دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • مجموعه مقالات بازاريابی شامل بیش از صد مقاله فارسی

مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال تحقیق در مورد موضوعی هستند بهترین نقطه شروع است.

28 مقاله فارسی در مورد بازاریابی دیجیتال
24 مقاله فارسی در زمینه بازاریابی محتوا
در حدود صد مقاله فارسی در مورد بازاریابی اینترنتی
بیش از شصت مقاله فارسی در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی

در این سری مقالات آخرین دستاوردهای محققین داخلی در مورد بازاريابي در رسانه‌هاي اجتماعي موجود می باشد.  لیست مقالات ارائه شده در مجموعه مقالات بازاريابی در رسانه‌های اجتماعی ارائه شده اند:

1. بررسی نقش رسانه های بازاریابی اجتماعی بر جذب سرمایه مشتری (بانک تجارت تهران)
۲. بررسی نقش میانجی آگاهی از ارزش و آگاهی از برند بر رابطه بین فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی و وفاداری برند
۳. تاثیر تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر واکنش های مصرف کننده با نقش میانجی ارزش ویژه برند
۴. بررسی رابطه فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی با پاسخ مشتری، e-WOM و تعهد مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ماهان در ایران
۵. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده از طریق متغیر میانجی آگاهی از برند
۶. بررسی تاثیر تلاش بازاریابی برندهای لوکس بر ارزش ویژه نام تجاری و رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: مصرف کنندگان ایرانی برندهای لوکس در رسانه های اجتماعی)
۷. تحلیلی بر نقش رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی اکوتوریسم جنگلی
۸. تاثیر نوآوری و خلاقیت بر آگاهی از نام و نشان تجاری با در نظر گرفتن متغیر میانجی بازاریابی رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه : صنایع لوله و اتصالات استان تهران)
۹. نقد و بررسی مقاله رسانه های اجتماعی موثر در استراتژی بازاریابی: فیس بوک به عنوان یک فرصت برای دانشگاه ها
۱۰. کارایی رسانه های اجتماعی بر فروش و بازاریابی
۱۱. رفتار مصرف کننده، ارزش ویژه برند و بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در بازارکالاهای لوکس- (مروری بر مدلهای مربوطه)
۱۲. رویکرد ارتباطات بازاریابی برای عصر دیجیتال: دستورالعملهای مدیریتی برای ادغام رسانه های اجتماعی
۱۳. بازاریابی الکترونیکی و رسانه های اجتماعی
۱۴. ارایه یک چهارچوب جامع برای عناصر بازاریابی استراتژیک رسانه های اجتماعی
۱۵. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند در مشتریان مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم دیجیتالی تهران
۱۶. مروری بر روش های بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی
۱۷. استفاده، موانع و اندازه گیری بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی:تحقیقی اکتشافی از برندهای کوچک و متوسط سازمان های تجارت به تجارت
۱۸. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتری نسبت به برند مطالعه موردی: فروشگاه های زنجیره ای شهروند شهر تهران
۱۹. بازاریابی با نقش رسانه های اجتماعی
۲۰. مروری بر عوامل موثر بازاریابی رسانه اجتماعی بر بازاریابی اجتماعی
۲۱. بررسی تاثیر بازاریابی محتوای برخط رسانه های اجتماعی بر هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی مدیریت شهری (مطالعه موردی : مدیریت فرهنگی شهری سمنان )
۲۲. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری به برند
۲۳. تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی بر وفاداری به محصولات لوازم خانگی دوو
۲۴. رسانه های اجتماعی و ارضای نیازهای مشتریان به اشاره بر مفهوم بازاریابی رسانه های اجتماعی
۲۵. نقش بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی در برندسازی کالاهای لوکس و رفتار مشتریان خودرو های لوکس
۲۶. نقش بازاریابی اینترنتی با محوریت رسانه های اجتماعی بر نگرش و قصد خرید مصرف کنندگان نام های تجاری شناخته شده صنعت مد ولباس
۲۷. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی
۲۸. رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین
۲۹. نقش رسانه های اجتماعی آنلاین در بهبود استراتژی های بازاریابی
۳۰. بررسی تأثیر منافع بازاریابی در رسانه های اجتماعی آنلاین بر جایگاه یابی استراتژیک و بهبود فرآیند تصمیم خرید
۳۱. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر روابط برند- مصرف کننده
۳۲. نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی درمدیریت استراتژیک بازاریابی
۳۳. رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی در عصر حاضر(مطالعه موردی:اینستاگرام)
۳۴. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات و جذب گردشگران سلامت
۳۵. رویکرد استراتژیک در بازاریابی رسانه های اجتماعی
۳۶. نقش خاص و متمایز بودن محصول و کیفیت خرید در رفتار مصرف کننده در بازاریابی رسانه های اجتماعی
۳۷. تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندهای لوکس: تاثیر ارزش برند و رفتار مصرف کننده
۳۸. بررسی تاثیر بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: برندهای پوشاک ایرانی)
۳۹. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری مصرف کننده به برند (مطالعه موردی: جاذبه های گردشگری کیش)
۴۰. تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ابعاد وفاداری به برند
۴۱. بررسی تاثیر استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی در بازاریابی توریسم پزشکی در بیمارستان های تهران
۴۲. نقش فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری
۴۳. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی بانک صادرات شهرستان یزد
۴۴. شرحی بر ضرورت و کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی
۴۵. گونه شناسی رسانه های اجتماعی راهی نوین در راستای بازاریابی عصر دیجیتال
۴۶. مدیریت بازاریابی رسانه های اجتماعی: انقلاب هزاره سوم
۴۷. مروری بر رسانه های اجتماعی از ریشه ها تا مفاهیم بازاریابی
۴۸. نقش بازاریابی رسانه های اجتماعی در وفاداری برند
۴۹. بررسی روشهای بازاریابی فضای مجازی و رسانه های نوین اجتماعی
۵۰. تحلیل تأثیر بازاریابی با رسانه های اجتماعی بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی نسبت به نام تجاری (مورد مطالعه: تلفن همراه برند سامسونگ و ال جی)
۵۱. بررسی تاثیر انگیزه های کاربران رسانه های اجتماعی بر بازاریابی رسانه های اجتماعی
۵۲. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پاسخ کاربران به بازاریابی رسانه های اجتماعی
۵۳. کاربرد رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تحقیقات بازار
۵۴. بازاریابی بانکی از طریق رسانه های اجتماعی
۵۵. بررسی عوامل مؤثر بر مقبولیت و استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار بازاریابی
۵۶. جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران
۵۷. رابطه بکارگیری راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی و فرهنگ سازمانی با بهبود عملکرد برنامه سازان رسانه
۵۸. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی و تبلیغات
۵۹. ارزیابی ارتباط رسانه های اجتماعی با عناصر آمیخته بازاریابی
۶۰. طرح شبکه اجتماعی در بازاریابی (بازاریابی رسانه ای)، چالش ها و فرصت ها
۶۱. بررسی نقش فعالیت های بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی بر تصمیم خرید از طریق ایجاد ارزش ویژه برند
۶۲. پایش رسانه های اجتماعی و نقش آن در بازاریابی
۶۳. تبلیغات و بازاریابی در رسانه های اجتماعی 1

