دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • حدود سی مقاله فارسی در مورد استارت آپ دیجی کالا
  • حدود سی مقاله فارسی در مورد استارت آپ دیجی کالا

دیجی کالا موفق ترین استارت آپ های ایرانی در فروش کالا و خدمات است. در این استارت آپ کالاهای فراوانی به فروش می رسد. خدمات این وب سایت در فضای مجازی مورد توجه قرار می گیرد و نظرات مختلفی از سطح کیفی این خدمات در این وب سایت منتشر می شود. این استارت آپ مورد توجه محققین و پژوهشین نیز بوده است و دهها مقاله فارسی در این زمینه تولید شده است که می تواند برای کسانی که به دنبال ایجاد استارت آپ در کشور هستند و در زمینه استارت آپ ها تحقیق می کنند می تواند بسیار مفید باشد. 

 پیش بینی امتیاز امکانات و قابلیت های کالا بر پایه نظر مشتریان سایت دیجی کالا بر اساس شبکه های عصبی
 شناسایی عوامل تاثیر گذار بر بقای استارتاپ با بررسی نقش تعدیل گری سرمایه انسانی (مورد مطالعه: استارتاپ های دیجی کالا، بامیلو، دیوار و شیپور)

 تاثیر تصویر برند در تمایل به خرید آنلاین مورد مطالعه : کاربران سایت دیجی کالا

بررسی عوامل تاثیر گذار بر روی وفاداری مشتریان دیجی کالا

بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری مشتریان به فروشگاه های مجازی در خریدهای اینترنتی (فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

بررسی تاثیراستراتژی های بازاریابی، ریسک درک شده واعتماد مصرف کننده بر رفتار خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی کالا)

بررسی تاثیر همسویی بین مشخصه های محیطی کسب و کار، اولویت های رقابتی و ساختار زنجیره تامین بر عملکرد کسب و کار مطالعه موردی کسب و کار الکترونیک دیجی کالا

بررسی تاثیر ابعاد تصویر فروشگاه و درگیری موقعیتی که قصد خرید مجدد کاربران اینترنتی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

تاثیر رضایت از خرید آنلاین بر وفاداری مشتری با توجه به نقش جذابیت های جایگزین (مورد مطالعه: مشتریان دیجی کالا)

نقش هوش بازاریابی در موفقیت بازاریابی فروشگاه های اینترنتی مطالعه موردی فروشگاه دیجی کالا

 پیش بینی قیمت و معیار ارزش خرید کالا بر پایه ی نظر مشتریان سایت دیجی کالا بر اساس شبکه های عصبی

 بررسی تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتری در صنعت خدمات مبتنی بر وب؛ مطالعه موردی سایت دیجی کالا

 بررسی ابهام زدایی معنایی کلمه ای ذهنی (SWSD) بر روی نظرات کاربران دیجی کالا جهت تجزیه وتحلیل احساسات کاربران

ارزیابی کیفیت خدمات تجارت الکترونیک بر رضایت مشتری با رویکرد مدل کانو (مطالعه موردی: شرکت دیجی کالا)

 بررسی تاثیر دخالت های وضعیتی استراتژیک بر میزان اعتماد در قصد خرید آنلاین ( مطالعه موردی : کاربران شرکت نوآوران فن آوازه- سایت دیجی کالا)

 بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا)

 شناسایی عوامل موثر بر اعتماد در خرید آنلاین و ارایه مدل مناسب جهت توسعه آن(مطالعه موردی : فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

 تعیین تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر اعتماد مشتری با استفاده از مدل E-S-Qual(مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

 بررسی نقش میانجی اعتماد در تاثیر ادراک مشتریان از وب سایت بر قصد خرید آنلاین مطالعه موردی: مشتریان آنلاین دیجی کالا پاییز 95

 بررسی تاثیرکیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت الکترونیک مشتریان(سایت دیجی کالا)

 امکان سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی کالا

 تاثیر احساسات و شهرت برند برتجربه برندآنلاین موردمطالعاتی: سایت خریداینترنتی دیجی کالا

 بررسی تاثیر رضایت بر قصد خرید مجدد با نقش تعدیلگر تجربه خرید اینترنتی(مورد مطالعه:کاربران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)

 بررسی ادراکات دانشجویان درخصوص استفاده از تجارت الکترونیک ( مطالعه ی موردی: خرید اینترنتی از سایت دیجی کالا)
 استفاده کردن از سیستم های توصیه گر برای انتشار صریح دانش در سایت دیجی کالا

 آمیخته بازاریابی دیجیتال بر جلب اعتماد و ارزش درک شده کاربران خرده فروشی های منتخب آنلاین (دیجی کالا، 5040 ، زنبیل)
بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی در تجارت الکترونیکی ارایه مدل وفاداری الکترونیکی در شرکت دیجی کالا

بررسی عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی در تجارت الکترونیکی (ارائه مدل وفاداری الکترونیکی در شرکت دیجی کالا)

بررسی تاثیر سیستم های توصیه گر در بهبود عملکرد بازاریابی شبکه ای (مورد مطالعه محصولات دیجی کالا)

 

مباحث مربوط به استارت آپ ها برای کسانی که به دنبال ایجاد کسب و کار هستند از آن جهت حائز اهمیت است که همه این دانش ها می تواند در راستای کسب و کار آن ها و توسعه کسب و کارشان اهمیت بسیار داشته باشد. تحقیقاتی که در حوزه موفق ترین استارت آپ ایرانی انجام شده است بهترین نمونه از این دانش ها می تواند باشد.  

با خرید این مجموعه پی دی اف مقالات برای محقق و پژوهشگر گرامی ارسال می گردد.