دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • بزرگترین مجموعه داده آنالیز احساسات فارسی (نسخه جدید 21 هزار عدد)
  • بزرگترین مجموعه داده آنالیز احساسات فارسی (نسخه جدید 21 هزار عدد)
  • بزرگترین مجموعه داده آنالیز احساسات فارسی (نسخه جدید 21 هزار عدد)
کد : 3720

بزرگترین مجموعه داده آنالیز احساسات فارسی (نسخه جدید 21 هزار عدد)

گروه : نظرکاوی
قیمت : 449000 تومان

نظرکاوی، عقیده کاوی یا تحلیل احساسات  و آنالیز احساسات یکی از موضوعات نوین و جالب در حوزه متن کاوی و داده کاوی است. یکی از چالش های موضوع  نظرکاوی، عقیده کاوی یا تحلیل احساسات (آنالیز احساسات) برای زبان فارسی نبود یک مجموعه داده کامل و جامع است. در هر تحقیقی چند صد نظر جمع آوری شده و مورد استناد قرار گرفته و در تحقیق دیگر روی مجموعه داده دیگری تحقیق انجام شده است. با توجه به رشد روش های یادگیری عمیق و نیاز این روش ها به دیتاست های بزرگتر این مجموعه داده برای نظرکاوی فارسی ارائه می گردد. در این مجموعه داده بیش از 21.435 هزار نظر در گروه های مثبت و منفی برچسب گزاری شده است. در این مجموعه، نظرات فیلم، هتل، کالا و اخبار برچسب گزاری شده اند. این مجموعه داده در فرمت اکسل ارائه شده است. 

 مقالات فارسی برای یادگیری نظرکاوی(تحلیل احساسات یا عقیده کاوی)

مقالات انگلیسی برای یادگیری نظرکاوی(تحلیل احساسات یا عقیده کاوی)

درباره نظرکاوی(عقیده کاوی) یا تحلیل احساسات

مجموعه داده های فارسی برای نظرکاوی(عقیده کاوی) یا تحلیل احساسات

مقالات فارسی برای یادگیری کشف دانش از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

در این مجموعه داده نظر کاوی 14049 نظر مثبت و 7388 نظر منفی برچسب گزاری شده است. این دیتاست بینظیر برای علاقه مندان حوزه نظرکاوی، عقیده کاوی یا تحلیل احساسات  در زبان فارسی بسیار مفید است.

این دیتاست برای محققین نظرکاوی، عقیده کاوی یا تحلیل احساسات  بسیار مفید باشد زیرا برای اولین بار چنین مجموعه داده کامل و جامعی ارائه می گردد.

اگر در زمینه نحوه استفاده از این دیتاست برای تحقیقات خود ابهاماتی دارید می توانید از آکادمی داده مشاوره بگیرید. برای آگاهی از دیتاست های منتشر شده توسط دیتاهارت می توانید به کانال تلگرامی ما بپیوندید.