با خرید این مقالات، فایل پی دی اف این مقالات برای شما ارسال می گردد. 

 

لیست مقالات ارائه شده در مجموعه مقالات بازاريابی محتوا:

۱. آسیب شناسی سیستم مدیریت بازاریابی فروشگاه های مصرف تعاون روستایی شهرستان ارومیه با رویکرد ساختاری، زمین ه ای و محتوایی
۲. بازاریابی محتوا
۳. مروری بر بازاریابی محتوا
۴. بررسی تاثیر بازاریابی محتوای برخط رسانه های اجتماعی بر هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی مدیریت شهری (مطالعه موردی : مدیریت فرهنگی شهری سمنان )
۵. مروری بر بازاریابی محتوا و کاربردهای آن
۶. بازاریابی محتوایی: راهبردی نوآورانه برای کتابخانه های تخصصی
۷. تاثیر بازاریابی محتوا و مفهومی بر استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در وب معنایی
۸. بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود سطح رضایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه اجتماعی و وب سایت ها
۹. بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد الکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی
۱۰. بازاریابی محتوا به عنوان رویکردی نوین برای جذب مشتریان در شبکه اجتماعی و وب سایت ها
۱۱. بازاریابی محتوا
۱۲. بررسی ارتباط محتوای وب سایت و اعتماد اکترونیکی و اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی
۱۳. ارزیابی کارایی بازاریابی محتوا در بانکها با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
۱۴. بررسی اثرات عوامل محیطی و ابعاد محتوایی وب سایت بر خلق ارزش مشتری و اثربخشی بازاریابی الکترونیک
۱۵. بررسی تاثیر عوامل سه شاخگی (شامل ساختاری، محتوایی و زمینه ای) بازاریابی شبکه های اجتماعی بر توسعه کسب و کار
۱۶. بازاریابی محتوای وبسایت یک کسب و کار با رویکرد بهینه سازی موتورهای جستجو وتاثیر آن بر حفظ و جذب مشتریان جدید و افزایش سهم بازار
۱۷. بررسی رابطه بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در جهت ارتقارضایت مشتریان در کسب و کارهای الکترونیکی
۱۸. امکان سنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرآیندهای بازاریابی محتوایی؛ مطالعه موردی دیجی کالا
۱۹. بررسی تاثیر ابعاد محتوایی وب سایت و اعتماد الکترونیکی بر روی اثر بخشی بازاریابی الکترونیکی در صنایع غذایی
۲۰. نقش بازاریابی حسی در بازاریابی محتوا
۲۱. بازاریابی محتوا
۲۲. شناسایی و استفاده از نظرسالاران در جهت ارتقای اجرای بازاریابی محتوا در بستر شبکه های اجتماعی و وب سایتها
۲۳. شناسایی عوامل موثر بر بازاریابی محتوا و ارائه مدل مفهومی آن در ایران
۲۴. استفاده از راهکار بازاریابی محتوایی و فاکتورهای SEO جهت توسعه فرصتهای بازاریابی الکترونیکی
با خرید این مقالات، فایل پی دی اف این مقالات برای شما ارسال می گردد. 

