دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • 28 مقاله فارسی در مورد بازاریابی دیجیتال

لیست مقالات ارائه شده در مجموعه مقالات بازاريابی دیجیتال:

۱. شناسایی قابلیت های شبکه اجتماعی LinkedIn در بازاریابی دیجیتال برای برندسازی کسب و کار
۲. مدل بازاریابی دیجیتال برای ارتباط سازمان با مشتریان وفادار
۳. رویکرد ارتباطات بازاریابی برای عصر دیجیتال: دستورالعملهای مدیریتی برای ادغام رسانه های اجتماعی
۴. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند در مشتریان مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم دیجیتالی تهران
۵. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر توسعه صادرات مطالعه موردی: شرکت بارز
۶. اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال
۷. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر وفاداری مشتریان به برند(مطالعه موردی: صنعت موبایل و دیجیتال)
۸. توسعه کسب وکارازطریق بازاریابی دیجیتال درشبکه اجتماعی LInkedIn
۹. بررسی نقش بازاریابی دیجیتال در توسعه کسب و کار از طریق شبکه اجتماعی LinkedIn
۱۰. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رقابت پذیری بنگاه های اقتصادی
۱۱. نقش بازاریابی دیجیتال در صنعت هتلداری جهت گسترش صنعت گردشگری
۱۲. شکاف مهارت های بازاریابی دیجیتال:شناسایی و بررسی عوامل موثر بر ایجاد شکاف مهارتی در بازاریابی دیجیتال
۱۳. بازاریابی دیجیتالی گوشی های هوشمند
۱۴. شکاف مهارت های بازاریابی دیجیتال: شناسایی و بررسی عوامل موثر بر ایجاد شکاف مهارتی در بازاریابی دیجیتال
۱۵. بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد دیجیتالی مورد مطالعه بازیهای مکان مبنا
۱۶. رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال
۱۷. مدیریت بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری
۱۸. شناسایی فرصتهای کسبوکار در صنعت بازیهای رایانهای مبتنی بر روشهای بازاریابی دیجیتال
۱۹. بازاریابی دیجیتال و رفتار مصرف کنندگان
۲۰. استراتژی بازاریابی دیجیتالی درصنعت بانکداری بعداز تحریم ها
۲۱. گونه شناسی رسانه های اجتماعی راهی نوین در راستای بازاریابی عصر دیجیتال
۲۲. بررسی تاثیبر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف کننده و پاسخ های مشتری با تاکید بر نقش عوامل آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: محصولات دیجیتال صوتی وتصویری اپل
۲۳. کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی دیجیتال و تحلیلی از وضعیت آن در ایران
۲۴. راهکار های دیجیتال سنجش اثر بخشی تبلیغات و نحوه پیاده سازی آن در اکوسیستم تحقیقات بازاریابی ایران
۲۵. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف کننده و پاسخ های مشتری با تاکید بر نقش عوامل آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات دیجیتال صوتی و تصویری اپل)
۲۶. آمیخته بازاریابی دیجیتال بر جلب اعتماد و ارزش درک شده کاربران خرده فروشی های منتخب آنلاین (دیجی کالا، 5040 ، زنبیل)
۲۷. تاثیر یادگیری زبان انگلیسی بر جایگاه و نقش بازاریابی دیجیتال در توسعه و ارتقای کسب و کار
۲۸. مدیریت استراتژیک بازاریابی و ارائه مدل قیمت گذاری هدفمند در شرکت های طراحی دیجیتال

با خرید این مقالات، فایل پی دی اف این مقالات برای شما ارسال می گردد. 

علم اقتصاد

مقالات فارسی برای یادگیری داده کاوی

مقالات فارسی اقتصاد و علوم مالی

مجموعه داده های مناسب برای تحقیقات در زمینه اقتصاد