دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • مجموعه داده آماری مربوط به استریوگرام

علم آمار یکی از علوم مورد توجه محققین و پژوهشگران است که با استفاده  از نرم افزارهایی مانند SPSS, AMOS و LISREL به دنبال استخراج دانش و تحلیل آن است. علم آمار نیز بر مجموعه داده(دیتاست)  هایی استوار است که از طریق پرسشنامه جمع آوری می شود. در این سلسله مجموعه داده ها، مجموعه داده های مناسب برای تحلیل های آماری ارائه می شود.

این مجموعه داده(دیتاست) متشکل از مطالعه ای است که به منظور اکتشاف و تجزیه و تحلیل داده ها و بررسی تفاوت بین دو گروه در مجموعه داده(دیتاست)  انجام شده است. یکی از کاربردهای مهم علم آمار استفاده از آن برای تشخیص تفاوت بین دو گروه است مثلا تفاوت بین زن و مرد در موفقیت شغلی. در این مجموعه داده  نیز تفاوت گروهها در استریوگرام مورد بررسی قرار گرفته است. در این مجموعه داده 78 رکورد و 2 ستون وجود دارد.

اگر در زمینه علم آمار فعالیت می کنید و به دنبال انجام تحلیل های آماری هستید به شما توصیه می شود بخش علم آمار آکادمی داده را مطالعه بفرمایید. در این بخش صدها مقاله فارسی در زمینه علم آمار تهیه و منتشر شده است. همچنین بخش مقالات فارسی دیتاهارت نیز دارای مقالات فارسی در زمینه علم آمار است. 

فایل .sav این مجموعه داده که مناسب کار با نرم افزار SPSS است برای شما ارسال خواهد شد. 

برای سفارش انجام پروژه های آماری خود با نرم افزارهای SPSS, AMOS و LISREL با آکادمی داده (dataacademyir@gmail.com)تماس بگیرید.