دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • در حدود پنجاه مقاله فارسی در مورد بانكداری الكترونيك
کد : 3764

در حدود پنجاه مقاله فارسی در مورد بانكداری الكترونيك

قیمت : 180000 تومان

مقالات و تحقیقات بسیاری در زبان فارسی در موضوعات مختلف منتشر می شود و در سال هزاران کنفرانس در ایران برگزار می گردد. در نتیجه این کنفرانس ها مقالات فارسی بسیاری تولید می شود. مقالات فارسی برای کسانی که به دنبال پژوهش در مورد حوزه ی مطالعاتی هستند بهترین نقطه شروع می تواند باشد. در این مقالات که در کنفرانس ها و مجلات داخلی چاپ شده است موضوعات مختلفی(مانند داده کاوی، متن کاوی، شبکه های اجتماعی، نظرکاوی یا تحلیل احساسات، علم داده، علم آمار و علم اقتصاد) مورد بررسی قرار گرفته و به چاپ رسیده است در این مجموعه مقالات، در حدود پنجاه مقاله فارسی در مورد بانكداری الكترونيك ارائه شده است.

۱. مدل سازی استفاده متداوم از بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی : بانک مسکن)
۲. فرهنگ سازی و جلب اعتماد مشتری نسبت به بانکداری الکترونیک
۳. بررسی رابطه بین میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک (امضای الکترونیک ،محب (مدیریت حساب های بانکی) ،همراه بانک و خودپرداز)و میزان وفاداری مشتریان مطالعه موردی (شعب بانک ملت شهر کرمان)
۴. چالش ها و مزایای پذیرش بانکداری الکترونیک در ایران با تلفیق مدل پذیرش فناوری،تیوری عمل مستدل و نظریه رفتار برنامه ریزی شده (مورد مطالعه: بانک صادرات اصفهان)
۵. مطالعه پذیرش فناوری بانکداری الکترونیک در بانکهای ایرانی با استفاده از مدل TAM
۶. کشف تقلب در سیستم بانکداری الکترونیک با استفاده از استفاده داده کاوی ( الگوریتم شبکه های عصبی )
۷. بررسی تاثیر فرایند بانکداری الکترونیک در کاهش نرخ ریسک بانکی (مورد مطالعه: بانک شهر)
۸. بهینه سازی میزان استفاده از خدمات نوین بانکداری الکترونیک در رشد منابع مالی بانک (مطالعه موردی: بانک صادرات)
۹. عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک کشاورزی همدان
۱۰. بررسی اثرات توسعه بانکداری الکترونیک و خدمات حاصله و نحوه جلب مشتری در زمینه استفاده بیشترافراد از خدمات بانکداری الکترونیک
۱۱. ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از روش دیمتل فازی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)
۱۲. بررسی رابطه بین توسعه بانکداری الکترونیک و سودآوری بانک ها (بانک های ایران)
۱۳. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک بر اساس مدل UTAUT ( مطالعه موردی مشتریان بانک ملت شعب ارومیه )
۱۴. بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر موفقیت بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک انصار)
۱۵. بررسی علل عدم استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک بانک پارسیان شهر تهران
۱۶. نقش اعتمادآنلاین، عوامل پذیرش خدمات الکترونیک و پشتیبانی دولت بر بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک انصار استان فارس)
۱۷. سنجش میزان آمادگی الکترونیکی شهروندان جهت استقرار بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه: شعب پست بانک در سطح استان فارس)
۱۸. مروری بر روش های به روز وکارآمد شناسایی تقلب در بانکداری الکترونیک مبتنی بر کارتهای اعتباری
۱۹. ارتقاء عملکرد بانکداری الکترونیک با استفاده از شاخص های هوش تجاری مبتنی بر مدل کارت امتیازی متوازن(BSC)
۲۰. عوامل موثر بر مشتری مداری در سیستم های بانکداری الکترونیک(مطالعه موردی بانک کشاورزی )
۲۱. بررسی عوامل موثر بر تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک : تلفیق مدل های TAM و TPB با کیفیت خدمات الکترونیک
۲۲. بررسی رابطه بین بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان شعب بانک ملی شهرستان سیرجان
۲۳. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک
۲۴. بررسی تاثیر ابعاد اعتماد آنلاین بر تمایل به استفاده از بانکداری الکترونیک
۲۵. بررسی تاثیر بازاریابی خدمات مالی بر اثربخشی خدمات نوین بانکداری الکترونیک و جذب و حفظ مشتریان (مطالعه موردی: شعب بانک مسکن استان هرمزگان)
۲۶. تحلیل اعتماد کاربر در بانکداری الکترونیک
۲۷. تاثیر توسعه بانکداری الکترونیک بر بهره وری منابع انسانی در بانک های ایرانی
۲۸. تحلیل عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیک بر اساس مدل دیویس (بانک کشاورزی استان ک و ب)
۲۹. پرداخت الکترونیکی، ضرورتی اساسی در بانکداری الکترونیک
۳۰. شناسایی اولویت بندی عوامل موثر بر بانکداری الکترونیک با استفاده از روش های QFD AHP (مطالعه موردی در بانک صادرات ملی)
۳۱. استارت آپ های مبتنی بر فناوری مالی (فین تک) در حوزه بانکداری الکترونیک
۳۲. نقش بانکداری الکترونیک در کاهش هزینه ها (از دید مشتریان خدمات بانکی)
۳۳. ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش سیستم بانکداری الکترونیک توسط گروه های مختلف مشتریان
۳۴. ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیک با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری
۳۵. احصاء و رتبه بندی معیارهای دخیل جهت انتخاب کانال مطلوب بانکداری الکترونیک با بهره گیری از روش AHP
۳۶. تاثیر ابزارهای تکنولوژی نوین بانکداری الکترونیک بر بازدهی و ریسک بانک ها
۳۷. سنجش کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک با منطق فازی
۳۸. الگوی ساختاری تاثیر بانکداری الکترونیک بر افزایش توان رقابتی بانک ها(مطالعه ی پنج بانک منتخب شهر تهران)
۳۹. بررسی تاثیر ریسک ادراک شده بر اعتماد و رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک مطالعه ی موردی:(مشتریان شعب بانک ملی شهرستان بروجرد)
۴۰. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر مشتریان بانکداری الکترونیک با استفاده از مدل تصمیم گیری چندشاخصه
۴۱. هوش تجاری در صنعت بانکداری الکترونیک
۴۲. تمایل مشتریان به پذیرش بانکداری الکترونیک و خدمات نوین با نقش اعتماد و انتظارات مشتریان
۴۳. بانکداری الکترونیک
۴۴. بررسی عامل اعتماد در اینترنت بر پذیرش خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت استان مازندران)
۴۵. مدلی برای شناسایی و اولویت بندی ریسک های بانکداری الکترونیک: ادغام سیستم ترجیحات فازی و سیستم استنتاج فازی (FPP-FIS)
۴۶. فرهنگ سازی و جلب اعتماد مشتری نسبت به بانکداری الکترونیک
۴۷. بررسی موانع بانکداری الکترونیک در ایران با رویکرد فرا تحلیل
۴۸. کشف تقلب در سیستم بانکداری الکترونیک با استفاده از الگوریتم بیزین ساده
۴۹. تشخیص تقلب در بانکداری الکترونیک با استفاده از دسته بندی ترکیبی
۵۰. مروری بر اهمیت بانکداری الکترونیک در جوامع امروزی

پی دی اف مقالات بعد از خرید توسط دیتاهارت برای شما ارسال می شود.