفته و به چاپ رسیده است.

شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی برای یادگیری کشف دانش از شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی و انگلیسی در مورد یادگیری عمیق

مقالات فارسی و انگلیسی برای یادگیری بیگ دیتا(کلان داده)

فیس بوک در دوره ای محبوب ترین شبکه اجتماعی ایرانیان شناخته می شد روزانه میلیون ها ساعت وقت در این شبکه اجتماعی گزرانده می گردید. در این مجموعه در حدود شصت مقاله فارسی در مورد شبکه اجتماعی فیس بوک جمع آوری شده است. این مجموعه برای کسانی که در مرحله انتخاب موضوع برای پژوهش د رحوزه شبکه های اجتماعی به خصوص شبکه اجتماعی فیس بوک هستند بسیار مفید است. عنوان مقالات به قرار زیر است:

۱. بررسی رابطه اختلال های روانی با شرکت افراد در فیس بوک

۲. نقد و بررسی مقاله رسانه های اجتماعی موثر در استراتژی بازاریابی: فیس بوک به عنوان یک فرصت برای دانشگاه ها

۳. تحلیل وضعیت شبکه های اجتماعی مجازی در ایران با رویکرد حوزه عمومی هابرماس مورد مطالعه چند گروه فیس بوکی

۴. بررسی اثرات منفی استفاده از سایت های شبکه های اجتماعی مانند : فیس بوک بر سلامت روانی

۵. تاثیر فیس بوک بر هویت مذهبی ودینی دانشجو معلمان خراسان شمالی

۶. استفاده از فیس بوک در کتابداری

۷. بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی شبکه های اجتماعی ( اینترنت، فیس بوک، تلگرام، یوتیوب و ... )

۸. بررسی آسیب های شبکه های اجتماعی(واتس آپ- تلگرام -فیس بوک -وایبر و...) بر رابطه عاطفی میان دانش آموزان و اعضای خانواده

۹. خوانش شهروندان ازنقض قانون توسط نخبگان؛مطالعه موردی حضوردولتمردان درشبکه اجتماعی فیس بوک

۱۰. تقابلهای اخلاقی درتعاملات کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی تعاملات پیرامون شش رویداد دریوتیوب، فیس بوک واینستاگرام

۱۱. حرمت خود در کاربران فیس بوک

۱۲. بررسی نقش فیس بوک بر دوستی اعضای متاهل عضو

۱۳. تاثیر فیس بوک بر هویت مذهبی ودینی دانشجو معلمان خراسان شمالی

۱۴. بررسی تاثیر فناوری های نوظهور (شبکه های مجازی: فیس بوک، تانگو، لاین ، وایبر و...) بر نوجوانان دبیرستانی شهرستان جوانرود

۱۵. فیس بوک و رفتار انتخاباتی: مطالعه انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 ایران

۱۶. رسانه های اجتماعی و مشارکت سیاسی در انتخابات رابطه استفاده از فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام و مشارکت سیاسی دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند 1394

۱۷. رابطه بین هوش هیجانی، سبک های دلبستگی و همبستگی خانوادگی با استفاده از فیس بوک در کاربران

۱۸. تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس بوک

۱۹. نقش ویژگی های شخصیتی در تمایزگذاری کاربران و غیرکاربران شبکه های اجتماعی (مورد مطالعه: فیس بوک وکلوب)

۲۰. بررسی ارتباط نگاه محور در فیس بوک: برساخت فانتزی و گفتمان هیستریک (با رویکرد لکان)

۲۱. تبیین تجربه زیسته کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک : رهیافتی در جهت توسعه پایدار:(مطالعه موردی : دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردوسی مشهد)

۲۲. عوامل اجتماعی- فرهنگی مرتبط باگرایش دختران به استفاده از وایبر و فیس بوک (مطالعه موردی دانشجویان دختر 18 تا 25 ساله شهرکرمانشاه)

۲۳. تحلیل جامعه شناختی شبکه اجتماعی (فیس بوک) بر هویت حرفه ای دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام

۲۴. مدل سازی استفاده آموزشی از شبکه اجتماعی فیس بوک

۲۵. نقش استفاده از شبکه های اجتماعی فیس بوک بر شخصیت جوانان دانشگاه پیام نور

۲۶. نقش واسطه ای احساس تنهایی و تعهد زناشویی در رابطه بین میزان استفاده از فیس بوک و میزان رضایت زناشویی زنان

۲۷. نقش شبکه اجتماعی فیس بوک بر فرهنگ شهروندی دانشجویان

۲۸. نقش استفاده از شبکه اجتماعی فیس بوک بر برون گرایی جوانان دانشگاه پیام نور

۲۹. مرزهای حریم خصوصی کاربران، خود اظهاری در فیس بوک

۳۰. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی انلاین (فیس بوک) درتصمیم گیری خریدمصرف کنندگان تحت وب

