دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • 24 مقاله فارسی در زمینه بازاریابی محتوا

لیست مقالات ارائه شده در مجموعه مقالات بازاريابی محتوا:

۱. آسیب شناسی سیستم مدیریت بازاریابی فروشگاه های مصرف تعاون روستایی شهرستان ارومیه با رویکرد ساختاری، زمین ه ای و محتوایی
۲. بازاریابی محتوا
۳. مروری بر بازاریابی محتوا
۴. بررسی تاثیر بازاریابی محتوای برخط رسانه های اجتماعی بر هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی مدیریت شهری (مطالعه موردی : مدیریت فرهنگی شهری سمنان )
۵. مروری بر بازاریابی محتوا و کاربردهای آن
۶. بازاریابی محتوایی: راهبردی نوآورانه برای کتابخانه های تخصصی
۷. تاثیر بازاریابی محتوا و مفهومی بر استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در وب معنایی
۸. بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود سطح رضایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه اجتماعی و وب سایت ها
۹. بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد الکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی
۱۰. بازاریابی محتوا به عنوان رویکردی نوین برای جذب مشتریان در شبکه اجتماعی و وب سایت ها
۱۱. بازاریابی محتوا
۱۲. بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد اکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی
۱۳. ارزیابی کارایی بازاریابی محتوا در بانکها با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
۱۴. بررسی اثرات عوامل محیطی و ابعاد محتوایی وب سایت بر خلق ارزش مشتری و اثربخشی بازاریابی الکترونیک
۱۵. بررسی تاثیر عوامل سه شاخگی (شامل ساختاری، محتوایی و زمینه ای) بازاریابی شبکه های اجتماعی بر توسعه کسب و کار
۱۶. بازاریابی محتوای وبسایت یک کسب و کار با رویکرد بهینه سازی موتورهای جستجو وتاثیر آن بر حفظ و جذب مشتریان جدید و افزایش سهم بازار
۱۷. بررسی رابطه بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در جهت ارتقارضایت مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی
۱۸. امکان سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی کالا
۱۹. بررسی تاثیر ابعاد محتوایی وب سایت و اعتماد الکترونیکی بر روی اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی در صنایع غذایی
۲۰. نقش بازاریابی حسی در بازاریابی محتوا
۲۱. بازاریابی محتوا
۲۲. شناسایی و استفاده از نظرسالاران در جهت ارتقای اجرای بازاریابی محتوا در بستر شبکه های اجتماعی و وب سایتها
۲۳. شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی محتوا و ارائه مدل مفهومی آن در ایران
۲۴. استفاده از راهکار بازاریابی محتوایی و فاکتورهای SEO جهت توسعه فرصتهای بازاریابی الکترونیکی
با خرید این مقالات، فایل پی دی اف این مقالات برای شما ارسال می گردد. 

علم اقتصاد

مقالات فارسی برای یادگیری داده کاوی

مقالات فارسی اقتصاد و علوم مالی

مجموعه داده های مناسب برای تحقیقات در زمینه اقتصاد