دیتا هارت

دیتا هارت

مرجع مجموعه داده ها و مجموعه مقالات فارسی در تمامی رشته ها

  • مجموعه داده آماری مربوط به تعداد تلفات جاده ای هر ساله در انگلستان
کد : 3792

مجموعه داده آماری مربوط به تعداد تلفات جاده ای هر ساله در انگلستان

قیمت : رایگان

علم آمار یکی از علوم مورد توجه علاقه ی مدیران، صاحبان صنایع و پژوهشگران است که با استفاده  از نرم افزارهایی مانند SPSS, AMOS و LISREL از مجموعه داده جمع آوری شده دانش و تحلیل استخراج می شود. علم آمار و تحلیل های آماری نیز بر مجموعه داده(دیتاست) هایی استوار است که از طریق پرسشنامه جمع آوری می شود. در این سلسله مجموعه داده ها، دیتاهارت مجموعه داده های مناسب برای تحلیل های آماری ارائه می دهد.

در دنیای کسب‌وکار و مدیریت پیش می‌آید که تصمیم‌گیران و مدیران مجموعه به وجود یا عدم وجود رابطه بین دو متغیر علاقه‌مند هستند. این مجموعه داده(دیتاست) ها درباره استفاده از روش های آماری برای فهم ارتباط دو متغییر می باشند. روش های رگرسیون، ضریب همبستگی و کوواریانس در این موارد می تواند مورد استفاده قرار گیرد. یکی از کاربردهای مهم علم آمار، استفاده از آن برای تشخیص وجود رابطه بین متغییرهاست به همین دلیل دیتاهارت مجموعه  150 مقاله فارسی در مورد بررسی وجود رابطه بین عوامل مختلف را ارائه کرده است که برای علاقه مندان علم آمار بسیار ارزشمند است و این مجموعه مقالات جزء پرفروش ترین مجموعه مقالات فارسی دیتاهارت می باشد. این مجموعه داده تعداد تلفات جاده ای هر ساله در انگلستان را نشان می دهد و همچنین میزان سالانه رانندگی افراد را مشخص کرده است. در این مجموعه داده 55 رکورد و 3 ستون وجود دارد. 

اگر در زمینه علم آمار فعالیت می کنید و به دنبال انجام تحلیل های آماری هستید به شما توصیه می شود بخش علم آمار آکادمی داده را مطالعه بفرمایید. در این بخش صدها مقاله فارسی در زمینه علم آمار تهیه و منتشر شده است. همچنین بخش مقالات فارسی دیتاهارت نیز دارای مقالات فارسی در زمینه علم آمار است. 

فایل .sav این مجموعه داده که مناسب کار با نرم افزار SPSS است برای شما ارسال خواهد شد. 

برای سفارش انجام پروژه های آماری خود با نرم افزارهای SPSS, AMOS و LISREL با آکادمی داده (dataacademyir@gmail.com)تماس بگیرید.