۳۱. مطالعه ی رابطه ی بین عضویت در شبکه ی اجتماعی و تمایل به مدگرایی در جوانان با تأکید بر فیس بوک

۳۲. بررسی رابطه اعتیاد به فیس بوک و راهبرد های شناختی تنظیم هیجان با گرایش به مصرف مواد دردانش آموزان پسر مقطع متوسطه شهرستان شیراز

۳۳. تحلیل چالش ها و تهدیدات امنیتی شبکه اجتماعی فیس بوک برای کاربران و ارائه راهکارها و سیاست هایی برای مواجهه با آن ها

۳۴. شبکه اجتماعی فیس بوک و ارزشهای خانوادگی دانشجویان

۳۵. تعامل در شبکه اجتماعی فیس بوک و شکل نگرفتن هویت مدرن در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان

۳۶. بازنمایی حریم خصوصی در رسانه های اجتماعی: مردم نگاری کاربران ایرانی فیس بوک

۳۷. حیات فیس بوکی در ایران: ساخت خود زنانه در فیس بوک

۳۸. تاثیر فیس بوک بر میزان دینداری دانشجویان دانشگاه تهران

۳۹. تحلیل شبکه های فیس بوکی با استفاده از نرم افزار گفی: مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد IT

۴۰. ترویج فرهنگ کارآفرینی با تکیه بر نقش شبکه های اجتماعی (تویتر، فیس بوک، لینکدین) و آموزش زبان انگلیسی

۴۱. بررسی رفتار کاربران شبکههای اجتماعی با علم داده کاوی مطالعه موردی شبکه فیس بوک

۴۲. پدیدارشناسی جهان زیست کاربران دختر در فیس بوک

۴۳. بازسازی معنایی فیس بوک در زندگی روزمره دانشجویان دختر

۴۴. بررسی رابطه ی نگرش، هیچ انگاری و تفکر غیرمنطقی بین کاربران شبکه ی اجتماعی "فیس بوک"(مدل معادلات ساختاری)

۴۵. بررسی نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر هویت اجتماعی زنان در ایران مطالعه موردی: فیس بوک

۴۶. بررسی تاثیر فناوری های نوظهور (شبکه های مجازی : فیس بوک، تانگو، لاین ، وایبر و...)برنوجوانان و جوانان از دیدگاه فرهنگیان شهرستان جوانرود

۴۷. بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر روی جوانان و امنیت داده های شبکه های اجتماعی در راستای کارآفرینی بومی مطالعه موردی: فیس بوک و کلوب (Facebook, Cloob)

۴۸. تحلیل محتوای مضامین فرهنگی و اجتماعی درشبکه های اجتماعی موردپژوهی: فیس بوک و جوانان شهرتهران

۴۹. تاثیراستفاده ازشبکه اجتماعی فیس بوک براعتمادو مشارکت سیاسی جوانان

۵۰. مطالعه تطبیقی فیس بوک بعنوان یک نوآوری در کسب وکار

۵۱. بازنمایی هویت مجاری دانشجویان شهرتهران درشبکه های اجتماعی مجازی مطالعه موردی: کاربران فیس بوک

۵۲. فیس بوک تهدیدی برای هویت سیاسی جامعه ایران

۵۳. بررسی وضعیت پایبندی به هویت فرهنگی اعضای شبکه اجتماعی فیس بوک مطالعه موردی دانشجویان مقطع کارشناسی رشته های علوم انسانی دانشگاه تهران

۵۴. شبکه اجتماعی فیس بوک و هویت جهانی جوانان شهرتبریز

۵۵. فیس بوک به عنوان یک شبکه های اجتماعی مجازی و تاثیرآن برسرمایه اجتماعی

۵۶. نقش شبکه اجتماعی فیس بوک در افزایش ارتباطات

۵۷. پیش بینی تاثیر نگرش دانش آموزان در میزان اثرگذاری فناوری های نوین ارتباطی مورد مطالعه شبکه اجتماعی فیس بوک

۵۸. تبیین نوآوری در کسب و کارهای جدید(شاهدتجربی: فیس بوک)

۵۹. تبیین عوامل موثر بر تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری دانش بنیان در کسب و کارهای جدید(شاهد تجربی:فیس بوک)

۶۰. سنجش سرمایه اجتماعی کاربران ایرانی شبکه اجتماعی فیس بوک

با خرید این مقالات، فایل پی دی اف این مقالات برای شما ارسال می گردد.