دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • 50 پنجاه مقاله فارسی مرتبط با نظرکاوی، عقیده کاوی و تحلیل احساسات
کد : 3737

50 پنجاه مقاله فارسی مرتبط با نظرکاوی، عقیده کاوی و تحلیل احساسات

قیمت : 210000 تومان

مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال تحقیق در مورد موضوعی هستند بهترین نقطه شروع است.

داده کاوی چیست؟ 

 

 مقالات فارسی برای یادگیری نظرکاوی(تحلیل احساسات یا عقیده کاوی)

درباره نظرکاوی(عقیده کاوی) یا تحلیل احساسات

مجموعه داده های فارسی برای نظرکاوی(عقیده کاوی) یا تحلیل احساسات

مقالات فارسی برای یادگیری کشف دانش از شبکه های اجتماعی

 

در این مقالات که در کنفرانس ها و مجلات داخلی چاپ شده است موضوعات مختلفی مورد تحقیق قرار گرفته و به چاپ رسیده است در این مجموعه پنجاه مقاله در حوزه  نظرکاوی، عقیده کاوی و تحلیل احساسات ارائه شده است. عناوین برخی از این مقالات در لیست زیر مورد اشاره قرار گرفته است. مجموعه مقاله جدید مقالات چاپ 98 در مجموعه دیگری ارائه شده است. 

طبقه بندی سودمندی و استفاده آسان نظرات با استفاده از لغتنامه برای مطالعه ی موردی گوشی همراه

بازشناسی الگو در فرایند نظر کاوی کاربران با کاربست برچسب واژگان سخن و قطبیت نظرات

بررسی رویکردهای استخراج جنبه در نظرکاوی

آشکارسازی خودکار طعنه در متون برخط فارسی با کمک الگوریتم های رده بندی

شناسایی ذهنیت متون زبان طبیعی با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی

بررسی روش های انتخاب ویژگی در نظرکاوی مبتنی بر الگوریتم های یادگیری ماشین با تمرکز بر روی زبان فارسی

بررسی نظر کاوی در شبکه های اجتماعی

مدل سازی استخراج نظرات قیاسی با کاربست راهکارهای یادگیری ماشین

مدلسازی استخراج قیمت نظرات کاربران در سطح اسناد با کاربست روش های نظرکاوی و پردازش زبان طبیعی

نظر کاوی شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین

بررسی نقش طبقه بندهای مختلف در نظرکاوی در زبان فارسی

 بررسی مفاهیم، تاریخچه و کاربرد نظر کاوی

مقاله مروری مکانیزم های ارائه شده در نظرکاوی

تاثیر الگوریتم ابهام زدایی معنایی کلمه در دسته بندی سنجمان

 مرور برخی از روش های موجود درزمینه ی نظرکاوی

تعیین قطبیت مفاهیم مبهم در دامنه دارو با استفاده همزمان از نشانه های مختلف بافتار

 استفاده از روش یادگیری باناظر جهت تعیین قطبیت متون با استخراج ویژگی های آن

 بررسی چالشهای نظرکاوی در رسانههای اجتماعی

نظرکاوی جنبه گرا به کمک استخراج روابط معنایی

تعیین قطبیت به روش محاسبه ی میانگین مقادیر قطبیت مجموعه ترادف ها

 ارائه یک رویکرد نظارتی برای تشخیص هرز نظرات جعلی

ارائه چارچوبی برای نظرکاوی در تجارت الکترونیک

بررسی تفاوت نظرکاوی بین کانالهای رسانههای اجتماعی و اثربخشی الگوریتمهای مختلف پردازش متن در این کانالها

ارائه روشی برای نظرکاوی در زبان انگلیسی با استفاده از لغت نامه والگوریتم K & S

 ارائه چارچوبی برای نظرکاوی در تجارت الکترونیک

 ارائه روشی جهت طبقه بندی نظرات افراد با استفاده از یادگیری ترکیبی

 نظرکاوی در وب: رویکردها، الگوها و کاربردها

 کاهش مصرف انرژی بخش ساختمان در ایران با بهره گیری از فناوری مدل سازی اطلاعات ساخت

