دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • بیش از 50 مقاله فارسی در مورد خرید اینترنتی
کد : 3749

بیش از 50 مقاله فارسی در مورد خرید اینترنتی

قیمت : 240000 تومان

امروزه مقالات بسیاری به زبان فارسی توسط محققین و پژوهشگران داخلی در مورد موضوعات مختلف از داده کاوی تا روانشناسی تولید می شود که برای شروع مطالعه درباره یک موضوع بسیار مفید است. این مجموعه مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال بررسی کارهای انجام شده در داخل هستند سودمند است. این مجموعه مقالات فارسی در مورد خرید اینترنتی است. عناوین مقالات موجود در مجموعه مقالات فارسی در مورد خرید اینترنتی در ذیل قابل مشاهده است. 

۱. شناسایی و رتبه بندی شاخص های مدیریت ارتباطات با مشتری در سیستم هوش تجاری B1 به منظور پاسخگویی به نیازمندی های دستگاه های خرید اینترنتی بااستفاده از داده کاوی (مطالعه موردی: دیجی کالا)

 

۲. ارایه مدلی برای قصد خرید اینترنتی بلیط مسافرت

 

۳. بررسی رضایت مشتریان از خرید اینترنتی بر میزان فروش

 

۴. ارایه مدلی برای قصد خرید اینترنتی بلیط مسافرت

 

۵. تاثیر عوامل موثر بر قصد خرید الکترونیکی از طریق اعتماد مصرف کننده (مشتریان خرید اینترنتی از دیجی کالا در شهر رشت)

 

۶. نقش واسطه ای آگاهی از برند در رابطه بین تبلیغات و خرید اینترنتی درشرکت دایتی

 

۷. ابعاد تجربه پس از خرید اینترنتی مشتریان و عوامل موثر بر آن

 

۸. تاثیر نگرانی حریم خصوصی بر رفتار خرید اینترنتی

 

۹. تاثیر ارزش ادراک شده خرید اینترنتی برقصد مشتری به خرید مجدد اینترنتی بانقش میانجی رضایت مشتری

 

۱۰. بررسی عوامل موثر موفقیت بازاریابی شبکه ای بر فروش محصولات آرایشی بهداشتی (مطالعه موردی: شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز)

 

۱۱. بررسی معیار های تاثیر گذار بر خرید اینترنتی در تجارت الکترونیک

 

۱۲. اعتماد مشتری به خرید اینترنتی (موردمطالعه: نقش برند الکترونیک و خدمات حقوقی دولت)

 

۱۳. مدل ارتباطی پذیرش فناوری اطلاعات و نگرش خرید اینترنتی با کیفیت خرده فروشی در مشتریان برندهای ورزشی منتخب

 

۱۴. عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در خرید اینترنتی در راستای توسعه تجارت الکترونیک

 

۱۵. بررسی تاثیر لذت بر قصد خرید اینترنتی مشتریان بر اساس مدل TAM (مطالعه موردی: مشتریان سایت مازند سنتر)

 

۱۶. امکان سنجی اجرای خرید اینترنتی محصولات در شرکت گچساران به منظور افزایش فروش

 

۱۷. بررسی رابطه بین شاخص آمادگی فناوری پاسخ دهندگان با خرید اینترنتی

 

۱۸. بررسی عوامل موثر بر تمایل به خرید اینترنتی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری

 

۱۹. رابطه بین برند ، تبلیغات و خرید اینترنتی درشرکت دایتی

 

۲۰. اولویت بندی معیار های تاثیر گذار بر خرید اینترنتی

 

۲۱. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اعتماد در خرید اینترنتی

 

۲۲. بررسی و مطالعه خرید اینترنتی کالا و کشف دانش جدید با استفاده از داده کاوی

 

۲۳. ارایه ی مدل استاندارد اخلاق حرفه ای در سیستمهای اطلاعاتی مطالعه موردی فرایند خرید اینترنتی

 

