دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • مجموعه داده افسردگی در زن حامله

علم آمار یکی از علوم مورد توجه محققین و پژوهشگران است که با استفاده  از نرم افزارهایی مانند SPSS, AMOS و LISREL به دنبال استخراج دانش و تحلیل آن است. علم آمار نیز بر مجموعه داده(دیتاست)  هایی استوار است که از طریق پرسشنامه جمع آوری می شود. در این سلسله مجموعه داده ها، مجموعه داده های مناسب برای تحلیل های آماری ارائه می شود.

این مجموعه داده(دیتاست) شامل تعدادی از متغیرهای کلیدی از یک مطالعه واقعی است که در مورد عوامل مؤثر در بهزیستی در زنانی که برای بار اول مادر می شوند انجام شده است. این شامل نمرات تعدادی از مقیاسهای مختلف روانشناختی است که برای ارزیابی افسردگی طراحی شده اند. این مجموعه داده  برای تحقیقات مربوط به افسردگی بعد از حاملگی است.

اگر در زمینه علم آمار فعالیت می کنید و به دنبال انجام تحلیل های آماری هستید به شما توصیه می شود بخش علم آمار آکادمی داده را مطالعه بفرمایید. در این بخش صدها مقاله فارسی در زمینه علم آمار تهیه و منتشر شده است. همچنین بخش مقالات فارسی دیتاهارت نیز دارای مقالات فارسی در زمینه علم آمار است. 

فایل .sav این مجموعه داده که مناسب کار با نرم افزار SPSS است برای شما ارسال خواهد شد. 

برای سفارش انجام پروژه های آماری خود با نرم افزارهای SPSS, AMOS و LISREL با آکادمی داده (dataacademyir@gmail.com)تماس بگیرید.