 بررسی اجمالی درحوزه نظر کاوی

بررسی تاثیر روش مربع کای برای انتخاب مشخصه ها در نظر کاوی متن فارسی

طبقه بندی سودمندی و استفاده آسان نظرات با استفاده از لغتنامه برای مطالعه ی موردی گوشی همراه

بررسی رویکردهای استخراج جنبه در نظر کاوی

آشکارسازی خودکار طعنه در متون برخط فارسی با کمک الگوریتم های رده بندی

بررسی روش های انتخاب ویژگی در نظرکاوی مبتنی بر الگوریتم های یادگیری ماشین با تمرکز بر روی زبان فارسی

مدل سازی استخراج نظرات قیاسی با کاربست راهکارهای یادگیری ماشین

نظرکاوی شبکه های اجتماعی با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین

مقاله مروری مکانیزم های ارائه شده در نظرکاوی

مرور برخی از روش های موجود در زمینه ی نظرکاوی

استفاده از روش یادگیری با ناظر جهت تعیین قطبیت متون با استخراج ویژگی های آن

بررسی چالشهای نظرکاوی در رسانه های اجتماعی

نظر کاوی جنبه گرا به کمک استخراج روابط معنایی

ارائه یک رویکرد نظارتی برای تشخیص هرز نظرات جعلی

بررسی تفاوت نظرکاوی بین کانالهای رسانههای اجتماعی و اثربخشی الگوریتمهای مختلف پردازش متن در این کانالها

عقیده کاوی در متون فارسی با استفاده از استخراج ویژگی توسط سیستم تطبیقی عصبی- فازی

 بازشناسی الگو در فرایند نظر کاوی کاربران با کاربست برچسب واژگان سخن و قطبیت نظرات

آشکارسازی خودکار طعنه در متون برخط فارسی با کمک الگوریتم های رده بندی

 ارایه یک روش در طبقه بندی نظرات کاربران با استفاده از یادگیری ماشین و الگوریتم رای گیری

 عقیده کاوی در گردشگری با استفاده از یادگیری بدون نظارت

 مروری بر بکارگیری روابط معنایی و روش ترکیبی جهت عقیده کاوی و تحلیل احساسات در شبکه اجتماعی توییتر

یادگیری عمیق کلان داده ها برای استخراج عقاید از توییتر با رویکرد نگاشت- کاهش

بررسی روشهای بکارگیری الگوریتم های آنالیز احساسات در شبکه های اجتماعی

 مقاله مروری مکانیزم های ارائه شده در نظرکاوی

ارائه روشی مبتنی بر پیش پردازش برای بهبود عقیده کاوی در توییتر فارسی

 عقیده کاوی و تحلیل عقاید در نظرسنجیهای مجازی
 ارائه روشی جهت طبقه بندی نظرات افراد با استفاده از یادگیری ترکیبی
 مروری بر رویکردهای ارائه شده در نظرکاوی

 عقیده کاوی مبتنی بر منطق فازی جهت ارائه سیستمهای پیشنهاددهنده

عقیده کاوی در نقد کالا با استفاده از شبکه واژگان احساسی

 مقایسه کارایی طبقه بندهای مختلف متن برای عقیده کاوی درنقدکالا

با خرید این مجموعه پی دی اف مقالات برای محقق و پژوهشگر گرامی نظرکاوی، عقیده کاوی و تحلیل احساسات ارسال می گردد.

اگر در زمینه نظر کاوی، عقیده کاوی و تحلیل احساسات در حال تحقیق یا پیاده سازی پروژه تجاری یا پایان نامه هستید برای گرفتن مشاوره یا دادن سفارش انجام با ما تماس بگیرید. آکادمی داده در تلگرام (https://t.me/dataacademyحضور دارد برای ارتباط از طریق ایمیل آدرس جیمیل: dataacademyir@gmail.com می باشد.