لیست مقالات ارائه شده در مجموعه مقالات بازاريابی دیجیتال:

۱. شناسایی قابلیت های شبکه اجتماعی LinkedIn در بازاریابی دیجیتال برای برندسازی کسب و کار
۲. مدل بازاریابی دیجیتال برای ارتباط سازمان با مشتریان وفادار
۳. رویکرد ارتباطات بازاریابی برای عصر دیجیتال: دستورالعملهای مدیریتی برای ادغام رسانه های اجتماعی
۴. بررسی تاثیر بازاریابی رسانه اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند در مشتریان مطالعه موردی: فروشگاه های لوازم دیجیتالی تهران
۵. بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال بر توسعه صادرات مطالعه موردی: شرکت بارز
۶. اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی در کسب و کارهای دیجیتال
۷. بررسی تاثیر بازاریابی چریکی بر وفاداری مشتریان به برند(مطالعه موردی: صنعت موبایل و دیجیتال)
۸. توسعه کسب وکارازطریق بازاریابی دیجیتال درشبکه اجتماعی LInkedIn
۹. بررسی نقش بازاریابی دیجیتال در توسعه کسب و کار از طریق شبکه اجتماعی LinkedIn
۱۰. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر رقابت پذیری بنگاه های اقتصادی
۱۱. نقش بازاریابی دیجیتال در صنعت هتلداری جهت گسترش صنعت گردشگری
۱۲. شکاف مهارت های بازاریابی دیجیتال:شناسایی و بررسی عوامل موثر بر ایجاد شکاف مهارتی در بازاریابی دیجیتال
۱۳. بازاریابی دیجیتالی گوشی های هوشمند
۱۴. شکاف مهارت های بازاریابی دیجیتال: شناسایی و بررسی عوامل موثر بر ایجاد شکاف مهارتی در بازاریابی دیجیتال
۱۵. بازاریابی مقاصد گردشگری با رویکرد دیجیتالی مورد مطالعه بازیهای مکان مبنا
۱۶. رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال
۱۷. مدیریت بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری
۱۸. شناسایی فرصتهای کسبوکار در صنعت بازیهای رایانهای مبتنی بر روشهای بازاریابی دیجیتال
۱۹. بازاریابی دیجیتال و رفتار مصرف کنندگان
۲۰. استراتژی بازاریابی دیجیتالی درصنعت بانکداری بعداز تحریم ها
۲۱. گونه شناسی رسانه های اجتماعی راهی نوین در راستای بازاریابی عصر دیجیتال
۲۲. بررسی تاثیبر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف کننده و پاسخ های مشتری با تاکید بر نقش عوامل آمیخته بازاریابی مورد مطالعه: محصولات دیجیتال صوتی وتصویری اپل
۲۳. کاربردهای تلفن همراه در تحقیقات بازاریابی دیجیتال و تحلیلی از وضعیت آن در ایران
۲۴. راهکار های دیجیتال سنجش اثر بخشی تبلیغات و نحوه پیاده سازی آن در اکوسیستم تحقیقات بازاریابی ایران
۲۵. بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر رفتار مصرف کننده و پاسخ های مشتری با تاکید بر نقش عوامل آمیخته بازاریابی (مورد مطالعه: محصولات دیجیتال صوتی و تصویری اپل)
۲۶. آمیخته بازاریابی دیجیتال بر جلب اعتماد و ارزش درک شده کاربران خرده فروشی های منتخب آنلاین (دیجی کالا، 5040 ، زنبیل)
۲۷. تاثیر یادگیری زبان انگلیسی بر جایگاه و نقش بازاریابی دیجیتال در توسعه و ارتقای کسب و کار
۲۸. مدیریت استراتژیک بازاریابی و ارائه مدل قیمت گذاری هدفمند در شرکت های طراحی دیجیتال

با خرید این مقالات، فایل پی دی اف این مقالات برای شما ارسال می گردد.