۲۴. بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در قصد خرید اینترنتی مشتریان و تجارت الکترونیک در ایران

 

۲۵. بررسی ادراک مشتری از عوامل موثر بر وفاداری مشتریان از خرید اینترنتی( آنلاین)

 

۲۶. نقش کیفیت خدمات آنلاین بر رفتار خرید اینترنتی

 

۲۷. شناسایی عوامل موثر بر قصد خرید اینترنتی با تاکید بر عوامل درونی رفتار مصرف کننده در بین مشتریان گروه بهداشتی فیروز

 

۲۸. مدل سازی عوامل موثر بر قصد خرید اینترنتی با تاکید بر عوامل درونی رفتار مصرف کننده در بین مشتریان گروه بهداشتی فیروز

 

۲۹. اثر ویژگی های سبک زندگی الکترونیک بر وابستگی به اینترنت و نیت خرید اینترنتی با توجه شخصیت

 

۳۰. ابعاد رفتاری مصرف کنندگان در فضای خرید اینترنتی

 

۳۱. اولویت بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از روش تجزیه تحلیل سلسله مراتبی

 

۳۲. مدلسازی رفتار خریداران و بررسی تاثیر خرید اینترنتی بر تقاضای سفر، مطالعه ی موردی کلان شهر تهران

 

۳۳. ارتباط رضایت، وفاداری و اعتماد مشتریان با خرید اینترنتی بین کاربران وایمکس منطقه دو تهران

 

۳۴. بررسی عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی مشتریان با استفاده نظریه رفتار برنامه ریزی شده

 

۳۵. بررسی اثرات نوآوری های فروش بر روی تصمیم خرید اینترنتی

 

۳۶. بررسی تاثیر ارزش های ذهنی، هویت اجتماعی و هنجارهای گروهی بر قصد مشارکت در جوامع برخط و خرید اینترنتی ( مورد مطالعه کلیه دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)

 

۳۷. بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی شبکه های اجتماعی ( اینترنت، فیس بوک، تلگرام، یوتیوب و ... )

 

۳۸. تحلیل میزان تاثیرگذاری اعتماد الکترونیک بر قصد خرید اینترنتی مشتریان

 

۳۹. بررسی عوامل موثر بر استفاده از خرید اینترنتی از دیدگاه خریداران محصولات فرهنگی کلان شهر رشت

 

۴۰. بررسی عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان در خرید اینترنتی(مطالعه موردی: آژانس هواپیمایی)

 

۴۱. نقش استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب بر ریسک احساس شده و اعتماد مشتریان به خرید اینترنتی

 

۴۲. اولویت بندی معیار های تاثیر گذار بر خرید اینترنتی

 

۴۳. تاثیر ادراک مشتریان بر توسعه خرید اینترنتی کالاهای ورزشی و رتبه بندی شاخص های آن به روش AHP

 

۴۴. بررسی رابطه بین اعتماد مشتریان با خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی ارایه دهنده کالا و خدمات

 

۴۵. بررسی شیوه های آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری در مراکز خرید اینترنتی

 

۴۶. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خرید اینترنتی(آنلاین)

 

۴۷. تحلیل اثر مولفه های سیستم های مدیریت کیفیت و کیفیت خدمات بر ارزش خرید سودمندگرایانه در خرید اینترنتی مورد مطالعه: شرکت درخت طلایی سودای شرق

 

۴۸. تحلیل اثر مولفه های سیستم مدیریت کیفیت و سیستم کیفیت خدمات بر ارزش خرید لذت گرایانه در خرید اینترنتی مورد مطالعه: شرکت درخت طلایی سودای شرق

 

۴۹. بررسی تاثیر جستجو و خرید اینترنتی کالاها بر تقاضای تولید سفر خریدمطالعه موردی: شهر تهران و حومه

 

۵۰. شناسایی و اولویت بندی عوامل تاثیرگذار بر توسعه خرید اینترنتی کالاهای ورزشی