دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • مجموعه داده توئیت های فارسی در مورد دربی تهران

امروزه کاربران فضای وب به راحتی درباره موضوعات مختلف ابراز نظر می کنند. نظر دادن و صحبت کردن درباره وقایع دنیای واقعی مثل سابق سخت نیست. این موضوع با ظهور شبکه های اجتماعی بیشتر شدت یافت. در این مجموعه داده شبکه اجتماعی توییتر و کاربران ایرانی آن مورد توجه قرار گرفته است. کاربران ایرانی شبکه اجتماعی توییتر به راحتی درباره موضوعات مختلف از جمله درباره دربی تهران اظهار نظر می کنند و توئیت های خود را درباره این مسابقه فوتبال منتشر می کنند. این مجموعه داده توسط آقای آرمان فاطمی تهیه شده است. 

مقالات فارسی برای یادگیری کشف دانش از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

مقالات فارسی و انگلیسی در مورد یادگیری عمیق

مقالات فارسی و انگلیسی برای یادگیری بیگ دیتا(کلان داده)

اگر به دنبال تحقیق در حوزه کشف دانش از شبکه های اجتماعی هستید و بر روی زبان فارسی تمرکز کرده اید استفاده از این مجموعه داده(دیتاست) توصیه می گردد.

اگر در زمینه استفاده از شبکه های اجتماعی برای داده کاوی در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه تجاری یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید.  آکادمی داده در تلگرام، واتزآپ و تمامی پیام رسان های ایرانی(سروش، آی گپ، بله، گپ و ویسپی) با شماره 09120637751 حضور دارد برای ارتباط از طریق ایمیل آدرس جیمیل: dataacademyir@gmail.com می باشد.